MARANTZ DP870

Gestart door jwx, januari 15, 2010, 14:50:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: smvs op januari 22, 2010, 22:13:42
Ja, dank je. Dat gaat allemaal over home theater en niet specifiek over gewoon stereo dus kon daar niet uit opmaken of hij daar ook goed voor is.
Oke, maar klank is het enige wat mij boeit. Tenminste, ik kan zelf geen andere factoren bedenken die van belang zijn voor mij. Waarom zou jij liever bijvoorbeeld een Denon DA-500 hebben? Is die beter qua klank denk jij? Overigens heb ik vorige week een DA-500 laten schieten die 100 euro moest kosten, achteraf gezien had ik dat beter gewoon kunnen doen denk ik.


Ik denk dat als je hem op een cd speler doet dat je winst nihil of misschien wel minder word
het is wel makkelijk voor een squeeze box of een pc of laptop
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

smvs

Citaat van: jwx op januari 22, 2010, 22:18:44
Ik denk dat als je hem op een cd speler doet dat je winst nihil of misschien wel minder word
het is wel makkelijk voor een squeeze box of een pc of laptop
Ik heb een PC met een M-Audio Audiophile 2496 kaart. Klinkt wel oke, maar een Sony DTC-57ES Datrecorder als DAC klonk al beter, althans dat maak ik mezelf wijs. (maar dan moest je de steeds als je hem aanzette op record drukken en de verbinding viel af en toe weg, werd me te omslachtig). Maar goed je zegt dus eigenlijk dat het gemiddelde kwaliteit op zal leveren. Ik ben op zoek naar echt goed of iig een merkbare verbetering tov de M-Audio kaart, dus dan kijk ik even verder. Dank tot zover iig.

JohnWx

Citaat van: smvs op januari 22, 2010, 23:03:36
Ik heb een PC met een M-Audio Audiophile 2496 kaart. Klinkt wel oke, maar een Sony DTC-57ES Datrecorder als DAC klonk al beter, althans dat maak ik mezelf wijs. (maar dan moest je de steeds als je hem aanzette op record drukken en de verbinding viel af en toe weg, werd me te omslachtig). Maar goed je zegt dus eigenlijk dat het gemiddelde kwaliteit op zal leveren. Ik ben op zoek naar echt goed of iig een merkbare verbetering tov de M-Audio kaart, dus dan kijk ik even verder. Dank tot zover iig.

Nee stop
Absoluut beter dan je soundcard
voor een pc een topper die kaart maar je mag geen appels met peren vergelijken
halen dat ding rennen vlug
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

#18
Citaat van: smvs op januari 22, 2010, 23:03:36
Ik heb een PC met een M-Audio Audiophile 2496 kaart. Klinkt wel oke, maar een Sony DTC-57ES Datrecorder als DAC klonk al beter, althans dat maak ik mezelf wijs. (maar dan moest je de steeds als je hem aanzette op record drukken en de verbinding viel af en toe weg, werd me te omslachtig). Maar goed je zegt dus eigenlijk dat het gemiddelde kwaliteit op zal leveren. Ik ben op zoek naar echt goed of iig een merkbare verbetering tov de M-Audio kaart, dus dan kijk ik even verder. Dank tot zover iig.
Kijk dan eens voor een Apogee Mini-DAC USB. Ik had er laatst bijna 1 gekocht, maar ik vond het toch iets teveel geld. http://www.hifi.nl/recensies.php?id=1726
De Musical Fidelity V-DAC schijnt veel kwaliteit te leveren voor weinig geld.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 23, 2010, 07:30:46
Kijk dan eens voor een Apogee Mini-DAC USB. Ik had er laatst bijna 1 gekocht, maar ik vond het toch iets teveel geld. http://www.hifi.nl/recensies.php?id=1726
De Musical Fidelity V-DAC schijnt veel kwaliteit te leveren voor weinig geld.

niet voor 50€  violent1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.