SA7001KI leesproblemen

Gestart door Marantz 81, januari 09, 2010, 17:11:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

#15
Citaat van: lo op januari 09, 2010, 18:22:40
Als men voorstelt om te laten repareren, in principe niet in trappen. Hij is gewoon nog veel te nieuw. Omruilen die handel. Kunnen ze nadien maar zien wat ze ermee doen.

groet,

lo

Zo werkt het niet
Word gewoon gerepareerd daarom zit er garantie op


TD heeft vaak maar 1 cd 1 dvd 1 sacd liggen (niet in Elst) waar marantz het wel is brengt.


geen garantie op de software :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

ik draai alleen maar originele cd,s  :-)  kopie,s heb ik ook bijna niet  ,dus daar zou het niet aan kunnen liggen

lijkt me ook sterk dat ze direct een nieuwe mee zullen geven ,valt wel te proberen natuurlijk  :wink:

neem de cd,s mee die die niet wil lezen  :-)  heb hem bij correct gekocht


lo

Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 22:14:44
ik draai alleen maar originele cd,s  :-)  kopie,s heb ik ook bijna niet  ,dus daar zou het niet aan kunnen liggen

lijkt me ook sterk dat ze direct een nieuwe mee zullen geven ,valt wel te proberen natuurlijk  :wink:

neem de cd,s mee die die niet wil lezen  :-)  heb hem bij correct gekocht



Altijd proberen om een nieuwe mee te krijgen. Het heeft in mijn ogen geen pas om je nog eens een keer terug te laten komen om je gerepareerde speler weer op te halen al hij pas 6 weken oud is. Volgens mij zijn er meerdere  van dit soort problemen bekend met dit type! Desnoods ter plekke in de winkel met marantz bellen en je door laten verbinden met de technische afdeling aldaar. Vooraf even tel.nr. opzoeken.

Succes,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op januari 09, 2010, 22:29:45
Altijd proberen om een nieuwe mee te krijgen. Het heeft in mijn ogen geen pas om je nog eens een keer terug te laten komen om je gerepareerde speler weer op te halen al hij pas 6 weken oud is. Volgens mij zijn er meerdere  van dit soort problemen bekend met dit type! Desnoods ter plekke in de winkel met marantz bellen en je door laten verbinden met de technische afdeling aldaar. Vooraf even tel.nr. opzoeken.

Succes,

lo

Zo werkt het niet
Dat ding gaat niet naar Marantz terug gewoon naar een reparatieservice waarmee de winkel zaken doet
Dat ding koop je in een winkel niet bij Marantz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: jwx op januari 09, 2010, 22:49:56
Zo werkt het niet
Dat ding gaat niet naar Marantz terug gewoon naar een reparatieservice waarmee de winkel zaken doet
Dat ding koop je in een winkel niet bij Marantz

Dat begrijp ik en heb ik ook niet zo bedoelt! Heb al vaker met marantz eindhoven gebelt en wel de techinische afdeling. 1x een nieuwe ab voor mijn PM14 gehad van dhr Simon. (gratis wel te verstaan en versterker was echt buiten de garantie) 1x een specifieke vraag en ook daarmee keurig geholpen. Mijn ervaring met marantz europe in eindhoven tot nu toe is dat deze mensen erg klantvriendelijk zijn! Doel van mijn opmerking was om bij marantz na te gaan wat hun policy in deze is. Indien ze de dealer simpel van een andere unit voorzien, of een andere aantrekkelijke regeling, is het voor de dealer ook geen punt meer om een nieuwe mee te geven. 1e verantwoordelijkheid ligt inderdaad bij de dealer!

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

als het niet verholpen wordt of ze moeilijk gaan doen dan bel ik marantz zelf wel  :wink:  maar eerst maar even gewoon de normale weg bewandelen

wat ik erover gelezen heb is dat de lees problemen juist met de gewone SA7001 waren ,vandaar dat ik de KI heb gekocht en die ook nog beter is  :-)

JohnWx

Citaat van: lo op januari 09, 2010, 23:20:47
Dat begrijp ik en heb ik ook niet zo bedoelt! Heb al vaker met marantz eindhoven gebelt en wel de techinische afdeling. 1x een nieuwe ab voor mijn PM14 gehad van dhr Simon. (gratis wel te verstaan en versterker was echt buiten de garantie) 1x een specifieke vraag en ook daarmee keurig geholpen. Mijn ervaring met marantz europe in eindhoven tot nu toe is dat deze mensen erg klantvriendelijk zijn! Doel van mijn opmerking was om bij marantz na te gaan wat hun policy in deze is. Indien ze de dealer simpel van een andere unit voorzien, of een andere aantrekkelijke regeling, is het voor de dealer ook geen punt meer om een nieuwe mee te geven. 1e verantwoordelijkheid ligt inderdaad bij de dealer!

groet,

lo

Je denkt iets te simpel daarover

Stel dat mediamarkt het zo doet allemaal dat word een bende in al die magazijnen
Als een winkel tevens de eigenaar is zoals bij een paar kleine hifizaken wil dat nog wel is gebeuren maar bij de grotere clubs vergeet het maar

plus Marantz NL niet wil opdraaien voor de kosten van de import van sommige artikelen die de inkopers via het buitenland binnen halen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 23:25:27
als het niet verholpen wordt of ze moeilijk gaan doen dan bel ik marantz zelf wel  :wink:  maar eerst maar even gewoon de normale weg bewandelen


Zo moet het pompom
Succes en houdt ons op de hoogte als je wil. Wanneer breng je hem weg?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 23:25:27
als het niet verholpen wordt of ze moeilijk gaan doen dan bel ik marantz zelf wel  :wink:  maar eerst maar even gewoon de normale weg bewandelen

wat ik erover gelezen heb is dat de lees problemen juist met de gewone SA7001 waren ,vandaar dat ik de KI heb gekocht en die ook nog beter is  :-)

Dat is lekker makkelijk voor een winkel
Ik wou dat elke klant zoals jij was
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

@jwx  is toch normaal  :roll:


@ Lo   Morgen middag

JohnWx

Citaat van: lo op januari 09, 2010, 23:27:52
Zo moet het pompom
Succes en houdt ons op de hoogte als je wil. Wanneer breng je hem weg?

groet,

lo

waar heeft u hem gekocht bij de mmmmmmm bij de MediaMarkt


stuurt Marantz je gewoon naar de TD van MM
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 23:29:42
@jwx  is toch normaal  :roll:


@ Lo   Morgen middag

Die mag je uitleggen   NORMAAL
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

nou zoals ik het omschreef  in men vorige post 


deze

als het niet verholpen wordt of ze moeilijk gaan doen dan bel ik marantz zelf wel   :-)  maar eerst maar even gewoon de normale weg bewandelen


lo

Citaat van: jwx op januari 09, 2010, 23:27:05
Je denkt iets te simpel daarover

Stel dat mediamarkt het zo doet allemaal dat word een bende in al die magazijnen
Als een winkel tevens de eigenaar is zoals bij een paar kleine hifizaken wil dat nog wel is gebeuren maar bij de grotere clubs vergeet het maar

plus Marantz NL niet wil opdraaien voor de kosten van de import van sommige artikelen die de inkopers via het buitenland binnen halen

Ik weet niet of ik daar te simpel over denk.
Dealer en marantz hebben de verantwoordelijkheid om een goed product te leveren.
Indien dat binnen afzienbare en niet te verwachten tijd niet meer naar behoren functioneerd heb je een product gekocht wat een wanprestatie leverd. Dan denk ik inderdaad niet l*llen maar omruilen en zo hoort het naar mijn bescheiden mening.
Wat de dealer of marantz daar verder voor moeite mee hebben zou mijn probleem niet moeten worden vind ik!
Ik weet trouwens bijna zeker dat een betrouwbare dealer hier een hele nette oplossing voor heeft.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op januari 09, 2010, 23:34:49
Ik weet niet of ik daar te simpel over denk.
Dealer en marantz hebben de verantwoordelijkheid om een goed product te leveren.
Indien dat binnen afzienbare en niet te verwachten tijd niet meer naar behoren functioneerd heb je een product gekocht wat een wanprestatie leverd. Dan denk ik inderdaad niet l*llen maar omruilen en zo hoort het naar mijn bescheiden mening.
Wat de dealer of marantz daar verder voor moeite mee hebben zou mijn probleem niet moeten worden vind ik!
Ik weet trouwens bijna zeker dat een betrouwbare dealer hier een hele nette oplossing voor heeft.

groet,

lo

Winkel levert een artikel met garantie en in die periode heeft hij wettelijk de mogelijkheid om een artikel te repareren daarom hebben we garantie.

Jij hebt wel degelijk met de winkel te maken jij koopt met hun voorwaarden en hun manier van werken

niks meer niks minder


Marantz heeft er niets mee te maken met de koop tussen klant en winkel

Je denkt er te makkelijk over
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.