Xbox 360 NAT-Type instellingen.

Gestart door Marvin, november 16, 2009, 11:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

nou ik heb weinig verstand van die gekke pc's en van alles wat maar op een computer lijkt.
daar hoort de xbox dus ook bij, ik knal je 3x overhoop maar het netwerk aansluiten moet een ander dus doen..  shutup

nu ben ik weer online aan het spelen maar heb sindskort een ander netwerk liggen.

mijn NAT-type is strict, deze zou 'open' moeten staan.
nu begrijpt me broer hier gelukkig aardig wat van, maar een spelcomputer is voor hem ook 'nieuw'.
het lukt wel om in de server bepaalde poorten open te zetten, maar het lukt dus niet om de verbinding als een open Nat-verbinding in te stellen.
zelf weet ik niet wat er allemaal ingesteld staat en ik zit nu ook nog even op me werk dus kan het niet nakijken.

wie heeft er nog meer een xbox en weet wat ik misschien verkeerd doe.
overigens heeft Modern Warfare 2 hier last van, met andere spellen merk ik niets.
maar nu kom ik soms een pary niet in, of ik kan niet chatten, of ik zie sommige spelers helemaal niet. (niet makkelijk).

wie o wie kan me verder opweg helpen om de wereld aan gort te schieten?!

groet,
Marvin.

MadVillain

Lijkt erop dat je je router zou moeten aanpassen. Maar die opties zijn niet te vinden in je router?

Wat bij mij altijd was, voordat mijn xbox omgebouwd was ;), gewoon plug & play.

Mocht je het niet in de router kunnen vinden, dan kan je altijd de fabrikant van de router bellen voor hulp.

Marvin

het was inderdaad plug&play, maar nu er steeds meer toegang wil op het netwerk flikkerd de xbox iedereen eruit wanneer hij inlogd.

dat wat je nu opperd heeft me broer wel al gedaan, gebeld met Thompson.
maar dat zijn niet echt dat je denkt van eh, service-desk mensen.

ik ga over een uur of twee eens kijken wat er allemaal ingesteld staat, zal me broer er ook even over bellen.

MadVillain

En als je tijdelijk de firewall uitschakeld? Wat gebeurt er dan.

TurboMarco

Ik heb hier meer over gelezen op het i3d forum ,het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn die zich openbaart bij MW2  :roll:

Verder kan ik er niks over zeggen aangezien ik het spel nog even oversla .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

#5
jij bent gewoon anti-MW2. dat mag, maar het was dus niet de boosdoener....
de boosdoener was het modum van Thompson....


(de reden dat ik reageer is doordat ik zie dat het topic nog gelezen wordt en mensen ermee opweg kan helpen, niet om tegen jou te zeiken!)