upgrade van mijn cd 17

Gestart door cheese, oktober 03, 2009, 09:55:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis E36

Citaat van: ll0ll op oktober 27, 2009, 21:21:28
Nou, ik ben benieuwd. Ik heb zo'n idee dat de cd11LE het 'em niet gaat worden ;)

Ach ja, dan gaat ie het marktplaats op :-D

Jij verwacht dat de 14 beter presteert?
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

ll0ll

Citaat van: Dennis E36 op oktober 28, 2009, 17:42:32
Jij verwacht dat de 14 beter presteert?

Nee, ik niet, anderen wel ;)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Dennis E36

Citaat van: ll0ll op oktober 28, 2009, 18:00:56
Nee, ik niet, anderen wel ;)

Er kan op dat niveau sowieso niet meer gesproken worden over goed of slecht.
Het zijn allemaal op zich gewoon goede degelijke spelers, zowel de 11, de 14 en de 16

Over de 15 zeg ik niets, daar heb ik al een op gereageerd :wink:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

TurboMarco

Ik heb een lange tijd de CD11le kunnen vergelijken met de Denon DCD3520 en ik kon met geen moeite verschillen in klank ontdekken,voor mij was de keuze dus niet zo moeilijk want een 11le is simpelweg meer waard en is vertrokken voor een hele nette prijs  :-)
Het is en blijft allemaal heel persoonlijk  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cheese

de cd 11 le is gisterenavond opgehaald door Madvillian................we hebben samen nog even naar de cd 14 en cd 11 le geluisterd en kwamen tot de ontdekking dat de 11 iets meer detail geeft............maar de sound van de 14 spreekt mij meer aan...........net als de looks en de leeftijd van de speler.....


maar zo dus Madvillian blij en ik blij.....

was weer even gezellig om iemand van het forum in het echt te ontmoeten en even lekker over onze hobby te praten.


Gr Cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

ll0ll

Toppie, en zo is iedereen weer happy :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

oi stupid

yeps, relaxed forumpie dit :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

murena

Hallo ik lees hier over de CD-16 speler,  ik heb de Cd-16 van nieuws aan, en moet zeggen
dat de speler origineel wat moeizaam klonk , wel muzikaal.
Na enkele jaren heb ik hem laten opwaarderen door toen Service point in Eindhoven ,  daar zijn toen
de opamps vervangen door Burr Brown , de condensator in de signaalweg vervangen door DC-servo.
speler was wel veranderd maar echt mooier ??
Een paar jaar geleden door Tentlabs laten upgraden met tentlabs klok en voeding, en de diodes vervangen , en WBT aansluitingen , toen werd het pas echt een mooie speler.
Pas nog naast de Tentlabs speler vergeleken in diverse opstellingen , maar iedereen vond dat mijn speler mooier
was.
Dus ruim ik hem nog maar niet op.

Groeten Eric

Bearke65

Citaat van: murena op december 01, 2009, 17:24:52
Hallo ik lees hier over de CD-16 speler,  ik heb de Cd-16 van nieuws aan, en moet zeggen
dat de speler origineel wat moeizaam klonk , wel muzikaal.
Na enkele jaren heb ik hem laten opwaarderen door toen Service point in Eindhoven ,  daar zijn toen
de opamps vervangen door Burr Brown , de condensator in de signaalweg vervangen door DC-servo.
speler was wel veranderd maar echt mooier ??
Een paar jaar geleden door Tentlabs laten upgraden met tentlabs klok en voeding, en de diodes vervangen , en WBT aansluitingen , toen werd het pas echt een mooie speler.
Pas nog naast de Tentlabs speler vergeleken in diverse opstellingen , maar iedereen vond dat mijn speler mooier
was.
Dus ruim ik hem nog maar niet op.

Groeten Eric
Hoi Erik

Ik heb mijn CD14 destijds ook eens laten upgraden met ondermeer een nieuwe Tentlabs clock en voeding, opamps en condensatoren vervangen en dat bracht ook een enorme verbetering met zich mee. Dus ik weet waar je het over hebt als je aangeeft dat het een echt mooie speler werd ...

Grtzz AJ
Marantz CD-14 Tentlabs mod
Densen B-200 vv/ 2 x B-300 ev
Avalon Avatar
Netkbl: 5 x Siltech Signature Ruby Hill
Interlinks:
Siltech Forbes Lake
1 x Siltech SQ-110 Mk II SATT
1 x Siltech SQ-110 Mk I
Ls kabel: MIT 750 S3
PS Audio Quintet