Ipronto SBCRU1000/00

Gestart door dmeerpa, juli 10, 2009, 20:15:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Wat vinden jullie van een Ipronto SBCRU1000/00 (US = TSI6400)
Ik heb nu mijn Marantz RC9200, maar die heeft maar 256 kleuren en een klein scherm.

Ik heb nu een 2e hands gevonden maar sta in twijfel of ik het zou doen.
Ik lees dat de batterij maar een paar dagen meegaat, en dat wanneer deze plat zijn het systeem een paar minuten nodg heeft om te booten.
En dat Wifi enkel goed is voor de updates en configuratie. Surfen is traag en dat ding kan geen Java ofzo weergeven.
De kaartlezer wordt ook nauwelijks ondersteund.
MAAR het ding doet wat het moet doen uw IR remotes vervangen, en ik kan meer knoppen voorzien op het touchscreen dan op mijn huidige Marantz RC9200, en dit is voor mij wel zeer handig.
Maar zijn er nog meer redenen waarom ik het zou doen of niet doen ?

Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

WimPeu

Lijkt mij en onhandig groot ding. :no: Ken het niet natuurlijk. De mogelijkheden zullen ongetwijfeld enorm zijn maar vaak ben ik niet veel meer dan play en stop nodig. Kortom niks voor mij.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Maar als (zoals op de foto) een vrouw hem kan bedienen moet het kwa bedienings gemak wel snor zitten.  :-D

Zij klikt wat aan en de man (op de achtergrond) drukt de knopjes in. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

dmeerpa

Had het liever omgekeerd gezien, ik druk iets aan en plots komt een mooie griet de knopjes indienen...  :angel:
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

MadVillain

De walking Fridge!







Maar is een Logitech Harmony 1000 (voor erg lage prijzen te vinden op dit moment omdat de opvolger net uit is, 1100) niet een idee. Ziet er erg luxe uit en is ook een rc vervanger.

Installatie stelt geen ene r**t voor. even typenummers noteren en binnen een half uur heb je hem aan het werk incl macro's (activities zijn de macro's) http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/&cl=nl,nl

dmeerpa

#5
Citaat van: MadVillain op juli 10, 2009, 22:22:16
Maar is een Logitech Harmony 1000 (voor erg lage prijzen te vinden op dit moment omdat de opvolger net uit is, 1100) niet een idee. Ziet er erg luxe uit en is ook een rc vervanger.

Installatie stelt geen ene r**t voor. even typenummers noteren en binnen een half uur heb je hem aan het werk incl macro's (activities zijn de macro's) http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/&cl=nl,nl

Ja maar het scherm is terug kleiner...en de prijs zal bijna dezelfde zijn.

En als inforamticus ben ik gewend te programmeren, en dat kan ook op de Philips Pronto.
Zowel het uiterlijk van alle schermpjes en knopjes, als de functie of macro van elk knopje laten zich op de Pronto instellen. Dat kan NIET op de Logitech. Je kunt het uiterlijk van de schermpjes, of de knopjes erin, niet aanpassen.
De functie van elke knop kun je wel toewijzen, maar weer geen macro's.
Bij elk apparaat is een scherm met zelf te maken knopjes. Met tekst, geen graphics of zo.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25