Marantz CD-80

Gestart door jwx, mei 20, 2009, 19:59:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

#30
Citaat van: ll0ll op mei 22, 2009, 20:42:36


Issie nu van mij, winpeu? :-D
[/quote



Foutje..... clown1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Ik neem aan dat er na de schriftelijke overeenkomst geen cd meer in gegaan is ? ivm de verlengde garantie van Wastora.....
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ll0ll

En in die van mij ook?  pompom
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

JohnWx

We hebben net met de hele familie afscheid genomen van:


D(aniel) V(iktor) Marantz de 17de  :angel:


Het was een mooie speech/zang van Diane Krall ze speelde alsof ze stoned was
We zitten nu aan de cake met koffie


Ja helaas




CD 80  ole ole ole  pompom pompom pompom pompom pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

De koning is dood, lang leve de koning. Kijken hoe lang de CD-80 regeert.  :wink:

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op mei 23, 2009, 12:25:13
De koning is dood, lang leve de koning. Kijken hoe lang de CD-80 regeert.  :wink:


Heb een wurg contract moeten onderteken voor Wim dus deze Beatrix zal nog wel effe regeren
En heb voor mezelf besloten dat ik nu een mooie leuke en goede set heb





behalve:

Speakers draaitafels elementen tuners dvd spelers dcc minidisc er is nog genoeg voor me maar de basis is top en ben ik zeer blij mee
Lang gezocht gezeurt en gekregen deze set heeft voor mij een emotionele waarde en een nostalgische waarde en dat vind ik zwaarder afwegen dan een Accuphase 210 kopen en geld bij de bank lenen

o jaa een accuphase is ook leuk oepssssssss violent1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Ach, een goedkope vin de pays kan lekkerder zijn dan de duurste grand cru.

JohnWx

Na de betaling te hebben voldaan wachtende op een beetje zon op deze droevige dag
Heeft de verkoper gemeld dat het een dag later word zo jammer




Zal de verkoper niet met het geld hier zijn ?
Je hoort zoveel rare dingen met internet aankopen !



Maar als het goed is heeft deze AUDIO Handelaar nog niet alles verkocht hij zit nog met een audiofiele stoel in ze maag.



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

gerard

waar heb ik die stoel eerder gezien   :?  :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

JohnWx

He is in the house  hello

pompom nopompom pompom nopompom pompom


even aan het aclimatiseren


:yes: :yes: :yes: :yes:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Dat is snel. Hoe vind je m'n tuinstoel kussen?? :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Moest 'ie helemaal alleen reizen?  :-o

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: jwx op mei 26, 2009, 20:50:30


Draai jij LP's op de 80 John??

Mooi hoor, zelfs ik ben blij dat ie daar staat!! :yes:

Ook mooi dat ie goed is over gekomen. Ik was toch wel enigzins bang dat er wat mis zou kunnen gaan. Aan het tuinstoelkussen heeft het idg niet gelegen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

nee zit heerlijk buiten op onze stoel met een tuinkussen onder me kont komt met spoed retour
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.