Marantz CD6002 en geheugen

Gestart door jank, april 03, 2009, 17:42:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jank

Al enige tijd op zoek naar een cd speler met MP3 optie, om naast mijn huidige bejaarde Marantz CD85 te gebruiken.
Maar wat ik nergens terug kan vinden, is de mogelijkheid van deze cd speler, om te onthouden, waar deze is gestopt met het afspelen van MP3, om na inschakeling daar weer verder te gaan. Mijn MP3 speler in de auto, voor het gebruik van schijfjes, kon dat wel. Prettig als je een schijfje vol muziektracks hebt en je bij het vervolgen van je rit na inschakeling van de speler daar begint, waar je gestopt bent. En ook nog met behoud van de shuffle funktie.
Geldt dat ook voor Marantz 6002?

dmeerpa

Ik zal dat straks eens voor je uittesten.
Maar denk het niet dat hij dat onthoud.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

jank

Alvast dank voor je reaktie en het eventuele uittesten.
Ik heb wat schijfjes met zeer veel muziektracks erop, dan is een dergelijke optie wel praktisch.
Ik zie uit naar je bevindingen!

dmeerpa

De eerste test die ik net deed was negatief. CD erin met meer dan 100MP3's erop. Gestopt bij track 3.
Na het uitzetten en terug aanzetten startte hij gewoon opnieuw bij track één. Zal eens mijn originele remote zoeken (gebruik nu universele remotes van Marantz) om te kijken of daar niet één of andere knop opzit die dit mogelijk maakt, maar vermoedelijk niet.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

jank

Dat zou jammer zijn. Ik heb nogal wat schijfjes met los werk, naast het nodige album-gebeuren. Zou niemand dat op het idee zijn gekomen? Zeker gelet op de hoeveelheid tracks die op een schijfje kunnen. Geen mens luister 10 uur achterelkaar naar muziek, veronderstel ik. :wink:
Mijn DVD speler onthoudt zelfs van de laatste 30 schijfjes, waar deze gestopt is, heet resume stop en resume play. Activeer je door 1X op de stoptoets te drukken. Als je 2X drukt, dan wordt de schijf niet onthouden. Mogelijk iets in die orde op de remote, maar de handleiding, welke ik heb gedownload, geeft hierover helaas ook geen uitsluitsel.