Ipod-dock van Marantz IS201

Gestart door Sirius, juli 08, 2008, 12:50:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sirius

Werkt deze ipod-dock van Marantz, de IS201, niet op de huidige Ipod classic 160GB?

Ik zie in alle naslagwerken en sites over IS201 dat ie maar tot de Ipod classic 60GB aankan.

Iemand ervaring mee of brengt Marantz misschien binnenkort een nieuwe geupdated versie uit van de IS201?

thx

Stadium III

je zou eventueel marantz zelf eens over kunnen mailen

Naar mijn weten komt er geen upgrade uit !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Sirius

Citaat van: Stadium III op juli 08, 2008, 16:48:14
je zou eventueel marantz zelf eens over kunnen mailen

Naar mijn weten komt er geen upgrade uit !

Stadium III

Marantz een tijd terug gemaild en voorlopig komt er inderdaad geen opvolger. Maar... dat was een tijdje terug.

Inmiddels heb ik gezien dat Denon een upgrade uitgebracht heeft van z'n Ipod-dock. Aangezien Marantz en Denon van dezelfde groep zijn zal Marantz wel binnenkort ook een opvolger uit de stal halen. Tenzij... ze de Ipod-dock laten varen voor wat ze is.

Ik wacht nog effen. Bij nood koop ik gewoon die van Denon!

MadVillain

Dat marantz maar met hetzelfde idee als Wadia komen!

Een ipod dac met een digitale uitgang om hem aan het dac aan te sluiten :D

mahansz

hmm, werkt deze ook op de ipod classic 80GB?

Ik heb namelijk vandaag een apple dock gekocht, maar de menu functie werkt niet frusty frusty frusty Er wordt een mooie afstandsbediening bijgeleverd, alleen het menu-knopje werkt alleen bij Ibooks van Apple (kortom, het is gewoon een universele afstandsbediening...)
Het enige wat ie kan is het volume bedienen en vooruit-/terugspoelen; een andere artiest/cd kan niet..... lekker slecht voor €100... (moest even mijn frustratie kwijt  :-D)
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

andere opties voor docks zijn trouwens ook welkom!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

JohnWx

Citaat van: mahansz op november 08, 2008, 21:49:10
andere opties voor docks zijn trouwens ook welkom!


op ebay.co.uk


wel noname maar netjes met AB  voor ? 11.50 euro incl. verzending


http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=110317062952&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=001#ebayphotohosting


EBAY UK is met dit soort dingen zeer goedkoop


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Sirius

Citaat van: Sirius op november 08, 2008, 19:25:49
Marantz een tijd terug gemaild en voorlopig komt er inderdaad geen opvolger. Maar... dat was een tijdje terug.

Inmiddels heb ik gezien dat Denon een upgrade uitgebracht heeft van z'n Ipod-dock. Aangezien Marantz en Denon van dezelfde groep zijn zal Marantz wel binnenkort ook een opvolger uit de stal halen. Tenzij... ze de Ipod-dock laten varen voor wat ze is.

Ik wacht nog effen. Bij nood koop ik gewoon die van Denon!

Hahaa! k'heb dus gelijk gekregen! ziedaar de Marantz IS301, dan nog draadloos ook (geen afstandsbediening meer nodig eigenlijk, Ipod zelf wordt afstandsbediening met alle functionaliteiten). Boeiend! Als ie nu nog goede reviews krijgt en een deftig signaal weet te leveren ga ik me wellicht deze aanschaffen. To be continued...

mahansz

even een draadje opfrissen: wie heeft er ervaring met de IS201? Ik heb m zelf ook, maar heb er wat problemen mee...... soms als ik de ipod erin plug, dan herkent ie m niet :eerie: (gaat ie brullen dat ik m weer kan ontkoppelen..) Heeft iemand hier een oplossing voor?
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

joep

Geen probleem, maar ik gebruik hem bijna nooit.

joep

#10
Ik heb een scandyna the dock te koop een ipod dock incl versterker http://www.ilounge.com/index.php/reviews/entry/scandyna-the-dock-pack/

Voor zover ik weet werkt hij op alle ipods. (excl. de shuffle) Bij mij werken er 5 verschillende op.

bij interesse, laat maar iets weten.