Luidspreker doek schoonmaken

Gestart door Stadium III, december 15, 2007, 11:36:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Weet iemand hoe je fatsoenlijk je luidspreker doek kunt schoonmaken

Er komen steeds meer vuile vingers op van de kleine en dat vindt ik jammer

Dus heeft iemand hier ervaring mee ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Citaat van: Stadium III op december 15, 2007, 11:36:47
Weet iemand hoe je fatsoenlijk je luidspreker doek kunt schoonmaken

Er komen steeds meer vuile vingers op van de kleine en dat vindt ik jammer

Dus heeft iemand hier ervaring mee ?

Lijkt mij het beste met lauw niet te warm water, en zeker geen agressieve schoonmaakmiddelen gebruiken.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Misschien een nachtje in Vanish laten weken?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

stofzuiger, als je er eentje heb die je zachter kan zette kan dat denk ook wel

HAL9000

Ik weet er een :P

vingertjes afbinden  :evil:

zo niet warm water en wat lichtje zeepsop..(wasmiddel van de kleding)
werkt goed bij mij (stof)


Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Leonneke

Misschien nog handiger:

Breng een bezoekje aan Speakerland en koop 1 - 2 metertjes nieuw. Via de post kan ook. Kost vrij weinig en werkt naar mijn idee veel beter. Elke vorm van vocht die je op je bestaande doek gaat aanbrengen heeft naar mijn bescheiden mening een negatief effect. Je "vernielt" de structuur van dit ragfijne goedje. Bovendien denk ik, dat je eerder "de vette vingertjes" gaat verspreiden over het doek dan dat je werkelijk iets wegpoetst.
( vingerafdrukken zijn niet voor niets zo gemakkelijk als "bewijsstuk" op te voeren ).........  :wink:

PS. Mochten jullie ineens denken dat ik belangen heb in het zaakje van Ruud, Speakerland  :roll:

NEEN.  Maar ik maak wel heel graag reclame voor mensen die nog echt een vak uitoefenen en dat nog eens goed doen ook.... Volgens mij heb je al 1 metertje doek voor 4 - 5 Euro.  Zelfs in het wit ( lekker smetteloos ) :evil:

Leonneke
Groetjes Leonneke .  . ...

Paul

Citaat van: Leonneke op februari 02, 2008, 16:31:49
Misschien nog handiger:

Breng een bezoekje aan Speakerland en koop 1 - 2 metertjes nieuw. Via de post kan ook. Kost vrij weinig en werkt naar mijn idee veel beter. Elke vorm van vocht die je op je bestaande doek gaat aanbrengen heeft naar mijn bescheiden mening een negatief effect. Je "vernielt" de structuur van dit ragfijne goedje. Bovendien denk ik, dat je eerder "de vette vingertjes" gaat verspreiden over het doek dan dat je werkelijk iets wegpoetst.
( vingerafdrukken zijn niet voor niets zo gemakkelijk als "bewijsstuk" op te voeren ).........  :wink:

PS. Mochten jullie ineens denken dat ik belangen heb in het zaakje van Ruud, Speakerland  :roll:

NEEN.  Maar ik maak wel heel graag reclame voor mensen die nog echt een vak uitoefenen en dat nog eens goed doen ook.... Volgens mij heb je al 1 metertje doek voor 4 - 5 Euro.  Zelfs in het wit ( lekker smetteloos ) :evil:

Leonneke

Volgens mij heb jij aandelen bij de banketbakker ( lees gebak ) en bij Ruud.   :-) :lol: :-D HB clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Leonneke

Citaat van: Paul op februari 02, 2008, 17:21:01
Volgens mij heb jij aandelen bij de banketbakker ( lees gebak ) en bij Ruud.   :-) :lol: :-D HB clown1

Nou Paul;  Bij Ruud heb ik geen aandelen. Gaat het echter over voedsel dan kan ik je nog wel wat vertellen  :-P
( mijn grootste hobby is al 1/4 eeuw het trainen met ijzer ) .................
Als ik hier in Valkenswaard naar de bakker ga, vragen ze niet eens meer wat ik wil, maar zetten het gewoon direct voor mijn neus.  Als ik na 22:00 uur de pizzaboer / shoarmaboer bel, dan weet hij precies of ik honger heb wanneer ik begin te bestellen. Meestal vraagt hij dan teleurgesteld:  "Was het dat al" ????

Omdat ik meestal zonder nummerafscherming bel, weten een aantal "verkopers" al direct dat ik hun kassa ga spekken. Meestal weten ze ook nog eens te raden of ik een spinninglesje heb gegeven, want dan is de hoeveelheid namelijk 200 % groter ............   hello hello

Als laatste ............ kwam ik kort geleden bij de plaatselijke friteszaak. Na het inpakken van de bestelling vroeg de verkoper of mijn gezin altijd zo laat nog zoveel ging eten .........  Ik deelde de goede man mede dat deze bestelling slechts voor mij was ...........  De man begon keihard te lachen en vond dat ik een goede grap vertelde.
Ik bleef hem strak aankijken. Z'n gezicht vertrok .........  :oops: :oops: :oops:
Ik nam 1 vorkje uit het rek en keerde huiswaarts - met de gezinszak ..............

PS .... Ik behoor tot de categorie keihard trainen en gewoon eten waar je zin in hebt .........
Veel van mijn eigen klanten ( nette fitnessdames ) snappen daar helemaal niks van  nonono nonono

Kortom, die aandelen bij de bakker ................  ik zal er eens serieus over gaan nadenken ..... :wink:

Wat betreft Speakerland ...........  Af en toe stuurt Ruud een mailtje met de tekst :  " HONGER " .........
of nog subtieler : "  Ik zorg voor de koffie " ........     :schater:

Ik schep er overigens altijd wel genoegen in om reclame te maken voor Ruudje.  Dat levert me niks op.
Ik heb er slechts grote bakken met geld heengebracht .......  :-D

En nou ga ik Carnaval vieren ...............




Groetjes Leonneke .  . ...

Paul

Amuseer je de komende dagen, en maak er wat moois van.  Proost.  pompom byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site