B&W 700 serie/Marantz

Gestart door koenvandaelen, juli 29, 2018, 16:39:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AkTeVox

Citaat van: Audiofiel op augustus 29, 2018, 18:05:13
Fantastisch!   HB HB HB

Vergeet niet ze eerst een tiental uur in te spelen als het nieuwe zijn.
Het is mijn ervaring dat B&W luidsprekers de eerste uren niet echt goed klinken alhoewel dat met de 705 S2 wel meeviel.

Was ik van plan.  :wink:

Rob46

Citaat van: AkTeVox op augustus 29, 2018, 17:55:54
OK heren, voor jullie doe ik het!
Afgesproken met de zoon om de 700's in hun verpakking naar boven te zeulen en ze keurig naast de Vulkan's te  plaatsen. Ik ben van plan om beide speakers een week lang 's avonds met elkaar te vergelijken. Update's, plaatjes en een verslag kunnen jullie dan verder volgen in "de set van Frank".

Top actie! Ik ben zeer benieuwd :yes: :gp:

RicoRocks

Ook erg nieuwsgierig  :yes:

Ook aan het oriënteren voor wat nieuwe luidsprekers.
PM11s3 | audioquest rocket 44 | Tannoy XT8F | bluesound NODE | audioquest big sur interlink | Dual CS 5000 | nagaoka MP200

pameijer

En maak er ook meteen een crappy filmpje van met je telefoon zodat wij op Youtube de verschillen tussen de speakers minutieus kunnen horen  :-D
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Brutus

Ook wel benieuwd naar hoe de B&W uit de bus komt, niet zo zeer in vergelijk tot de Vulkan maar gewoon op zich.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Gisteren bert de 705S2 gehoord op een Naïm set echt erg goed .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

oke......nice, op zich een best knappe speaker die zeker goed geprijsd is.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Audiofiel

Citaat van: bert50 op augustus 30, 2018, 17:48:39
Gisteren bert de 705S2 gehoord op een Naïm set echt erg goed .

Op een PM-11S3 klinkt deze ook heel goed. :wink:

AkTeVox

Morgen is het zo ver. Ritje naar Den Bosch om de 702s2 te gaan bewonderen, als het me bevalt mogen ze een setje inladen.   :wink:


Playlist van de demo disc & stick die ik op zak heb.





Rob46

Leuke playlist! Veel succes morgen! Ben benieuwd  :-D

RicoRocks

Citaat van: AkTeVox op september 06, 2018, 18:57:56
Morgen is het zo ver. Ritje naar Den Bosch om de 702s2 te gaan bewonderen, als het me bevalt mogen ze een setje inladen.   :wink:


Ben erg benieuwd. De 804d3 er naast ter vergelijking  hello HLP


Playlist van de demo disc & stick die ik op zak heb.


PM11s3 | audioquest rocket 44 | Tannoy XT8F | bluesound NODE | audioquest big sur interlink | Dual CS 5000 | nagaoka MP200

RicoRocks

PM11s3 | audioquest rocket 44 | Tannoy XT8F | bluesound NODE | audioquest big sur interlink | Dual CS 5000 | nagaoka MP200

Audiofiel

Citaat van: AkTeVox op september 06, 2018, 18:59:33
Van jou?

https://www.2dehands.be/audio-video-tv/audio-apparatuur/versterker-en-receiver/marantz-pm-11s3-451906646.html

Inderdaad.

Omdat ik naast muziek luisteren ook graag en regelmatig eens wissel van setup, heb ik mijn PM-11S3 te koop gezet. Hij gaat echter alleen maar weg indien ik er een 'correcte' prijs voor krijg. Hij moet dus niet weg want ik vind het een schitterende versterker :wink:

Het is mijn bedoeling om deze keer een all-in-one te proberen om plaats te besparen.

xander32

Heb je er al eentje op 't oog?

Citaat van: Audiofiel op september 07, 2018, 08:25:46
Inderdaad.

Omdat ik naast muziek luisteren ook graag en regelmatig eens wissel van setup, heb ik mijn PM-11S3 te koop gezet. Hij gaat echter alleen maar weg indien ik er een 'correcte' prijs voor krijg. Hij moet dus niet weg want ik vind het een schitterende versterker :wink:

Het is mijn bedoeling om deze keer een all-in-one te proberen om plaats te besparen.