SC-80, SM-80 en PM-80

Gestart door i2Paq, augustus 17, 2011, 19:35:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Citaat van: John Wx op augustus 18, 2011, 14:17:07
Citaat van: i2Paq op augustus 18, 2011, 13:13:35
Maar is die prijs van 175,- nu een rieële?

ja ik vind van wel


en het gaat erom of hij mooi klinkt en zoals ik al aangaf heeft iemand hem als erg goed bestempeld en diegene mocht als enige Luxman modificeren bij Transrec en werden dan overgenomen door de rest van de wereld


ik denk ook dat Hal er weer anders na kijkt
Citaat van: John Wx op augustus 18, 2011, 14:17:07
Citaat van: i2Paq op augustus 18, 2011, 13:13:35
Maar is die prijs van 175,- nu een rieële?

ja ik vind van wel


en het gaat erom of hij mooi klinkt en zoals ik al aangaf heeft iemand hem als erg goed bestempeld en diegene mocht als enige Luxman modificeren bij Transrec en werden dan overgenomen door de rest van de wereld


ik denk ook dat Hal er weer anders na kijkt
Een versterker klinkt niet, die versterkt alleen het aangeboden signaal.
De klank wordt bepaald door de gebruikte luidsprekers / filters en de grote van de luister ruimte / opstelling en acoustiek.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

En waarom klinkt mijn E-450 dan toch anders dan mijn voormalige PM14?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

SMarcel

He i2Paq,

Proficiat met de aankoop, ik hoop dat jij er een hoop plezier aan gaat beleven. Nu nog een mooie eindversterker en ja, een goede SM-80 in de kleur champagne zou natuurlijk helemaal mooi zijn.

Als jouw SC-80 en mijn SM-80 bij Jon/HAL9000 zijn kan dat een leuke fotoserie worden.

Succes met de jacht op de SM-80.

Groeten,

Marcel

WimPeu

Citaat van: lo op augustus 21, 2011, 17:33:27
En waarom klinkt mijn E-450 dan toch anders dan mijn voormalige PM14?

Weet jij dan nog hoe jouw Accu klinkt... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

 :no: :schater: Ik laat me zometeen ook weer helemaal verrassen...... of niet natuurlijk.... HLP
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

i2Paq

Citaat van: SMarcel op augustus 21, 2011, 18:35:31
He i2Paq,

Proficiat met de aankoop, ik hoop dat jij er een hoop plezier aan gaat beleven. Nu nog een mooie eindversterker en ja, een goede SM-80 in de kleur champagne zou natuurlijk helemaal mooi zijn.

Als jouw SC-80 en mijn SM-80 bij Jon/HAL9000 zijn kan dat een leuke fotoserie worden.

Yep, ik neem mijn fototoestel zeker mee.

Citeer
Succes met de jacht op de SM-80.

Groeten,

Marcel

Gevonden!

Morgen even tussen de middag ophalen  :schater:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Hallo i2Paq,

Ik heb even naar die advertentie gekeken maar ik schrok van de prijs, 650,00 Zwitserse Franks is omgerekend
€ 573,19.
Dan hebben we het nog niet over het hier naartoe halen van zo'n zwaar apparaat.

Hij ziet er wel mooi uit, maar neem maar aan dat deze ook nog gereviseerd dient te worden.

Gewoon verder zoeken, er komt vast nog wel een langs.

Groeten,

Marcel

i2Paq

Citaat van: SMarcel op augustus 21, 2011, 20:53:39
Hallo i2Paq,

Ik heb even naar die advertentie gekeken maar ik schrok van de prijs, 650,00 Zwitserse Franks is omgerekend
€ 573,19.
Dan hebben we het nog niet over het hier naartoe halen van zo'n zwaar apparaat.

Hij ziet er wel mooi uit, maar neem maar aan dat deze ook nog gereviseerd dient te worden.

Gewoon verder zoeken, er komt vast nog wel een langs.

Groeten,

Marcel

Was ook als grapje bedoelt natuurlijk.

Ik kan die SC-80 aan een PM koppelen, hoe ga ik te werk?

Ik heb een PM-62, een PM-78 en een PM-80, deze laatste is defect.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Dennis E36

Mooi apparaat! :yes:

Veel luisterplezier ermee. Wel even de toonregeling netjes op flat zetten hè  :wink:
Staat wat mooier, of je moet het nodig hebben natuurlijk 8-)
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

i2Paq

Citaat van: Dennis E36 op augustus 21, 2011, 21:20:34
Mooi apparaat! :yes:

Veel luisterplezier ermee. Wel even de toonregeling netjes op flat zetten hè  :wink:
Staat wat mooier, of je moet het nodig hebben natuurlijk 8-)

Je bedoelt Bass en Treble naar rechts?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Dennis E36

Citaat van: i2Paq op augustus 21, 2011, 21:35:51
Citaat van: Dennis E36 op augustus 21, 2011, 21:20:34
Mooi apparaat! :yes:

Veel luisterplezier ermee. Wel even de toonregeling netjes op flat zetten hè  :wink:
Staat wat mooier, of je moet het nodig hebben natuurlijk 8-)

Je bedoelt Bass en Treble naar rechts?

yup :yes:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JohnWx

Citaat van: Paul op augustus 21, 2011, 16:15:04
Citaat van: John Wx op augustus 18, 2011, 14:17:07
Citaat van: i2Paq op augustus 18, 2011, 13:13:35
Maar is die prijs van 175,- nu een rieële?

ja ik vind van wel


en het gaat erom of hij mooi klinkt en zoals ik al aangaf heeft iemand hem als erg goed bestempeld en diegene mocht als enige Luxman modificeren bij Transrec en werden dan overgenomen door de rest van de wereld


ik denk ook dat Hal er weer anders na kijkt
Citaat van: John Wx op augustus 18, 2011, 14:17:07
Citaat van: i2Paq op augustus 18, 2011, 13:13:35
Maar is die prijs van 175,- nu een rieële?

ja ik vind van wel


en het gaat erom of hij mooi klinkt en zoals ik al aangaf heeft iemand hem als erg goed bestempeld en diegene mocht als enige Luxman modificeren bij Transrec en werden dan overgenomen door de rest van de wereld


ik denk ook dat Hal er weer anders na kijkt
Een versterker klinkt niet, die versterkt alleen het aangeboden signaal.
De klank wordt bepaald door de gebruikte luidsprekers / filters en de grote van de luister ruimte / opstelling en acoustiek.  :-D

je hebt helemaal gelijk excuses een versterker versterkt alleen als hij wel anders klinkt dan is hij aan het vervormen wat door veel mensen toch als prettig ervaren word

sorry nogmaals stom van me
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

i2Paq

Citaat van: Dennis E36 op augustus 21, 2011, 21:47:11
Citaat van: i2Paq op augustus 21, 2011, 21:35:51
Citaat van: Dennis E36 op augustus 21, 2011, 21:20:34
Mooi apparaat! :yes:

Veel luisterplezier ermee. Wel even de toonregeling netjes op flat zetten hè  :wink:
Staat wat mooier, of je moet het nodig hebben natuurlijk 8-)

Je bedoelt Bass en Treble naar rechts?

yup :yes:

Daar stonden ze al op, ik dacht al.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Maar hoe sluit ik deze SC nu aan op mijn/een PM?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...