Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: WimPeu op oktober 31, 2009, 18:08:40
En hij is binnen hoor...wat een bak zeg, bijna 30kg schoon aan de haak. Hij komt van een forum lid van het HT forum. Hij heeft de 2e die ie had nu ook te koop staan http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=93778.0(Sander??? :-D) Dit was de mooiste van de 2 wel iets duurder maar helemaal in top conditie.

Wat kan ik zeggen, hij geeft een detail en plaatsing met daarbij een controle wat ik nog niet eerder beleefd heb op mijn set. Ik ben blij dat ik niet voor de MM ben gegaan. Dit is echt 2 stappen verder. Nu sparen voor een set front speakers die er bij passen... :-D





En met de CAV-75  notworthy

Bruut hoor HB. Wat een bak - en wat doe je de CAV75 aan ...
Hou mij aanbevolen voor een luistersessie  :yes:.
Maar ik ga zelf echt voor een geintegreerde versterker - staat momenteel wat ander lekkers op het ht-forum :wink:.

Sander.

WimPeu

Citaat van: xander32 op oktober 31, 2009, 19:20:51
Bruut hoor HB. Wat een bak - en wat doe je de CAV75 aan ...
Hou mij aanbevolen voor een luistersessie  :yes:.
Maar ik ga zelf echt voor een geintegreerde versterker - staat momenteel wat ander lekkers op het ht-forum :wink:.

Sander.


Je maakt me natuurlijk nieuwsgierig Sander...welke is het?? HLP
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

mars

Citaat van: WimPeu op oktober 31, 2009, 18:08:40
En hij is binnen hoor...wat een bak zeg, bijna 30kg schoon aan de haak. Hij komt van een forum lid van het HT forum. Hij heeft de 2e die ie had nu ook te koop staan http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=93778.0(Sander??? :-D) Dit was de mooiste van de 2 wel iets duurder maar helemaal in top conditie.

Wat kan ik zeggen, hij geeft een detail en plaatsing met daarbij een controle wat ik nog niet eerder beleefd heb op mijn set. Ik ben blij dat ik niet voor de MM ben gegaan. Dit is echt 2 stappen verder. Nu sparen voor een set front speakers die er bij passen... :-D





En met de CAV-75  notworthy



oi

Machtig mooi!!!!!!!!!! notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WimPeu

Dank je...en hij klinkt nog mooier!! notworthy Ik heb hem gisteravond even goed los gehad, ook moest ik de AV even opnieuw afregelen, want de combi met de CAV-75 geeft weer hele andere verhoudingen. Het verrassende is dat ik de 3 kanalen die de CAV-75 aanstuurd (center en rears) nu elk 6db naar beneden moest zetten. Dat schijnt normaal te zijn alhoewel je andersom zou verwachten. Ga nog even contact zoeken met de verkoper. Die heeft echt belachelijk veel Classe kennis in huis.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Totofan

Dit is echt mooi spul :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Mexicaanse Hond

Mooi spul Wim, maar wordt het niet weer eens tijd voor iets nieuws?  :wink:

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 01, 2009, 11:17:25
Mooi spul Wim, maar wordt het niet weer eens tijd voor iets nieuws?  :wink:

Ja een nieuw meubeltje.. :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

edwinvh

Citaat van: WimPeu op november 01, 2009, 11:44:43
Ja een nieuw meubeltje.. :wink:

Waar nog meer in kan  :-D :-D

En het is weer vroeg december bij jou  :evil:

Martin

Mooi hoor, je set staat weer op een hoger niveau. TOPPIE!
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

WimPeu

#189
Vandaag een meubeltje opgehaald uit Heerenveen. Een meer dan solide rack, helemaal naar mijn wensen in te delen voor weinig.
Ik kreeg van de verkoper ook nog 2 XLR setjes mee, om uit teproberen. De set van de AV naar de CA-200 is een €900,- setje die ik voor zeer weinig kan over nemen. Eerste indruk is echt indrukwekkend. Als je in bekabeling echt verbetering wilt dan is het verschil tussen XLR en gewone RCA echt stukken groter dan alleen de verschillen tussen RCA's onderling.

Just my 2 cents....

Foto van het meubel met de set. De plankjes ga ik nog een ander kleurtje geven. :wink:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Zeer netjes !!!

Gister bij de MM in Eindhoven gestaan en vriendin lief vondt de combo 8003 wel zeer mooi  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dmeerpa

 :kwijl: :kwijl:  notworthy HB

Niet te veel goeds schrijven ... please ?? straks wil ik mij ook zo'n eindbak achter mijn SR8002.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Mexicaanse Hond

Als je last heb van het upgradevirus is het raadzaam om sowieso niet al teveel in deze draad te lezen.  :-D

dmeerpa

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 02, 2009, 15:09:19
Als je last heb van het upgradevirus is het raadzaam om sowieso niet al teveel in deze draad te lezen.  :-D
Ik vrees ervoor. Sinds ik te gast was bij Marantz Eindhoven en Ken Ishiwata zijn set showde, loop ik met het gevoel dat er veel meer uit mijn set (stereo) te halen is met een zwaardere eindversterker. Zoiets als die van WimPeu nu heeft aangeschaft.
Hetgeen ik verwacht is wat WimPeu schreef bij zijn eerste reactie : een detail en plaatsing met daarbij een controle wat ik nog niet eerder beleefd heb op mijn set.

Anderzijds is toch een hoop geld, en ik weet niet of ik dit thuis verkocht krijg  :angel:. Misschien een slag kleiner, maar zal ik dan krijgen wat ik verwacht ? Zou het eigenlijk moeten kunnen uitproberen.
En ik heb het nog niet gehad over het verbruik...
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

xander32

Citaat van: dmeerpa op november 02, 2009, 20:06:03
Ik vrees ervoor. Sinds ik te gast was bij Marantz Eindhoven en Ken Ishiwata zijn set showde, loop ik met het gevoel dat er veel meer uit mijn set (stereo) te halen is met een zwaardere eindversterker. Zoiets als die van WimPeu nu heeft aangeschaft.
Hetgeen ik verwacht is wat WimPeu schreef bij zijn eerste reactie : een detail en plaatsing met daarbij een controle wat ik nog niet eerder beleefd heb op mijn set.

Anderzijds is toch een hoop geld, en ik weet niet of ik dit thuis verkocht krijg  :angel:. Misschien een slag kleiner, maar zal ik dan krijgen wat ik verwacht ? Zou het eigenlijk moeten kunnen uitproberen.
En ik heb het nog niet gehad over het verbruik...
Wat let je: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=93778.0    :wink:.


Sander.