Technics SA- TX 30- storing

Gestart door 2285B, oktober 13, 2012, 19:26:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2285B

Heb in mij hobbykamer/werkruimte een Technics ( weet ik geen marantz ) staan
Als hij "koud is en ik zet hem aan .........springt hij na ongever 2 minuten weer uit
D.w.z hij geeft geen geluid meer. Wel blijft de digitale verlichting/display  branden
Als ik hem uitzet en vervolgens opnieuw weer inschakel speelt hij weer als vanouds .
Het kan zijn dat hij nogmaals in storing valt en als ik hetzelfde ritueel weer herhaal speelt hij  weer vrolijk verder
Als hij 1 keer lekker warm is speelt hij gewoon door .. pompom .,Wie het weet mag het zeggen.

HAL9000

losse  bindingen, denk ik.  Misschien hier en daar een lekkende  elko.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

2285B

Ik wil hem eigenlijk hersteld ,kun jij een inschatting maken qua kosten ?
Maar wil hem eigenlijk niet missen .
Mijn hobby word nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg duur ! :x

HAL9000

technics  is nooit  veel mis mee.  Wat tin.......  en HAL engelen  geduld   :schater:

onder 50,- zeker

Ik heb laatst nog een dikke  technics  su-vx820 van m'n broer  vertint  en een nieuw  relaitje  geplaatst.

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Cornelis1921

 pompom hello notworthy 2285B, je hobby blijft dus toch enigzins betaalbaar, mede dankzij oom HAL. clown1 byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

2285B

Ik wil hem toch hersteld hebben denk dat ik hem maar is naar Rotterdam laat  vertrekken.
Hij staat nu op marktplaats,maar heb er toch wat mee.

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

2285B

Hey jon ,ik laat je ff weten wanneer die komt . :yes: