1122DC Potentiometer van volume defect

Gestart door Jo_Pack, juni 18, 2007, 03:11:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jo_Pack

Goedendag aan iedereen.

De potentiometer van volume van mijn 1122DC werkt niet plus  shutup (1 mogelijkheid die door een chemisch product wordt vernietigd, ik veronderstelt).

Door wat vervolgens ik het vervangen?

Ik ben Frans en schrijf u via een vertaler....

[wegens disk ruimte verwijderd]
Ik gebruik een on-line vertaler om hier te schrijven.

HAL9000

Bonjour, en effet il peut se produire que certains entrent en contact avec des pulv?risateurs. peut avoir comme cons?quence des potmeters ou des contacts endommag?s. les 1122 1152 1180 3250 emploient diff?rents potmeters. il est pour cette fin difficile de venir pr?s. je recommande un potmeter st?r?o normal. des m?mes ohms de K. faire une modification. pour l'adapter et relier.

bonne chance jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Jo_Pack

Het is juist mijn probleem, ik weet niet hoe een normale potentiometer verbinden om loudness te behouden. Welke wijziging moet ik doen?

Bedankt HAL9000.
Ik gebruik een on-line vertaler om hier te schrijven.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HAL9000

Bonjour,

jaillir si vous avez les m?mes ohms de kilo qu'il devrait va. relier chaque pinn la m?me mani?re. (fil suppl?mentaire d'utilisation pour faire t s'adapter au total.


jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

HAL9000

Je vois sur votre photo que le potmeter est 2 fois 50 K que ce n'est pas 2x50 tr?s rare.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Jo_Pack

Goedendag

Zo moet men rode loudness(en op het schema aansluiten)? het wordt uit een 1070 uitgetrokken; ik heb het schema van 1122DC niet.

[wegens disk ruimte verwijderd]
Ik gebruik een on-line vertaler om hier te schrijven.

Jo_Pack

Ziehier alles wat ik heb gevonden op het web met betrekking tot loudness met een potentiometer zonder intermediaire output.

http://www.belza.cz/audio/lpots.htm

http://www.redcircuits.com/Page67.htm

Ik gebruik een on-line vertaler om hier te schrijven.