[Modificatie] Speaker-entry's SM-80

Gestart door i2Paq, september 28, 2011, 21:13:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SMarcel

Hey i2Paq,

Wat ziet dit er geweldig uit. Dit heb jij goed uitgedacht om dit zo te doen.

Mijn complimenten.

Ik zie/hoor wel hoe het verder gaat.

Groeten,

Marcel

i2Paq

Ik ga proberen de 2 SM80 en mijn SC-80 dinsdagmiddag 25 oktober naar Jon te brengen.
De dagen er op zit ik in Den Haag en hoop de 2 SM80 dan vrijdag 28 oktober weer op te halen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Net terug van het wegbrengen van de 2x SM80 bij HAL9000 voor de modificatie.

Spannend!   :roll:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

HAL9000

Heb beide  sm80's  af  en ook nog  de  sc-80 ook.  ben er  wel  heel de  middag mee  bezig geweest.
Speaker  entry's  waren  zo  te doen erg goed  verzonnen,  mooie  aansluitingen ook!





Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

i2Paq

Citaat van: HAL9000 op oktober 26, 2011, 20:25:20
Heb beide  sm80's  af  en ook nog  de  sc-80 ook.  ben er  wel  heel de  middag mee  bezig geweest.
Speaker  entry's  waren  zo  te doen erg goed  verzonnen,  mooie  aansluitingen ook!

Dank je, en ziet er inderdaad prachtig uit!

Ik ben morgen en vrijdag in Den Haag, in principe wordt het vrijdagmiddag, tenzij morgen alles erg meezit.

Ik sms je wel mocht ik morgen willen komen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Marantz 81


SMarcel

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik (mede dankzij i2Paq) weer in het bezit ga komen van een geweldige SM-80.

HAL9000 heeft weer een keurig staaltje "huisvlijt" getoond. Mijn complimenten wederom voor het werk van HAL9000.

Ook weer een leuke fotosessie, ook trouwens van de SC-80.

Ga zo door.

Groeten,

Marcel

PS: i2Paq, ik zie/hoor wel wanneer jij een keer in de buurt komt.

i2Paq

Vanmiddag de 2x SM80 opgehaald en die van mij weer aangesloten, samen met de gereviseerde SC-80 staat hij nu weer "als van ouds" te spelen  :-)
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Via deze weg wil ik even mijn grote dankbaarheid uitbrengen naar i2Paq en HAL9000 voor het upgraden en verzorgen van mijn super eindversterker SM-80.

Ik heb deze net aangesloten en geniet met volle teugen van de prestaties welke deze SM-80 toch weer doet.

Jongens hartelijk dank van deze kant uit en voor de forummers die nog twijfelen, bij HAL9000 is jouw/uw apparatuur in goede handen.

Groeten en een heel fijn weekend,

Marcel

i2Paq

Graag gedaan hoor!  :-)

Was een kleine moeite, zeker omdat ik het op de route kon doen en niet speciaal mijlen ver hoefde om te rijden.

Veel plezier met je SM!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Hee Marcel!

Bedankt voor "jouw" entry's en het lekkere flesje wijn!  byebye

Die gaan we zeker nuttigen luisterend naar de SM80  :kwijl:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel