[Modificatie] Speaker-entry's SM-80

Gestart door i2Paq, september 28, 2011, 21:13:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

i2Paq

Ik ben een modificatie aan het maken / voorbereiden voor mijn SM-80.

Dit betreft de Speaker entry's achterop de SM.

Wie weet waar ik dergelijke entry's zoals je die ziet op de meeste/huidige versterkers kan kopen.

Bij Conrad zie ik ze 1-2-3 niet.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

#1
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

lo

Ja......hè hè......  violent1
Ikke me zelf rot zoeken en komt ie doodleuk met het verhaal dat ie ze al heeft besteldt :-D
Goed gedaan hoor, maar je hebt er nu weer een onderdelen site bij pompom

Succes
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

SMarcel

#5
Hallo i2Paq,

Ik was dit ook al van plan op mijn SM-80, kon daar geen steker in krijgen. Deze link is een goed tip van jou, ik heb deze inmiddels ook al besteld en toen ik toch bezig was op E-bay, meteen maar 3 Ice-Watch klokkies gekocht. Horloges zijn ook een soort hobby.

Ik hoop alleen dat de aansluitpen (welke in de versterker komt) lang genoeg is, want dat is de versie van Speaker & Co wel.

Ik zie wel wanneer deze komen en dan lekker aan het freubelen.

Even een draadje starten op dit forum van de modificatie???

Groeten,

Marcel

i2Paq

Lijkt me een goed idee om een draadje te starten, waar doe ik dat?

Overigens zul je de achterplaat van de SM moeten modificeren omdat de huidige terminals heel anders vastzitten dan zoals ik denk dat de nieuwe gemonteerd moeten worden.
Maar dat kunnen we wel bespreken in een eigen draadje  :wink:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

We hebben een hobby club  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

i2Paq

Citaat van: i2Paq op september 29, 2011, 08:14:13
Maar dat kunnen we wel bespreken in een eigen draadje  :wink:

Hmm, gewoon de title aangepast  :schater:

Dus nu hebben we een eigen MOD draadje  byebye
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Deze gaan we volgen, ik houd dit draadje stevig in de gaten.

Groeten,

Marcel

Cornelis1921

Citaat van: SMarcel op september 29, 2011, 10:36:22
Deze gaan we volgen, ik houd dit draadje stevig in de gaten.

Groeten,

Marcel
:-) Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

i2Paq

Zo, de eerste onderdelen zijn binnen:

3x een plastic plaatje waarop de Terminals kunnen worden gemonteerd.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Hallo i2Paq,

Ik weet niet wat voor een gras jullie daar hebben, maar jij laat het er in ieder geval niet over groeïen.

Jij bent goed bezig HB

Groeten,

Marcel

JohnWx

Citaat van: SMarcel op september 29, 2011, 11:36:16
Hallo i2Paq,

Ik weet niet wat voor een gras jullie daar hebben, maar jij laat het er in ieder geval niet over groeïen.

Jij bent goed bezig HB

Groeten,

Marcel

kunstgras Marcel  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

i2Paq

#14
Lijkt er op dat in de SM-80 geen extra gaatjes geboord hoeven te worden 8-)

Het plaatje wat ik heb gescored past "perfect"  :-)
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...