CD 73

Gestart door 100%Marantz, januari 24, 2013, 19:43:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

ja dat is hem, maar hoe zie je dat hij forumlid is?
marantz, what else?

100%Marantz

Citaat van: John Wx op januari 27, 2013, 17:15:17
ik zou eerst een bril ipv een CD73  frusty

Ik heb misschien een bril nodig, maar hoe maak je de link tussen die advertenties en het forumlid?
marantz, what else?

100%Marantz

Citaat van: John Wx op januari 27, 2013, 17:06:16
hoe kan je de bieder een sms sturen ?

en vind het wel wat ver gaan maar is mijn mening

Hier laat ik het ook bij, maar deed even deugd om dit te sturen, maar ik ga geen olifant maken van een "muis"
een muis van 75 € toch :-)
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op januari 27, 2013, 17:26:11
Ik heb misschien een bril nodig, maar hoe maak je de link tussen die advertenties en het forumlid?

hij bied ook speakers aan die dit lid wat 3 keer online is geweest ook heeft


dus 1 en 1 kan 2 zijn


en als je bij zijn signature kijkt zie je ook de speakers die jouw geliefde verkoper aanbied
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

misschien, maar hij zal niet de einige eigenaar van zulke speakers zijn

En, zou het erg zijn als het dezefde was?  :-D
marantz, what else?

100%Marantz

"Wegens dubbel gebruik van mijn Quad ESL 57." zegt hij

Deze staan niet in de signature van dit lid.
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op januari 27, 2013, 18:05:30
"Wegens dubbel gebruik van mijn Quad ESL 57." zegt hij

Deze staan niet in de signature van dit lid.

wat heeft hij te koop staan aan speakers die zie je terug bij dat ene lid van dit forum  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

ja, maar zoals ik zei, hij zal niet de enige gelukkige eigenaar zijn van dat soort speakers
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op januari 27, 2013, 18:14:32
ja, maar zoals ik zei, hij zal niet de enige gelukkige eigenaar zijn van dat soort speakers

dat zeg ik ook nergens, Pearle ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

maar dus is de link wat snel gemaakt, en dan nog hij mag het zijn
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op januari 27, 2013, 18:22:05
maar dus is de link wat snel gemaakt, en dan nog hij mag het zijn

Hans Anders ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Exxar

#42
Ik zou die CD73 gewoon laten reviseren bij een van de forumtechneuten. Dat toestel is dat zeker waard.

En je hebt toch ook weer een belangrijke les geleerd: nooit kopen zonder testen, of het moet bij een actieve forumsponsor zijn of een actief lid.

Soms heb je nu eenmaal zo'n krapuul dat zo snel mogelijk een paar euro wil verdienen. Bedrog hoort er dan maar bij.


edit: nog een bedenking over de luidsprekers die de mogelijke bedrieger tekoop aanbiedt: oudere luidsprekers fotografeer je altijd met de drivers open en bloot. Zo kan een potentiële koper tenminste zien of de foamranden nog oké zijn, tweeters niet ingedrukt enzovoort.

100%Marantz

marantz, what else?

HAL9000

 stupid  :yes:

Zijn  hele  leuke  spelers. 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!