CD 73

Gestart door 100%Marantz, januari 24, 2013, 19:43:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bas focal marantz

Als die andere ook een 73 is zou ik hem houden , loopwerk en laser heb je dan reserve .

Ook al had je hem getest had je het probleem nog niet opgemerkt .

Tweedehands = HELAAS stoepgarantie .


Tenzij je van een forum lid koopt die zijn soms/vaak wat coulanter .

JohnWx

Citaat van: bas focal marantz op januari 25, 2013, 23:34:22
Als die andere ook een 73 is zou ik hem houden , loopwerk en laser heb je dan reserve .

Ook al had je hem getest had je het probleem nog niet opgemerkt .

Tweedehands = HELAAS stoepgarantie .


Tenzij je van een forum lid koopt die zijn soms/vaak wat coulanter .

Stoepgarantie die mooi  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bas focal marantz


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

klaas1965

Als je hem echt voor een spotprijsje hebt gekocht zou ik hem (laten) reviseren, dat is het apparaat waard.
Zou dan ook gelijk je eigen cd73 laten doen want die komt 100% zeker ook aan de beurt.
Ik heb zelf de cd 100 en 300 van philips, de cd73 is een cd300, en die hadden allebei ook slechte elco's en soldeerverbindingen. Spelen nu weer als nieuw. Loopwerken zijn onverslijtbaar en gebouwd voor 3 generaties....
Maar mijn bod staat nog steeds hoor..... :yes:

100%Marantz

Citaat van: John Wx op januari 25, 2013, 23:26:03
een defenitie is van iedereen verschillend een goede les voor de volgende keer

Ja, maar eigenlijk vind ik het niet zo erg, ik wist welk risico ik nam. En ik heb er al verschillende verkocht gezien aan die prijs die stuk werden aangekondicht, die niet eens draaiden.

Wat mij meer stoort is de houding en reactie van de verkoper. Liegen en het dan op papier bewijzen dat hij liegt  :-o

Ik weet nu niet of ik hem moet houden of wegdoen. Ik aarzel. Ik heb net nog 3 andere toestellen gekocht en heb dus al wat kosten gehad  :-D :-D

Anderzijds is het inderdaad een reserve toestel voor mijn andere?? De andere CD 73 was de eerste Marantz CD speler die we thuis hadden. Mijn vader had hem wat later aan een van mijn vrienden gegeven om hem te bedanken voor een dienst. En onlangs heeft hij het mij gegeven omdat hij er niets meer mee deed.
Daar is nooite niets aan moeten hersteld worden. Werkt prima, alleen het blauw LEDje met Compact Disc werkt niet meer.
Als ik de laatste laat herstellen kan ik het natuurlijk gebruiken, of een stuk duurder verkopen. frusty

marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op januari 27, 2013, 12:24:37
Ja, maar eigenlijk vind ik het niet zo erg, ik wist welk risico ik nam. En ik heb er al verschillende verkocht gezien aan die prijs die stuk werden aangekondicht, die niet eens draaiden.

Wat mij meer stoort is de houding en reactie van de verkoper. Liegen en het dan op papier bewijzen dat hij liegt  :-o

Ik weet nu niet of ik hem moet houden of wegdoen. Ik aarzel. Ik heb net nog 3 andere toestellen gekocht en heb dus al wat kosten gehad  :-D :-D

Anderzijds is het inderdaad een reserve toestel voor mijn andere?? De andere CD 73 was de eerste Marantz CD speler die we thuis hadden. Mijn vader had hem wat later aan een van mijn vrienden gegeven om hem te bedanken voor een dienst. En onlangs heeft hij het mij gegeven omdat hij er niets meer mee deed.
Daar is nooite niets aan moeten hersteld worden. Werkt prima, alleen het blauw LEDje met Compact Disc werkt niet meer.
Als ik de laatste laat herstellen kan ik het natuurlijk gebruiken, of een stuk duurder verkopen. frusty

je bent eigenlijk verward door de verkoper  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

#23
Ja ik begrijp niet hoe mensen durven.

marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op januari 27, 2013, 16:56:12
Ja ik begrijp niet hoe mensen durven.

Hij heeft ook een PM 500 te koop staan. Ik had gevraagd om hem even aan te zetten.
Hij had enkel de voedingskabel.
Ik deed hem aan en direct ging de LED meter op een kanaal half aan, waarschijnlijk een zware brom.
Nu staat die te koop en hij schrijft  "Goede staat: selectieknop zorgt voor gekraak (stof?)"

Is dat goede staat???
Er is een offerte voor 50 €, hij wil er 85 € voor. Ik heb de bieder een SMS gestuurd om te zeggen dat ie in slechte staat was en dat de verkoper niet eerlijk was  pompom

hoe kan je de bieder een sms sturen ?

en vind het wel wat ver gaan maar is mijn mening
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

toevallig niet van dit forum lid gekocht zie de speakers die heeft en nu ook te koop staan


http://marantzforum.nl/forum/index.php?action=profile;u=2606
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

#26


Een beetje ver, misschien, maar ik verdraag geen oneerlijke mensen en waarom zou ik hem dat aan iemand anders laten doen. Op internet zie je van alles. Ik heb toch zelden iemand gezien die als je er naast staat, jaja, ik garandeer je hij heeft altijd gewerkt. En 's anderendaags je zwart op wit schrijven, ja ik wist dat hij niet goed ging en hem noch willen terugneme, noch een korting geven. Met andere woorden, de pot op
Is dat niet een heel stuk verder?
marantz, what else?

100%Marantz

Citaat van: John Wx op januari 27, 2013, 17:09:27
toevallig niet van dit forum lid gekocht zie de speakers die heeft en nu ook te koop staan


http://marantzforum.nl/forum/index.php?action=profile;u=2606

Waaron dit forum lid?
Ik denk het niet, ik zie de speakers niet.
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op januari 27, 2013, 17:10:42
Het is op 2de hands.be, de bieder heeft zijn GSM nummer erop gezet.

Een beetje ver, misschien, maar ik verdraag geen oneerlijke mensen en waarom zou ik hem dat aan iemand anders laten doen. Op internet zie je van alles. Ik heb toch zelden iemand gezien die als je er naast staat, jaja, ik garandeer je hij heeft altijd gewerkt. En 's anderendaags je zwart op wit schrijven, ja ik wist dat hij niet goed ging en hem noch willen terugneme, noch een korting geven. Met andere woorden, de pot op
Is dat niet een heel stuk verder?

Als je een vent bent ga je terug en zeg je me geld terug maar niet via sms of via internet zeggen dat het niet eerlijk is en hij oneerlijk is,  you see what you get

Je zegt het al "heeft altijd gewerkt", transport is ook dodelijk voor spullen als het niet in de originele verpakking zit  8-)

Iedereen is oud en wijs genoeg om te zien wat je koopt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op januari 27, 2013, 17:13:49
Waaron dit forum lid?
Ik denk het niet, ik zie de speakers niet.

ik zou eerst een bril ipv een CD73  frusty
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.