Stekker omgedraaid, krijg nou tandjes...

Gestart door Zweef, januari 07, 2012, 15:16:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 17:41:15
Wil de moddereter dit topic svp de kroeg in donderen, want ik neem mezelf al nooit zo serieus, maar de rest nu ook niet meer!

Ober, mag ik een linksdraaiende pils van u...
Je mag de volgende keer ook wel een topic in de dikke elco starten als je daar behoefte aan hebt
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 17:41:15
Wil de moddereter dit topic svp de kroeg in donderen, want ik neem mezelf al nooit zo serieus, maar de rest nu ook niet meer!

Ober, mag ik een linksdraaiende pils van u...

Even een spraak verwarring ophelderen ??

Neemt de rest jou niet serieus of neem jij nu de rest niet serieus. ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Paul

Citaat van: Whisper.nl op januari 08, 2012, 18:58:56
Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 17:41:15
Wil de moddereter dit topic svp de kroeg in donderen, want ik neem mezelf al nooit zo serieus, maar de rest nu ook niet meer!

Ober, mag ik een linksdraaiende pils van u...

Even een spraak verwarring ophelderen ??

Neemt de rest jou niet serieus of neem jij nu de rest niet serieus. ??

Groet Whisper
Als jij een linksdraaiende pils bestelt wat denk je dan ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Zoldar

Qua net kabels een  non-believer. qua links draaende pils ook.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Soms gaan deze topic,s wel 30 pagina,s vol  :-D :schater:

Dus het valt nog reuze mee  clown1

Maurice

ehhhh, ik behoor tot de categorie die ook wel eens ietwat verschil heeft gehoord  pompom
Was toen bij de de PM95, leek wat verschil in breedte van het geluid in te zitten. Daarna bij mijn huidige set geen verschillen meer gehoord, dus heb ik er ook al jaren niet meer aan gedacht.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Had jij toen geen storing in de PM95 zitten ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: Marco op januari 08, 2012, 20:45:59
Had jij toen geen storing in de PM95 zitten ?
:no:
Toen niet, maar ik zou ook niet weten hoe een storing op wisselspanning zou moeten reageren. Trouwens ook niet waarom wel als er geen storing in zit.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Ik snap er ook niks van ,ik heb hier in ieder geval wel 20x de stekkers verwisseld maar geen verschil waargenomen ,althans niet van die aard dat ik er tieten van krijg  :-D ,maar goed zoals ik al in een ander topic schreef hoor ik dagelijks verschillen terwijl er helemaal niets veranderd is .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79

Het zijn in mijn geval ook zeker geen grote verschillen, meer hele geringe toename aan detail en toename aan diepte, dus niet iets wat je als je op de WC zit opvalt maar als je zit te luisteren wel hoorbaar. Als het verschil maakt in een set is het wel een van de goedkoopste verbeteringen die er zijn

Marvin

Dacht laat ik makkelijk doen en de stekker van het stekkerblok om draaien, staat alles hier te knipperen alsof ik door de Russen ben gehackt....  :-o

Zweef

Citaat van: Whisper.nl op januari 08, 2012, 18:58:56
Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 17:41:15
Wil de moddereter dit topic svp de kroeg in donderen, want ik neem mezelf al nooit zo serieus, maar de rest nu ook niet meer!

Ober, mag ik een linksdraaiende pils van u...

Even een spraak verwarring ophelderen ??

Neemt de rest jou niet serieus of neem jij nu de rest niet serieus. ??

Groet Whisper

Goeie vraag, waar ik maar voor een deel het antwoord op weet.  :angel:
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

Whisper.nl

Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 21:34:04
Citaat van: Whisper.nl op januari 08, 2012, 18:58:56
Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 17:41:15
Wil de moddereter dit topic svp de kroeg in donderen, want ik neem mezelf al nooit zo serieus, maar de rest nu ook niet meer!

Ober, mag ik een linksdraaiende pils van u...

Even een spraak verwarring ophelderen ??

Neemt de rest jou niet serieus of neem jij nu de rest niet serieus. ??

Groet Whisper

Goeie vraag, waar ik maar voor een deel het antwoord op weet.  :angel:

Helder.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op januari 08, 2012, 21:16:24
Het zijn in mijn geval ook zeker geen grote verschillen, meer hele geringe toename aan detail en toename aan diepte, dus niet iets wat je als je op de WC zit opvalt maar als je zit te luisteren wel hoorbaar. Als het verschil maakt in een set is het wel een van de goedkoopste verbeteringen die er zijn

stupid

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

In princiepe technisch gezien zou het niks uitmaken hoe je de stekker in het stopcontact doet omdat de apparaten ook de vervuiling over de Nul eruit filteren ,maar waarom het dan toch hoorbaar is  :roll: