Cd Label tweak

Gestart door Whisper.nl, oktober 31, 2010, 12:11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

En nu over uit sluiten en weer o.t. graag.

Begin gewoon even met een fris gevoel. Net een paar koffie op.
Lekker buiten ff een half zwaar shagje opgerookt.

En toen. ? Toen las ik bovenstaande info.

We hebben het hier over een tweak dames en heren.

Diegene die hier zin an hebben proberen 'm uit.
Zet hier je ervaringen neer.

Diegene die het niet zien zitten doe het gewoon niet.
Wil ik vragen er gepast mee om te gaan.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Stadium III

Ik heb dit topic gesloten omdat we een forum zijn voor liefhebbers !
En we zijn geen forum waar men elkaar het vuur tot over de schoenen gejaagd gaat worden
Dat mensen verschil horen in wel of geen label/sticker is aan hun zelf !

Verder zijn er al meerdere topic's geweest waar men niet goed met dit om kan gaan en er zeer vreemd en gek gedrag komt

Mocht je aan of opmerkingen hebben mag er altijd een PM naar de Mod's gestuurd worden !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Er is inmiddels een discussie over dit topic gestart in het moderatorforum. Nog niet alle mods hebben gereageerd (formele discussie is net pas geopend), maar zodra we overeenstemming hebben zullen besluiten wat er verder met dit topic gaat gebeuren.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Na overleg met het moderatie team is besloten het topic open te gooien,een levendige discussie is hier uiteraard mogelijk met in acht neming dat er wel met respect gehandeld word
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

lo

Goeie stap denk ik.
Blijft de mogelijkheid, in ieder geval voor diegene die inderdaad in tweaks geinteresseerd zijn, open om te posten en te lezen :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond


HiFi gek

Dank u voor het opnieuw openen van deze topic .

Maar nu a.u.b. geen harde strijd meer voeren onderling  :no: , ik noem uiteraard geen namen .
De enkele personen die ik bedoel zullen zelf wel doorhebben wie ik hiermee bedoel  :wink: .



Groeten  EDWIN  B

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op november 03, 2010, 10:47:32
Dank u voor het opnieuw openen van deze topic .

Maar nu a.u.b. geen harde strijd meer voeren onderling  :no: , ik noem uiteraard geen namen .
De enkele personen die ik bedoel zullen zelf wel doorhebben wie ik hiermee bedoel  :wink: .



Groeten  EDWIN  B


vind het eerste stukje prima alleen het laatste gedeelte hoeft weer niet dat voegt niks toe
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HiFi gek


HiFi gek

Citaat van: jwx op november 03, 2010, 11:34:01

vind het eerste stukje prima alleen het laatste gedeelte hoeft weer niet dat voegt niks toe


Helaas , ik had het al neergepend voordat ik het goed en wel besefte wat ik nou eigenlijk had geschreven .
En ja , helaas liep toen net de kat over mijn toetsenboord heen , precies op de entertoets zeg . :-o

Ik heb hem inmiddels duidelijk gemaakt dat hij dat nooooooit meer mag doen  :no:



Groeten  EDWIN  B

TurboMarco

lol geef de kat maar de schuld  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Citaat van: Marco op november 02, 2010, 09:22:31
Nu ga je mijn inziens wel onderuit want volgens jouw betoog zou er iets veranderen in technisch opzicht ,als dat het geval zou zijn zou het geen moer uit mogen maken hoe die cd opgenomen is .

groet Marco
Edwin,
Misschien wil je hier nog op in gaan ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

Citaat van: Marco op november 03, 2010, 18:22:17
Edwin, Misschien wil je hier nog op in gaan ?

Heren dank voor het openen van dit topic.

@marco, ik ga niet het hele topic teruglezen maar was jij niet diegene die graag een demo wilde ??
Geef even een mail of pm dan kunnen we kijken of er wat te regelen valt.

Groet Whisper



De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

Uiteraard wil ik graag een demo maar dan wel bij mij thuis ,ik ken mijn eigen set + akoestiek en de daarbij behorende tekortkomingen als geen ander,voor mij blijft het altijd moeilijk om te oordelen in een vreemde situatie en van daaruit kan ik voor mijzelf geen gedegen oordeel vellen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)