Cd Label tweak

Gestart door Whisper.nl, oktober 31, 2010, 12:11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Alle opmerkingen zijn zoals je kunt lezen in het algemeen gemaakt. Ik heb niemand met name genoemd. Nog de bedoeling om mensen aan te spreken op hun gedrag. Anders had ik dat wel net name gedaan. Voel je je aangesproken dan is dat geheel voor jouw eigen rekening. Maar misschien had ik het bericht beter als PM naar Fritz kunnen sturen.
P.S. wist niet eens dat jij de renes59 was dus maak je niet druk.

renes59

#91
Terug on topic, ik denk niet dat het plakken van stickers iets uitmaakt. Die stickers voegen tenslotte geen eenen en nullen toe aan de digitale informatie die de lasers af moeten lezen. Dat er iets fout kan gaan is al rekening mee gehouden bij het ontwerp van de cd-speler, foutcorrectie. Gaat het fout dan slaat de speler over of doet het helemaal niet meer ( ter vergelijking: de blokjes op tv als er iets fout gaat, geen kleurwisseling, het wordt niet opeens nacht). Een trompet wordt niet ineens een saxofoon, een grote trom wordt geen snaredrum. Het zwart tussen de instrumenten wordt niet wit.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Citaat van: lo op november 02, 2010, 10:26:04
Gisteren heerlijk genoten van oa circle percussion, Dali CD volume 2, de 13e editie van Fritz, en nog een paar...

Gouden oortjes of niet, zwarte zilveren groen of bruine labels of niet, monster interlink of accuphase interlink, gezin op de achtergrond of niet.

Man wat heb ik een mooie hobby.

groet,

lo
Ja een avond muziek luisteren kan mij ook wel bekoren.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Ik vind het wel te ver gaan om iemand een gewiekst zakenman te noemen. Dat is m.i. op de man spelen en het zou Rene59 sieren als hij dit zou terugnemen en voortaan dit soort aantijgingen achterwege zou laten.

renes59

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 02, 2010, 10:47:29
Ik vind het wel te ver gaan om iemand een gewiekst zakenman te noemen. Dat is m.i. op de man spelen en het zou Rene59 sieren als hij dit zou terugnemen en voortaan dit soort aantijgingen achterwege zou laten.
Gewiekst = uitgeslapen. Vind dat geen belediging, eerder een compliment. Een zakenman die niet uitgeslapen is zal het net ver schoppen. Als ik kwaad wil had ik wel sluwe zakenman neergeschreven. Verschil van mening tussen jou en mij, is niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer zijn.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

viceadmiraal61

#96
laatste bericht; in het calvinstische holland zal je altijd bespot worden ,als je je kop boven het gepeupel
uitsteekt...daarin tegen zijn de berichten uit wereld zo heel anders,dan ons kleine landje.......
inmiddels hebben 26000 kijkers de you tube video gezien,waarvan er heel veel de koperen hulzen
hebben toegepast....he deze mensen stonden open voor een verandering.....................................
in wat is doorprikken beste rennes,het enige gelijk aan jou is dat het niet gemeten kan worden,
dus is het niet goed,het is niet wetenschappelijk bewezen....en meer van die outbolige uitspraken
ik loop deze figuren graag voorbij..zo zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
lezen eerst de gebruikaanwijzing van hun cd speeltje ..en zijn deskundig.luisteren ho maar.
neem even de verhalen op ht forum over mijn ombouw wilson puppy......anton schoot in het rood
kon niet onzin ect.....maar ik kreeg een telefoontje van een man ,die wel open stond voor dit
gebeuren.....zijn naam was DAVID WILSON...vond het helemaal geweldig dat ik zijn luidsprekers
wilde veranderen...zei er bij ..toch fijn dat je niet mijn aller nieuwste onderhanden hebt genomen
doch een ontwerp uit 2000 .ben inmiddels vriend geworden van zijn club,heb de twaron reeds
na hem toe gestuurd.david gebruikt mijn cd voor testing ect ect....begrijp je nu dat ik moet lachen.
om die kwezels op het ht forum..de erudiete kwezels.......zo ik hou me nu weer bezig met liefhebbers
van hifi, met een open mind...good by





Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op november 02, 2010, 10:31:09
Terug on topic, ik denk niet dat het plakken van stickers iets uitmaakt. Die stickers voegen tenslotte geen eenen en nullen toe aan de digitale informatie die de lasers afl moeten lezen. Dat er iets fout kan gaan is al rekening mee gehouden bij het ontwerp van de cd-speler, foutcorrectie. Gaat het fout dan slaat de speler over of doet het helemaal niet meer ( ter vergelijking: de blokjes op tv als er iets fout gaat, geen kleurwisseling, het wordt niet opeens nacht). Een trompet wordt niet ineens een saxofoon, een grote trom wordt geen snaredrum. Het zwart tussen de instrumenten wordt niet wit.
Waarom zou een correctiesysteem dat overuren maakt omdat er leesfouten zijn, geen invloed kunnen hebben op het geluid? Ik ben geen techneut, maar ik kan me zo voorstellen dat het invloed heeft...

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op november 02, 2010, 10:53:24
Gewiekst = uitgeslapen. Vind dat geen belediging, eerder een compliment. Een zakenman die niet uitgeslapen is zal het net ver schoppen. Als ik kwaad wil had ik wel sluwe zakenman neergeschreven. Verschil van mening tussen jou en mij, is niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer zijn.
Maar het is niet relevant in een een discussie over de achtergronden van het werkingsmechanisme van een tweak. Je insinueert wel degelijk dat Fritz het alleen maar doet voor het geld en daar krijg ik een smerige smaak van in mijn mond.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 02, 2010, 10:58:25
Maar het is niet relevant in een een discussie over de achtergronden van het werkingsmechanisme van een tweak. Je insinueert wel degelijk dat Fritz het alleen maar doet voor het geld en daar krijg ik een smerige smaak van in mijn mond.

om van die smaak af te komen maar gauw koffie drinken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

Citaat van: viceadmiraal61 op november 02, 2010, 10:54:47
laatste bericht; in het calvinstische holland zal je altijd bespot worden ,als je je kop boven het gepeupel
uitsteekt...daarin tegen zijn de berichten uit wereld zo heel anders,dan ons kleine landje.......
inmiddels hebben 26000 kijkers de you tube video gezien,waarvan er heel veel de koperen hulzen
hebben toegepast....he deze mensen stonden open voor een verandering.....................................
in wat is doorprikken beste rennes,het enige gelijk aan jou is dat het niet gemeten kan worden,
dus is het niet goed,het is niet wetenschappelijk bewezen....en meer van die outbolige uitspraken
ik loop deze figuren graag voorbij..zo zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
lezen eerst de gebruikaanwijzing van hun cd speeltje ..en zijn deskundig.luisteren ho maar.
neem even de verhalen op ht forum over mijn ombouw wilson puppy......anton schoot in het rood
kon niet onzin ect.....maar ik kreeg een telefoontje van een man ,die wel open stond voor dit
gebeuren.....zijn naam was DAVID WILSON...vond het helemaal geweldig dat ik zijn luidsprekers
wilde veranderen...zij er bij ..toch fijn dat je niet mijn aller nieuwste onderhanden hebt genomen
doch een ontwerp uit 2000 .ben inmiddels vriend geworden van zijn club,heb de twaron reeds
na hem toe gestuurd.david gebruikt mijn cd voor testing ect ect....begrijp je nu dat ik moet lachen.
om die kwezels op het ht forum..de erudiete kwezels.......zo ik hou me nu weer bezig met liefhebbers
van hifi, met een open mind...good by
Zoo, de emoties lopen op. Bezoek aan het HT-Forum is slecht bevallen? Ik kom daar niet, HT is geen hobby, heb het dan ook niet.
Luidsprekers veranderen daar geloof ik wel weer in, zowiezo de belangrijkste schakel in het geheel denk ik. Maar die  cd-speler nee, of het ontwerp moet gewijzigd worden, een ander apparaat er van maken.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

#101
Citaat van: Mexicaanse Hond op november 02, 2010, 10:58:25
Maar het is niet relevant in een een discussie over de achtergronden van het werkingsmechanisme van een tweak. Je insinueert wel degelijk dat Fritz het alleen maar doet voor het geld en daar krijg ik een smerige smaak van in mijn mond.
Wat relevant is moet je aan de mensen overlaten die de discussie voeren.
Misschien moeten wij een discussie voeren over discussievoeren en hoe een discussie verloopt en waarom dan dingen gezegd worden. Dat kan via PM.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op november 02, 2010, 11:13:03
Wat relevant is moet je aan de mensen overlaten die de discussie voeren.
Probeer je me nu de mond te snoeren? Ga nou gewoon eens in op wat ik zeg.

Mexicaanse Hond

#103
Citaat van: renes59 op november 02, 2010, 11:13:03
Wat relevant is moet je aan de mensen overlaten die de discussie voeren.
Misschien moeten wij een discussie voeren over discussievoeren en hoe een discussie verloopt en waarom dan dingen gezegd worden. Dat kan via PM.
Nee hoor, ik spreek je gewoon in het openbaar aan over wat je over iemand zegt op een openbaar forum. Gewoon met open vizier.

renes59

#104
MH,
Jij krijgt een smerige smaak in de mond van dingen die ik schrijf, ja, daar word ik niet heet of koud van. Ik heb al antwoord gegeven, ik vind het geen belediging. Fritz is een zakenman, die verdient z'n geld met zaken en dat doet hij goed. Het maakt hem niet uit hoe er over hem wordt geschreven, als er maar over hem geschreven wordt. Ik zorg dat er hier veel over hem geschreven wordt. Elke keer als er discussie is over tweaks door een vraag van mij is Fritz ook van de partij. Wie weet, misschien maak ik wel deel uit van het reclamebudget van STS-Digital, weet jij veel.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.