De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa

Hierbij de DHZ foto's van na het zagen

jowa

Van de gelegenheid gebruik gemaakt en de Netgear switch aan de onderkant van het meubel geschroefd naast de IR repeater.

xander32

Jij durft wel; de zaag in het bovenblad :-o.


HB

jowa

Citaat van: xander32 op februari 24, 2015, 22:48:16
Jij durft wel; de zaag in het bovenblad :-o.


HB

Ach, je krijgt toch geen drol tweede hands voor zo'n AV-meubel en er staat nu een bluray-speler boven het gat, dus niet zichtbaar.

Er kan altijd nog een plaatje fineer over heen als het gat ooit niet meer nodig is.

xander32

Heerlijk rationeel.

Citaat van: jowa op februari 25, 2015, 09:48:01
Ach, je krijgt toch geen drol tweede hands voor zo'n AV-meubel en er staat nu een bluray-speler boven het gat, dus niet zichtbaar.

Er kan altijd nog een plaatje fineer over heen als het gat ooit niet meer nodig is.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Ik heb hier bij m'n vriendin niet eens de moeite genomen een zaag te pakken voor de achterwand. Waarom ingewikkeld doen als je met een hamer ook een paar plankjes er uit kunt rammen. [emoji3]

lo

 :schater: :schater: Zolang ze je niet bezig zien kom je d'r mee weg :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Heb gezegd dat dat al zo was en dat haar ex dat waarschijnlijk heeft gedaan. Haha.

jowa

Citaat van: marvin op februari 25, 2015, 20:46:33
Ik heb hier bij m'n vriendin niet eens de moeite genomen een zaag te pakken voor de achterwand. Waarom ingewikkeld doen als je met een hamer ook een paar plankjes er uit kunt rammen. [emoji3]

Achterwand lag er al uit... kwestie van 4 schroefjes netjes los maken.
De zaag heb ik gezet in de boven en onderplaat van het meubel.

Marvin

Ja ik had het zo ook begrepen. Mijn zegen heb je hoor, in jouw geval had ik waarschijnlijk niet anders gedaan. Gewoon een goeie oplossing!

jowa

De Sennheiser HD 25 Aluminum is binnen  pompom
Echt degelijk DJ spul met een hele mooie softcase er bij.

Gelijk maar aan de laptop gehangen en wat rock op gezet in de vorm van AIC met Grind.
Hmmm, sound is niet wat ik er van verwachtte. Even de instellingen checken, bleek nog wat meuk aan te staan binnen MaxxAudio, dit uitgezet, al een stuk beter. Vervolgens in MediaMonkey de WASAPI driver gekozen en nu is het  HB HB HB HB HB

Precies wat ik zocht, voor mij voldoende en goed gedefinieerde bass, lekker precies en pittig hoog en een hele goede verstaanbaarheid in het midden.



xander32

AIC is  HB.
Maak je veel gebruik van de headphone? Is dat niet een heel andere muziek beleving dan via jouw set?


Citaat van: jowa op maart 04, 2015, 20:51:31
De Sennheiser HD 25 Aluminum is binnen  pompom
Echt degelijk DJ spul met een hele mooie softcase er bij.

Gelijk maar aan de laptop gehangen en wat rock op gezet in de vorm van AIC met Grind.
Hmmm, sound is niet wat ik er van verwachtte. Even de instellingen checken, bleek nog wat meuk aan te staan binnen MaxxAudio, dit uitgezet, al een stuk beter. Vervolgens in MediaMonkey de WASAPI driver gekozen en nu is het  HB HB HB HB HB

Precies wat ik zocht, voor mij voldoende en goed gedefinieerde bass, lekker precies en pittig hoog en een hele goede verstaanbaarheid in het midden.

jowa

Citaat van: xander32 op maart 05, 2015, 06:51:40
AIC is  HB.
Maak je veel gebruik van de headphone? Is dat niet een heel andere muziek beleving dan via jouw set?

Ik maak op vakantie veel gebruik van de hoofdtelefoon, want dan heb ik geen audio-set bij me.

Thuis is het de bedoeling in de avond uren als de kleine slaapt er gebruik van te maken.
De AKG is een open ontwerp en dat geeft overlast aan m'n vrouw. De Sennheiser is van het gesloten type en die lekt zo goed als geen geluid. Nadeel is dat je ook zo goed als geen geluid buiten de hoofdtelefoon hoort.
Misschien is dat ook wel een voordeel, hoor ik m'n vrouw niet  :-D :angel: byebye

joep

Klein vraagje JoWa, komen de Synology DS212+ en de Mede8er MED800X3D ook in de boedelscheiding?