De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

WilliamB

#1965
Kijk even naar je mailbox. ik heb je een PM gestuurd.
Misschien iets voor jou.

Volgende week ga ik weer een bezoekje brengen aan Arjan. Ik heb er zin in. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

#1966
Aangezien ik maar blijf stoeien met mijn acoustiek al lange tijd nadenk erover hoe het te gaan oplossen was ik wel zo,n beetje door men optie,s heen  nopompom om de ruimte echt goed aan te pakken is gewoon onbetaalbaar  al div ht recievers gehad in het verleden wat voor mij altijd een teleurstelling was kwa muzikale weergave en controle over de speakers en de audessy mogelijkheden beperkt waren ,na de M&G bij Jan afgelopen zaterdag echt overtuigd geraakt van High end reciever en uitgebreide audessy XT32

Heb ik vandaag een Onkyo TX-NR3008 gekocht  :-D  eerste indruk is erg goed  8-) verder kan ik er nog niet veel over zeggen het ding is dermate complex dat je daar wel even zoet mee bent om het allemaal in te stellen ,was na een uur al zover dat ik de speaker instelling op 4 ohm had  :schater: 25 kilo,s schoon aan de haak  HB

Janver

:-D HB HB HB HB HB

Have fun!!!

Dat moet wel lukken!!!
Hier kan uw reclame staan!

WilliamB

Mooi om te horen Arjan. Hebben wij zaterdag de primeur. hello
Mooie Onkyo zeg. :kwijl: en ik ben zeer benieuwd.

Veel luisterplezier.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Zoldar

Jaaaa!! Top man, gefeliciteerd.

Als je een keer mijn microfoon standaart wil lenen laat maar weten.

Mocht je een keer je de kans hebben, sluit ook je UD met hdmi aan. Kan je meteen gebruik maken van de DAC in de onkyo voor CD's, SACD's, DVD-Audio en natuurlijk films op blu-ray.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op februari 04, 2013, 22:05:13
Aangezien ik maar blijf stoeien met mijn acoustiek al lange tijd nadenk erover hoe het te gaan oplossen was ik wel zo,n beetje door men optie,s heen  nopompom om de ruimte echt goed aan te pakken is gewoon onbetaalbaar  al div ht recievers gehad in het verleden wat voor mij altijd een teleurstelling was kwa muzikale weergave en controle over de speakers en de audessy mogelijkheden beperkt waren ,na de M&G bij Jan afgelopen zaterdag echt overtuigd geraakt van High end reciever en uitgebreide audessy XT32

Heb ik vandaag een Onkyo TX-NR3008 gekocht  :-D  eerste indruk is erg goed  8-) verder kan ik er nog niet veel over zeggen het ding is dermate complex dat je daar wel even zoet mee bent om het allemaal in te stellen ,was na een uur al zover dat ik de speaker instelling op 4 ohm had  :schater: 25 kilo,s schoon aan de haak  HB
hello Arjan, van harte!!! pompom ...en héél veel plezier ermee.
Ps.S. @ Janver: goed doen doet volgen! :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Mooi man! Ben vooral benieuwd naar hoe je de Onki vindt in verhouding tot je PM-15S2....
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

joep

Citaat van: Marantz 81 op februari 04, 2013, 22:05:13
Aangezien ik maar blijf stoeien met mijn acoustiek al lange tijd nadenk erover hoe het te gaan oplossen was ik wel zo,n beetje door men optie,s heen  nopompom om de ruimte echt goed aan te pakken is gewoon onbetaalbaar  al div ht recievers gehad in het verleden wat voor mij altijd een teleurstelling was kwa muzikale weergave en controle over de speakers en de audessy mogelijkheden beperkt waren ,na de M&G bij Jan afgelopen zaterdag echt overtuigd geraakt van High end reciever en uitgebreide audessy XT32

Heb ik vandaag een Onkyo TX-NR3008 gekocht  :-D  eerste indruk is erg goed  8-) verder kan ik er nog niet veel over zeggen het ding is dermate complex dat je daar wel even zoet mee bent om het allemaal in te stellen ,was na een uur al zover dat ik de speaker instelling op 4 ohm had  :schater: 25 kilo,s schoon aan de haak  HB

Jij zult je ook niet snel vervelen.  :no: :no: :no:

thepioneer

Je kan hem deze zomer ook mooi inruilen bij Wim op zijn Integra set.  stupid

Veel plezier ermee gewenst
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

lo

Citaat van: Marantz 81 op februari 04, 2013, 22:05:13
Aangezien ik maar blijf stoeien met mijn acoustiek al lange tijd nadenk erover hoe het te gaan oplossen was ik wel zo,n beetje door men optie,s heen  nopompom om de ruimte echt goed aan te pakken is gewoon onbetaalbaar  al div ht recievers gehad in het verleden wat voor mij altijd een teleurstelling was kwa muzikale weergave en controle over de speakers en de audessy mogelijkheden beperkt waren ,na de M&G bij Jan afgelopen zaterdag echt overtuigd geraakt van High end reciever en uitgebreide audessy XT32

Heb ik vandaag een Onkyo TX-NR3008 gekocht  :-D  eerste indruk is erg goed  8-) verder kan ik er nog niet veel over zeggen het ding is dermate complex dat je daar wel even zoet mee bent om het allemaal in te stellen ,was na een uur al zover dat ik de speaker instelling op 4 ohm had  :schater: 25 kilo,s schoon aan de haak  HB

Mooie aankoop Arjan, ben benieuwd naar het resultaat! Zaterdag gaan we het beleven, wel zorgen dat ie goed is ingeregeld hè  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Mooie aankoop Arjan, veel plezier ermee!

pompom

drees62

Citaat van: pameijer op februari 05, 2013, 13:53:30
Mooi man! Ben vooral benieuwd naar hoe je de Onki vindt in verhouding tot je PM-15S2....

Arjan had (lang geleden) een PM 15 S1  :evil:

WimPeu

Zo dat is een verrassende wending. Maar je had eigenlijk geen betere keuze kunnen maken. Heb deze ook gehad en is gewoon een van betere receivers op de markt. Binnen normale budgetten dan natuurlijk. Jammer dat je zo n eind bij mij vandaan woont. Had er graag even mee gestoeid....ken de structuur vrij aardig.  clown1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Dan kom je zaterdag as toch ook naar Arjan!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: thepioneer op februari 05, 2013, 14:38:30
Je kan hem deze zomer ook mooi inruilen bij Wim op zijn Integra set.  stupid

Veel plezier ermee gewenst

:-D.  Maar dan moeten er wel een paar florijnen bij gelapt worden...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES