Marantz model 2500 etter

Gestart door SB_Marantz, oktober 02, 2020, 12:32:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Maurilla op oktober 21, 2020, 16:58:30
Hij klinkt en werkt weer fantastisch! Ben erg blij met de gedane reparaties en revisies.
Volgende project is de tuner aanpakken, ontvangst hiervan begint steeds krakkemikkiger te worden.
Van de 2500?. Anyway: jaloersmakende vintage receiver. 1 van de Holy Grails van Marantz wat mij betreft. Gefeliciteerd met het bezit van deze beauty en "Keep 'm playing".
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

SB_Marantz

Citaat van: SMarcelS op oktober 21, 2020, 18:42:13
Oei , meerdere keren verstuurd.
Tapatalk lag weer te klooien.

Verstuurd vanaf mijn Nespresso Magnifica met cafeïneinjectie.


Dacht al dat je op repeat stond... :schater:
Ik weet niet hoe dat tapatalk werkt.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Maurilla

Citaat van: Vinyl_Fuchs op oktober 21, 2020, 18:48:45
Van de 2500?. Anyway: jaloersmakende vintage receiver. 1 van de Holy Grails van Marantz wat mij betreft. Gefeliciteerd met het bezit van deze beauty en "Keep 'm playing".

Heb hem jaren geleden voor een zacht prijsje op de kop weten te tikken.
Al die tijd (en nog steeds) veel plezier aan beleefd.  Het is wel een versterker die mechanisch lastig in elkaar zit (veel los halen om überhaupt een reparatie/revisie te kunnen doen.)
Het is een indrukwekkende machine maar je kunt denk ik beter een 2275 of 2265 hebben om aan te werken.
Denk dat SB-marantz wel ffe momentjes had waarop hij flink zat te vloeken tijdens de reparaties  violent1

Tunersectie is nu nog origineel en ook wel toe aan een check.