The Best Of Marantzforum

Gestart door jwx, november 08, 2012, 12:25:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: marvin op november 08, 2012, 19:20:29
Echte audiofielen hebben geen Marantz....  clown1
En als het oplossende vermogen in een kabel gezocht gaat worden laat ik dit geneuzel aan me voorbij gaan.  :-D

ik wil het proberen maar graag wel je heerlijke antwoorden liefst in 2/ 3/ 4/ woorden  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

audiofiel neuzellen is ander een geweldig bezigheid. lekker miereliliestokken op de mm. heerlijk.

en dan erachter komer dat je kamer behoorlijk wat roet in het eten doet.  HLP
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

WimPeu

Citaat van: marvin op november 08, 2012, 19:20:29
Echte audiofielen hebben geen Marantz....  clown1
En als het oplossende vermogen in een kabel gezocht gaat worden laat ik dit geneuzel aan me voorbij gaan.  :-D

FdW heeft Marantz.  :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: Zoldar op november 08, 2012, 20:40:20
audiofiel neuzellen is ander een geweldig bezigheid. lekker miereliliestokken op de mm. heerlijk.

en dan erachter komer dat je kamer behoorlijk wat roet in het eten doet.  HLP

zo kom je er wel achter als een bepaald aantal een hobby/passie deelt als je een soort van CD heb
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WilliamB

Citaat van: John Wx op november 08, 2012, 12:25:01
Misschien een leuk idee voor koude maanden om een top 5 of 10 samen te stellen van de zelde opname en zo een eigen "test" demo cd te maken / hebben zo hebben we dan een referentie voor wat het waaard is
Goed idee hello
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Maus

Citaat van: marvin op november 08, 2012, 19:20:29
Echte audiofielen hebben geen Marantz....  clown1

Zo jij durft!  :angel: :wink:

Mark Knopfler - El Macho


Marvin


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

Je moet hem echt helemaal luisteren byebye uiteraard op je eigen set

Pas op met het volume verderop in het nummer zit nogal wat dynamiek in


http://www.youtube.com/watch?v=wAhwySvCOPs

Marvin

#24
Ja dat is inderdaad wel vet, maar met gewoon muziek maken heeft het mijn inziens niets van doen.
Heel dat Roger Water gedoe als je het mij vraagt, prachtige klanken maar weinig muziek....  :angel:   clown1

(Zijn mijn, overgebleven, vrienden het overigens niet mee eens)....  shutup
Lola's van de eerste plank die vrienden van mij...  :schater:

Ik sta trouwens nog steeds achter mijn woord om een paar house deuntjes bij elkaar te zoeken.

Als je dynamiek wilt horen uit die wattterige conusjes dan weet ik er nog wel een paar...   clown1
(Garantie tot de deur, behalve Marco dan....)  byebye 8-)

Marvin

Tering, acht minuten verder....  violent1   :-D

xander32

Citaat van: marvin op november 09, 2012, 05:49:15
Ja dat is inderdaad wel vet, maar met gewoon muziek maken heeft het mijn inziens niets van doen.
Heel dat Roger Water gedoe als je het mij vraagt, prachtige klanken maar weinig muziek....  :angel:   clown1

(Zijn mijn, overgebleven, vrienden het overigens niet mee eens)....  shutup
Lola's van de eerste plank die vrienden van mij...  :schater:

Ik sta trouwens nog steeds achter mijn woord om een paar house deuntjes bij elkaar te zoeken.

Als je dynamiek wilt horen uit die wattterige conusjes dan weet ik er nog wel een paar...   clown1
(Garantie tot de deur, behalve Marco dan....)  byebye 8-)
Heb ook niets met RW en consorten. Het is mij te bedacht, te gemaakt, te steriel. Waarom zou dit een referentie moeten zijn, ik hoor het niet ...

Marvin

Ik heb ook nog nooit langer dan een paar minuten naar die zaag oid kunnen luisteren, vind die mafkees die hier om half zeven het gras komt maaien net zo leuk... 

Pink Floyd daar in tegen, staat nu op 'Whis you were here', heerlijk...!

Cornelis1921

Citaat van: marvin op november 09, 2012, 07:04:48
Ik heb ook nog nooit langer dan een paar minuten naar die zaag oid kunnen luisteren, vind die mafkees die hier om half zeven het gras komt maaien net zo leuk... 

Pink Floyd daar in tegen, staat nu op 'Whis you were here', heerlijk...!
Whis and waarachtig... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Janver


http://youtu.be/7XM-JjHGX8E

vind ik wel een lekker nummer voor het stereo gebeuren en bas.
Hier kan uw reclame staan!