hedendaagse muziek

Gestart door jwx, februari 05, 2013, 20:21:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kuruki

Veel dj's ken ik niet wel 2 many DJ's aka Soulwax, Dave Clarke, DJ Shadow en CJ Bolland heb ik ook wat maar dat is geen trance.
Elektronisch verder Aphex Twin en Autechre, bluf, bluf, .. en pioneers als Kraftwerk, bluf, Pierre Henry.

mountainbiker

Citaat van: Marantz 81 op februari 17, 2013, 11:28:01
Ja klopt helemaal wat je zegt Tiejsto is ook niet voor niks jaren achter elkaar werelds beste dj geweest ,man wat was het goed toen live in amsterdam 2003 20.000 man in die zaal die uit hun dak gingen  pompom

in 2011 ben ik naar trance feest geweest waar armin van buren zeg maar de hoofdackt was ,daarvoor was er een dj echt heel goed weet zijn naam niet meer ,en denk je nu komt het de beste dj van de wereld op dat moment vondt het een afgang omdat het begon echt goed de eerste 10 minuten maar daarna  nopompom

Ook in 2004 naast Salou in Spanje ben ik naar de Pacha geweest wat een waanzinnig goed geluid hadden ze daar heel hoog en lang rond gebouw , ook een van het betere dj werk wat ik gehoord heb kan alleen niet meer op die naam komen was destijd heel bekend
Junior jack?
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Marantz 81


SmauG

Pacha La Pineda....  HB HB
Been there. Great place.

mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

kuruki



Ik kijk nauwelijks films en heb geen soundtracks, ken het niet, dank voor de opmerking,
Nico

Marantz 81

Citaat van: SmauG op februari 17, 2013, 11:05:52

http://www.youtube.com/watch?v=B56zdgXpNfY

Erg goed zo heb ik ze live meegemaakt  notworthy  heb een uur geluisterd toen vondt ik wel welletjes  clown1

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 02, 2013, 17:32:58
Erg goed zo heb ik ze live meegemaakt  notworthy  heb een uur geluisterd toen vondt ik wel welletjes  clown1

En toen tanken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81