Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Volgens mij is ze aan het likken hoor  :schater: :schater:  :-D  byebye

Whisper.nl

Wat een mooie ontwikkelingen lees nu allemaal Wim.

En het - hopenlijk - eindresultaat mag er zijn hoor.  notworthy

En eh laat marantz81 maar hoor. Zuigen of likken geen mens die daar op let. redface

Groet Whisper  byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op januari 30, 2011, 20:29:05


Zuigen of likken geen mens die daar op let. redface

Groet Whisper  byebye


Tis me om het even en voor Wim ook denk ik  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Wim (lees: z`n set) blijft zich alsmaar ontwikkelen en over eindresultaat kan je dan volgens mij (nog lang) niet spreken   :wink:.


Sander.

Citaat van: Whisper.nl op januari 30, 2011, 20:29:05
Wat een mooie ontwikkelingen lees nu allemaal Wim.

En het - hopenlijk - eindresultaat mag er zijn hoor.  notworthy

En eh laat marantz81 maar hoor. Zuigen of likken geen mens die daar op let. redface

Groet Whisper  byebye

JohnWx

Wim blijft zijn gehele HiFi leven evalueren  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Citaat van: WimPeu op januari 30, 2011, 11:29:48
Ik zal het zelf maar zeggen maar ik heb hier inmiddels wel een high-tech systeempje draaien :evil:. I'm a gadget freak.... HB

Wist niet dat de App er was maar het is zo'n tof speeltje die I-Pod. Daar kan de Logitech een puntje aan zuigen.....

Voor ons nog toekomst muziek! Maar eens gaat het ook hier komen. Denk dat er al wat mogelijkheden in huis zijn maar de kennis hoe en wat is er nog niet.

WimPeu

Mijn volgende stap in streaming.   HB

Vandaag mijn PS3 80Gig Phat verkocht. De PS3 Slim en een HDX gaan naar boven bij mijn 'ouwe' Plasma voor een game en filmpjes voor de kids. HDX #2 gaat naar de slaapkamer en in de main room komt de HD Dune HD Center. Deze heeft een beter/ snellere chip dan die van de HDX en kan Blu-Ray's afspelen. Ook complete BR rips in ISO en M2TS  over het netwerk. Heb dan door het hele huis de beschikking over mijjn HD's met alle films en muziek DVD's/Blu-Ray's. Ben benieuwd.







Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op februari 15, 2011, 22:10:56
Mijn volgende stap in streaming.   HB

Vandaag mijn PS3 80Gig Phat verkocht. De PS3 Slim en een HDX gaan naar boven bij mijn 'ouwe' Plasma voor een game en filmpjes voor de kids. HDX #2 gaat naar de slaapkamer en in de main room komt de HD Dune HD Center. Deze heeft een beter/ snellere chip dan die van de HDX en kan Blu-Ray's afspelen. Ook complete BR rips in ISO en M2TS  over het netwerk. Heb dan door het hele huis de beschikking over mijjn HD's met alle films en muziek DVD's/Blu-Ray's. Ben benieuwd.





mooi ding

zie achterop een afschroefbaar plaatje voor een upgrade ? uitbouw
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Volgens mij kun je daar een fan inbouwen als je met HD's in de speler zelf gaat werken. Dat ga ik niet doen. Heb ook 1T HD's in mijn 2 HDXen zitten maar een film over het netwerk van de PC naar zo'n HDX gaat erg traag. Haal misschien net de 4 mbps. Hou alles eerst lekker centraal bij en op de PC. Later dit jaar een nieuwe en snellere NAS.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

mooi apparaat  :yes:

wat een mogelijkheden bieden die digitale technieken  HB

JohnWx

deze upgrade alleen voor heb erbij

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

ja hoor een rood kruisje  :schater:

WimPeu

Een rood kruisje voor "d'r bij"? Nou sla mij dan maar over. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

 :roll:  puke  clown1

mja de foto doet het niet  :no: