Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Dat was idd niet verkeerd maar meer iets voor een dedicated HT.

Jij bent toch nog maar pas van versterker veranderd? :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op januari 28, 2011, 16:44:38
Dat was idd niet verkeerd maar meer iets voor een dedicated HT.

Jij bent toch nog maar pas van versterker veranderd? :-P

maar zoals ik zo vaak zeg deze is zo lekker die gaat nooit weg
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

 :-D
Ik ken dat gevoel. Net als na een avondje door zakken en dan zweren nooit meer bier te drinken.... frusty :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cheese

ja die is ook heel bekend.......maar dan neem ik die dag er na weer 2 biertjes en ben ik het al weer vergeten...

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cheese

dat verbaasd mij niet :evil: :evil: :evil:
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

thepioneer

dat is weer een hele rij Wim. Bedenk wel dat als je de volgende keer zegt "ïk ben nu echt tevreden en dit gaat nooit meer weg" dat we dat met een hele grote korrel zout nemen  clown1

Ik heb volgens mij de rust wel gevonden in de set. Zou ook niet weten wat ik nog moest gaan veranderen of toevoegen. Als ik wil veranderen daat het zo gruwelijk veel geld kosten en ik wil er eigenlijk niet veel geld meer in stoppen. Het enigste wat er nog bij zou kunnen is een hdx om bluray op te kunnen kijken.

We moeten ook nog eens je meterkast klaar maken he  8-)
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

WimPeu

Profigold HDMI 1.4a prol1202 tussen de receiver en de TV gezet. Beeld lijkt nu niet meer te 'smeren'. Soms had ik daar last van. Maar heb de TV ook meteen eens opnieuw "gecalibreerd" dus kan daar ook mee te maken hebben gehad hoor. Ik had ook een aantal beeld verbeteraars op de receiver aan staan. Die maar helemaal uit gezet want 2 maal goed is nog niet beter. :-D

Heb nu oa. ARC (Audio Return Channel) dus kan nu ook weer geluid van de TV over de receiver laten lopen. Had dat niet omdat er dan weer een kabel naar de TV moest en ik erger me altijd een beetje aan kabels richting TV. Ziet er hoe dan ook nooit netjes uit. Verder kan ik met de 1.4 nu ook de receiver sturen met de standaard AB van de TV en vica versa. Kan er nu alle nieuwe 1.4 bronnen aan hangen en heb dan meteen het best haalbare uit de set.



Ben een beetje naar een Dune aan het kijken dan gaat de PS3 en de HDX MP op. Hou ik nog 1 bron voor al het video geweld over. Wel grappig, heb nu een receiver met meer HDMI aansluitingen als ooit te voren (7 stuks) en gebruik er nog maar 2. Straks misschien dus nog maar 1.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Mooi overzicht van wat je allemaal gehad hebt uiteindelijk een weloverwogen keuze kunnen maken aangezien je bijna alles hebt gehad wat verkrijgbaar is  :schater:  :wink:

mooi plaatje zoals het er nu uitziet straalt wel wat rust uit  :yes:

waarom heb je eigenlijk de Classe eindbakken weggedaan  :roll:

WimPeu

Dank je Arjan

De Classe's waren gewoon overkill in mijn situatie toen. Zou de Ca-200 nu nog wel eens willen proberen op de mijn huidige speakers..... :kwijl: Maar goed mag nu ook niet klagen. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

#1106
Net even de App voor mijn Samsung TV op de I-Pod Touch gezet. Helemaal cool :mrgreen:. Kan nu de hele tv (en dus ook de receiver maar dat kon al dmv de Onkyo app, via de HDMI 1.4a aansluiting) met de I-Pod bedienen. Vooral handig bij bv de Tou-Tube functie. Waar je anders nogal onhandig met het nummerike gedeelte zat te pielen kan ik nu snel dmv het 'qwerty toetsenbordje' op de I-Pod heel snel en handig vanaf de bank zoek opdrachten invoeren. Geluid via de receiver laten lopen en op de I-Pod het volume van de TV regelen zodat de receiver dus harder en zachter gaat.... Ik zal het zelf maar zeggen maar ik heb hier inmiddels wel een high-tech systeempje draaien :evil:. I'm a gadget freak.... HB

Wist niet dat de App er was maar het is zo'n tof speeltje die I-Pod. Daar kan de Logitech een puntje aan zuigen.....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op januari 30, 2011, 11:29:48
Net even de App voor mijn Samsung TV op de I-Pod Touch gezet. Helemaal cool :mrgreen:. Kan nu de hele tv (en dus ook de receiver maar dat kon al dmv de Onkyo app, via de HDMI 1.4a aansluiting) met de I-Pod bedienen. Vooral handig bij bv de Tou-Tube functie. Waar je anders nogal onhandig met het nummerike gedeelte zat te pielen kan ik nu snel dmv het 'qwerty toetsenbordje' op de I-Pod heel snel en handig vanaf de bank zoek opdrachten invoeren. Geluid via de receiver laten lopen en op de I-Pod het volume van de TV regelen zodat de receiver dus harder en zachter gaat.... Ik zal het zelf maar zeggen maar ik heb hier inmiddels wel een high-tech systeempje draaien :evil:. I'm a gadget freak.... HB

Wist niet dat de App er was maar het is zo'n tof speeltje die I-Pod. Daar kan de Logitech een puntje aan zuigen.....

Wim met zuigen is niks mis mee

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Niet op die manier... :kwijl:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

VANZOMERENG

Zeer fraaie set WimPeu.

M.b.t. Usher, lot of value for money  :lol: