Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: xander32 op januari 09, 2010, 14:42:40
Mijn gevoel geeft nu al in dat dit minimaal een 60-er gaat worden :-D.


Sander.

:-D Maar weet dat nog niet. De kijk afstand is 4 meter en moet nog even kijken of de 60" dan niet te BIG is.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op januari 09, 2010, 14:44:41
:-D Maar weet dat nog niet. De kijk afstand is 4 meter en moet nog even kijken of de 60" dan niet te BIG is.
Maar Wim, jij bent ook best een ht-man; heb je een beamer in overweging genomen?

Sander.

Marantz 81

als je zo groot wil gaan zou ik ook voor een beamer gaan zijn er ook in Full HD  pompom

WimPeu

Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 22:58:12
als je zo groot wil gaan zou ik ook voor een beamer gaan zijn er ook in Full HD  pompom

In principe wil ik geen 60", 50" is ook mooi. Maar om later er niet op aangevallen te worden sluit ik maar niks meer uit! :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Beamer??
Barbara wordt gek....(in negatieve zin in dit geval) nopompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond


xander32

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 10, 2010, 09:44:20
http://link.marktplaats.nl/310521293

http://link.marktplaats.nl/310281788

Twee modelletjes, laat je haar gewoon de leukste uitzoeken.  :wink:
stupid

Citaat van: WimPeu op januari 09, 2010, 23:57:42
Beamer??
Barbara wordt gek....(in negatieve zin in dit geval) nopompom
Zeg maar tegen je ega dat je de kunstofbehuizing kan loshalen, lichtjes opschuren, beetje primer en vervolgens in een vrouwvriendelijk kleurtje kan spuiten. Middels bestickering kan je zelfs voor een designtje/printje gaan, al dan niet met relief  :yes:.


:lol: Sander.

Marantz 81

is toch juist een voordeel een beamer ,kun je aan het plafond of hoog aan een zijwand hangen

en dan zeg je tegen je vrouw ,is alleen maar beter zo want er staat geen groot scherm in de weg ,minder werk met afstoffen  :lol:

doek waarop je projecteert kun je ook ophangen en in/uit rollen

of de wand schilderen met speciaal spul daarvoor

WimPeu

Als ik het zo lees is het eigenlijk raar dat hier niet meer mensen een beamer hebben. :wink:

Ik weet het niet. Voor mij is het net allemaal wat te, een 50inch is voor mij al een hele bak. Maar net mooi voor dagelijks gebruik. Een beamer gebruik je alleen maar voor een film. Daar komt bij dat mijn scherm-TV precies tegen over een raam hangt. De lichtinval is met plasma soms al iritant maar met een beamer moet je al de hele boel verduisteren. Dus ook nieuwe gordijnen of rol luiken. Tel uit je winst nopompom. Gaat het niet worden. Later (als ik groot ben) mijn eigen HT ruimte bouwen in of onder de garage. Dan ga ik me eens druk maken om een beamer.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

ok  :-D   

mij interesseert het helemaal niks een tv ik kijk ook amper tv ,hij staat nu ook 2de rang opgesteld  :lol:

Stadium III

Idd beamers zijn leuk MAAR idd wel helemaal donker
Je gebruikt hem alleen bij films en niet bij tv kijken
Een apparte ruimte hebben is meestal wel een must en dat zeker met het donker maken

En als je dus veel lightinval hebt dan kan een Plasma of een LCD/LED wel een betere uitkomst bieden ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Citaat van: WimPeu op januari 10, 2010, 10:31:43
Als ik het zo lees is het eigenlijk raar dat hier niet meer mensen een beamer hebben. :wink:

te, een 50inch is voor mij al een hele bak. Maar net mooi voor dagelijks gebruik. Een beamer gebruik je alleen maar voor een film. Daar komt bij dat mijn scherm-TV precies tegen over een raam hangt. De lichtinval is met plasma soms al iritant maar met een beamer moet je al de hele boel verduisteren. Dus ook nieuwe gordijnen of rol luiken. Tel uit je winst nopompom. Gaat het niet worden. Later (als ik groot ben) mijn eigen HT ruimte bouwen in of onder de garage. Dan ga ik me eens druk maken om een beamer.
Herken mijn eigen situatie in bovenstaande: kijken graag een filmpje maar evenzo tv en een beamer krijg ik bij mijn vriendin ook niet spits :roll:.

Ik zou nog heel ff wachten (maart/april): dan komt Pana met diens nieuwe plasmaschermen (i.s.m. Pioneer) - dat gaan vast echte beauty`s worden :yes:.


Sander.

WimPeu

Ik heb ook geen haast. Het probleem is wat doe ik met mijn huidige Samsung. Krijg je 2ehands geen biet meer voor en in huis kan ik hem eigenlijk ook niet kwijt. Ja op de kamer van m´n zoontje van 3 jaar....maar dat is toch wel een beetje van de zotte. Hij heeft al een 100hz breedbeeld TV. :-D Dus denk ik elke keer weer van...wacht nog wel even. Dat is ook zo met de nieuwe TV´s Heb je net een op het oog komt er weer een nieuw model met nog meer Hz, nog platter voor weer minder geld. Die nieuwe Panasonic zijn zeker interessant maar als ze ook de Pio prijzen krijgen dan sla ik even over.
Heb laatst in de Saturn in Groningen staan kijken bij een 50inch Samsung LCD. Man wat een mooi beeld, moet dan eerlijk zeggen dat ik geen verschil zie met de Pana´s. Ook kwa vormgeving vind ik Samsung nog altijd toppers. Hmmmm :|
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81


xander32

Citaat van: WimPeu op januari 10, 2010, 11:04:41
Ik heb ook geen haast. Het probleem is wat doe ik met mijn huidige Samsung. Krijg je 2ehands geen biet meer voor en in huis kan ik hem eigenlijk ook niet kwijt. Ja op de kamer van m´n zoontje van 3 jaar....maar dat is toch wel een beetje van de zotte. Hij heeft al een 100hz breedbeeld TV. :-D Dus denk ik elke keer weer van...wacht nog wel even. Dat is ook zo met de nieuwe TV´s Heb je net een op het oog komt er weer een nieuw model met nog meer Hz, nog platter voor weer minder geld. Die nieuwe Panasonic zijn zeker interessant maar als ze ook de Pio prijzen krijgen dan sla ik even over.
Heb laatst in de Saturn in Groningen staan kijken bij een 50inch Samsung LCD. Man wat een mooi beeld, moet dan eerlijk zeggen dat ik geen verschil zie met de Pana´s. Ook kwa vormgeving vind ik Samsung nog altijd toppers. Hmmmm :|
Keuze zat dus  :yes:, en ik geloof niet dat er in die prijsklasse nog slechte schermen worden verkocht, dat er onderlinge verschillen zijn is wat anders.

Sander.