Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Kijk als het simpel de TV aanzetten was zou ik er mee kunnen leven. Maar de TV aanzetten bij mij gaat als volgt:
Samsung Digitale TV decoder aanzetten, TV aanzetten, Receiver aanzetten en natuurlijk de juiste bron even kiezen, EV aanzetten en voor film de HDX met zijn voor kinderen toch wat omslachtige menu structuur. Ik weet het niet maar voor een 3 jarige is het misschien een beetje gedoe allemaal. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op juli 04, 2009, 11:18:22
Kijk als het simpel de TV aanzetten was zou ik er mee kunnen leven. Maar de TV aanzetten bij mij gaat als volgt:
Samsung Digitale TV decoder aanzetten, TV aanzetten, Receiver aanzetten en natuurlijk de juiste bron even kiezen, EV aanzetten en voor film de HDX met zijn voor kinderen toch wat omslachtige menu structuur. Ik weet het niet maar voor een 3 jarige is het misschien een beetje gedoe allemaal. :-D

Tijd voor een Logitech Harmony Wim?  :-D
Met een "activity" doet ie alles in één keer. Heb zelf ooit een 555 gescoord voor 4 tientjes, perfect apparaat
Alleen moet je hem gedurende de activity op de bronnen gericht blijven houden, dat kost even wat opvoeding, vooral bij het vrouwelijk geslacht  :schater:

WimPeu

Citaat van: drees62 op juli 04, 2009, 12:28:14
Tijd voor een Logitech Harmony Wim?  :-D
Met een "activity" doet ie alles in één keer. Heb zelf ooit een 555 gescoord voor 4 tientjes, perfect apparaat
Alleen moet je hem gedurende de activity op de bronnen gericht blijven houden, dat kost even wat opvoeding, vooral bij het vrouwelijk geslacht  :schater:

Ik heb alles op de AB van de SR. Heb ook nog ergens een Logitech liggen. Ik kon echter nooit goed overweg met die macro funtie. Was ik naar de TV aan het kijken en wou ik een DVD gaan zien. Druk op de toets DVD kijken maar dan ging m'n TV weer uit, dat soort dingen.  frusty Ook de kwaliteit liet erg te wensen over. De volume knopjes bv waren al na een paar weken eigenlijk helemaal in het kastje verdwenen. Was de Harmony 525. Misschien eens een duurdere gaan proberen.

Ik kan nu met de AB van de SR alles  (behalve de Classe want die heeft geen IR) aan en uit zetten. Echt een fluitje van een cent allemaal.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op juli 04, 2009, 14:10:27


Ik kan nu met de AB van de SR alles  (behalve de Classe want die heeft geen IR) aan en uit zetten. Echt een fluitje van een cent allemaal.

Klopt, in mijn HT-hoek doe ik ook alles met de afstandsbediening van de Marantz. Is wel even gedoe met programmeren/inlezen maar het werkt perfect.

WimPeu

#79
Ik kan het niet laten...miste nu wel een beetje een echte CD afspelen. Ik koop nog wekelijks cd's en dan is het toch wel mooi om zo nu en dan een orgineel cdtje te draaien. De SB blijft mijn 'main thing' maar dit is leuk erbij. :-D
Deze Onkyo dx-3800 INTEGRA kon ik voor een zeer mooi prijsje op de kop tikken.

Foto van het net, later even wat eigen brouwsels.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Ik ken het gevoel, op de één of andere manier geeft dat een beter gevoel tussen de oren   :yes:
Vandaar die cd-16 naast de DV-8300

Paul

Citaat van: WimPeu op juli 14, 2009, 16:10:19
Ik kan het niet laten...miste nu wel een beetje een echte CD afspelen. Ik koop nog wekelijks cd's en dan is het toch wel mooi om zo nu en dan een orgineel cdtje te draaien. De SB blijft mijn 'main thing' maar dit is leuk erbij. :-D
Deze Onkyo dx-3800 INTEGRA kon ik voor een zeer mooi prijsje op de kop tikken.

Foto van het net, later even wat eigen brouwsels.


Looks good  :-o , een aardig slagschip en wat zijn je eerste indrukken ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Ga hem vrijdag pas ophalen dus nog even geduld. Het is een Integra wat toch hun top lijn was. Ben dus zelf ook erg nieuwsgierig.

T' is idd wel weer een slagschip  :-D  Ik heb daar kennelijk een zwak voor.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Hij is binnen hoor. De Onkyo DX-3800 Integra.
Zeer mooi loopwerk. later wel even een foto daarvan. Stoere solide aanvoelende Cd speler.



Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Totofan

De speler ziet er mooi uit op de foto, veel luister plezier
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

xander32

Beste Wim,

Heb je de Monolith al thuis staan? Ben erg nieuwsgierig naar jouw bevindingen!
En heb je deze als eens live zien en horen spelen? Een beest is het kan ik  je vertellen  HB.


Sander.

WimPeu

Citaat van: xander32 op juli 18, 2009, 10:16:41
Beste Wim,

Heb je de Monolith al thuis staan? Ben erg nieuwsgierig naar jouw bevindingen!
En heb je deze als eens live zien en horen spelen? Een beest is het kan ik  je vertellen  HB.


Sander.

Nee hij is er nog niet. Er zit een levertijd op van minimaal 4 weken. Ik kan hem vanaf volgende week verwachten alhoewel ik er rekening mee houdt dat het vanwege de vakantie periode wel wat langer kan gaan duren.

En nog een keer nee  :-D ik heb hem nog nooit gehoord. Sterker nog ik heb hem ook nog nooit in het echt gezien. Ik heb blindelings voor de Monolith gekozen. Heb er eigenlijk alleen maar super positieve dingen over gelezen, en om upgrade kriebels te voorkomen gelijk maar voor de Monolith gegaan en niet voor eentje er net onder. Ik kan hem makkelijk kwijt in de kamer en buren heb ik ook niet dus hij mag/kan ook lekker los hier. HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

#87
Goede keuze hoor - ga je geen spijt van krijgen! Recent heb ik de Monolith kunnen vergelijken met de XLS 300 en de XXLS 400. Die laatste twee komen met films niet in de buurt van de Monolith. Met muziek had de 400 mijn duidelijke voorkeur (sneller en droger), dat wil echter niet zeggen dat de Monolith het slecht deed met muziek.

Ik zat eerst te twijfelen tussen de 300 en de Monolith toen ik verrast werd met de komst van de 400. Tijdens de luistersessie werd ik letterlijk de schrik aangejaagd door de prestaties en vooral de omvang van de Monolith. Mijn vriendin vond het echter een zeer geschikt bijzettafeltje maar ik durf deze gewoon weg niet te plaatsen in onze tussenwoning  :-P.

Wanneer je het beest in gebruik heb genomen verwachten wij hier natuurlijk wel een uitvoerig verslag van jou  hello.


Sander.

Stadium III

Ik denk dat we eens met wat aankomende subwoofer eigenaren en eigenaren die rel of BK hebben eens een M&G moeten organiseren hoe high en low level te gaan integreren en de plaasting en ontkoppeling te regelen

Lijkt me zeer leuk en zeker dat er steeds meer mensen voort mooie subwoofers kopen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

#89
Citaat van: Stadium III op juli 18, 2009, 11:16:18
Ik denk dat we eens met wat aankomende subwoofer eigenaren en eigenaren die rel of BK hebben eens een M&G moeten organiseren hoe high en low level te gaan integreren en de plaasting en ontkoppeling te regelen

Lijkt me zeer leuk en zeker dat er steeds meer mensen voort mooie subwoofers kopen !

Fun voor Wim ook om met z`n Monolith te moeten sjouwen  :-D.

@Wim: wat voor een afwerking heb je gekozen? Voor mijn 400 is de keuze gevallen op High Gloss Black - voor deze afwerking dien je twee weken extra geduld te hebben. Daarnaast is het bij BK gebruikelijk om in deze peiode 'ergens' zonder voor aankonding de deuren t.b.v. vakantie te sluiten... Geduld zal dus het keyword zijn. Opvallend vind ik echter dat ik op een engels forum twee keer over lees dat mensen daar binnen 7 dagen de door hun gewenste Monolith in hun bezit hadden  :?.

Sander.