Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

lo

Ik dacht laatst al........ het is verdacht stil in huize peu  :-D
Mooie plannen heb je :yes: Ben heel erg benieuwd hoe of het er op termijn uit komt te zien en natuurlijk hoe of dat dan gaat klinken, mn die stereoset dan hè :-D.
Succes Wim met de dingen die komen gaan en de ver- en aankopen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Ik blijf de verkoop van de PM en SA jammer vinden. Maar goed het is niet mijn set. En wie weet hoe het allemaal gaat uitpakken. Succes in ieder geval met de plannen.

WimPeu

Bedankt mannen. Het wisselen is ook een deel van mijn hobby geloof ik. Kwa stereo heb ik mooie plannen alleen zal dat nog zeker een jaar gaan duren. In de kamer, waar de kinderen groter worden en dus ook steeds meer beslag op de TV ed leggen heb ik gewoon niet de ruimte kwa tijd om in alle rust van een set als de SA/PM11 te genieten. Om al het moois wat zo'n set kan brengen tot uiting te laten komen heb je geregeld een rustig moment alleen nodig. Met de kinderen en een vrouw die een film heerlijk vind maar niks met een CD heeft kom ik daar domweg niet aan toe. Een eigen plek is de enige oplossing. De verbouwing van de boven kamer gaat behoorlijk in de papieren lopem. Volgend jaar krijg ik daar budget voor vrij in die mate dat ik dan een droom plek en set kan bouwen. In de kamer heb ik dan gewoon een heerlijke set staan waar ik samen met de vrouw en kinderen geregeld van een mooie film kan genieten. Als papa dat dan wil trek ik me later terug in mijn droomkamer. Idee daarover kwam van Barbara dus groen licht dan op alle fronrten. Dat ik het besluit nam om de 11 set weg te doen kwam voor mijzelf niet als een donderslag bij heldere hemel iig en is door mij goed overwogen genomen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Je kan wel dozen blijven stapelen, maar wat moet je er mee als je het niet gebruikt.
Zelf zou ik er niet aan moeten denken om zoveel doosjes in m'n kast te moeten proppen.
Het enige waar ik bv nog tastbare media in kan afspelen is de platenspeler, de rest heeft het veld moeten ruimen. Gebruikte ik gewoon niet.
Goed de Xbox360 kan ook een cd spelen.  Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Maar ik kan her goed begrijpen.
Het had ook geheel andersom kunnen zijn en dat de surround shitz het veld had moeten ruimen omdat er enkel nog stereo gedraaid werd.
Maar een dikke surround installatie doe je nou eenmaal vaker gebruiken dan dat je aandachtig even een muziekje gaat zitten luisteren.

Zijn natuurlijk prachtige doosjes die Wim daar heeft staan, daar gaat een ander vast heel blij mee zijn.
Zo'n installatie verdiend natuurlijk een liefhebber die het wel dagelijks gebruikt. 

Go Wim.....!!



WimPeu

 stupid

Precies zoals ik het nu ervaar..HB. en geloof me ook nu met de Onkyo zit het met stereo wel goed. Misschien net niet dat ene detail maar overall meer dan gemiddeld...ligt nl niet zozeer aan de versterker maar aan deze jongens.  :wink:


Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep

Ja ik zie het al, die verdienen ook 2 SM-11s1's.

WimPeu

Citaat van: joep op april 14, 2012, 18:49:53
Ja ik zie het al, die verdienen ook 2 SM-11s1's.

Zij verdienen het wel maar ik verdien dat (geld) niet.. Wie weet ooit als ik groot ben.. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Citaat van: WimPeu op april 14, 2012, 18:51:34
Zij verdienen het wel maar ik verdien dat (geld) niet.. Wie weet ooit als ik groot ben.. :-D

stupid

:-D

jowa

Weer lekker bezig Wim  hello
Ik hoop dat je de gewenste AV opzet klaar hebt eind mei, want die wil ik tijdens de BBQ wel beluisteren  HB

Hier wordt op dit moment de cd-speler ook niet veel gebruikt. Gaat wel weer gebeuren als de studie van m'n vrouw is afgerond. Nu vaker de bluray aan met Hopla, Bumba, enz. De kleine vindt het prachtig.

Cornelis1921

#1989
Citaat van: joep op april 14, 2012, 17:22:49
Ik blijf de verkoop van de PM en SA jammer vinden. Maar goed het is niet mijn set. En wie weet hoe het allemaal gaat uitpakken. Succes in ieder geval met de plannen.
:-( nopompom nonono
Hoi Wim, gebruik bij het samenstellen van je set niet alleen je ogen maar ook je verstand en vooral ook je oren. :yes: Groetjes byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WimPeu

Citaat van: Cornelis1921 op april 15, 2012, 17:30:34
:-( nopompom nonono
Hoi Wim, gebruik bij het samenstellen van je set niet alleen je ogen maar ook je verstand en vooral ook je oren. :yes: Groetjes byebye, Cor.

Dat is nou precies de spijker op de kop en de reden van mijn handelen Cor.  :wink:  :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op april 15, 2012, 18:21:57
Dat is nou precies de spijker op de kop en de reden van mijn handelen Cor.  :wink:  :yes:
Eens zien of deze, nog aan te schaffen componenten, het einde van 2012 halen in huize Wim :-D.

WimPeu

Citaat van: xander32 op april 15, 2012, 20:10:47
Eens zien of deze, nog aan te schaffen componenten, het einde van 2012 halen in huize Wim :-D.

Als ik er in de tussentijd maar van genoten heb is het wmb al goed dan.. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op april 15, 2012, 20:35:39
Als ik er in de tussentijd maar van genoten heb is het wmb al goed dan.. :-D

:-D

That`s the spirit (en in jouw geval een heel diplomatiek antwoord  :yes:).

Cornelis1921

Citaat van: WimPeu op april 15, 2012, 20:35:39
Als ik er in de tussentijd maar van genoten heb is het wmb al goed dan.. :-D
notworthy :schater: Oftewel: De soep wordt...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *