Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

still life

Citaat van: WimPeu op februari 27, 2012, 16:06:52. Dat de SA11 alles wat ik verder als bron heb weg speelt is een ander verhaal.

zelfs daar kun je nog een aardig (verhelderend) licht over laten schijnen..   :wink:

Citeersceptici zijn welkom om het vergelijk met eigen oren te aanschouwe

wordt moeilijk: blind luisteren ! met gespitste oortjes.. :-D

CiteerAls ik de 11 verkoop gaat dat misschien wel als investering in een carport voor de VW... Dan heb ik de garage alvast vrij voor de echte upgrade...

:yes: eigen luistergrot..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

jowa

Een auto/audio is pas duur als die niet doet waar deze voor is bedoeld  ;D
Mooie carport kopen, dan hebben we er ook nog wat aan tijden de BBQ om onze auto uit de zon te houden  clown1 .

In je garage staat toch je drumset?

Whisper.nl

Citaat van: jowa op februari 27, 2012, 16:22:55
Een auto/audio is pas duur als die niet doet waar deze voor is bedoeld  ;D
Mooie carport kopen, dan hebben we er ook nog wat aan tijden de BBQ om onze auto uit de zon te houden  clown1 .

In je garage staat toch je drumset?

Als het regent heeft is ook alvast een toegevoegde waarde tijdens de BBQ.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Citaat van: Whisper.nl op februari 27, 2012, 16:24:49
Als het regent heeft is ook alvast een toegevoegde waarde tijdens de BBQ.

Groet Whisper

Dat zeiden Barbara en ik ook al tegen elkaar.. :-D

Citaat van: jowa op februari 27, 2012, 16:22:55
Een auto/audio is pas duur als die niet doet waar deze voor is bedoeld  ;D
Mooie carport kopen, dan hebben we er ook nog wat aan tijden de BBQ om onze auto uit de zon te houden  clown1 .

In je garage staat toch je drumset?

Niet altijd (nu in de winter niet) en daar moet ik dan wat anders voor verzinnen. Kamers genoeg in huis.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

 nonono
Citaat van: Zoldar op februari 26, 2012, 19:05:15
Mooi toch? Kan ook zijn dat jet het karakter van de Onkyo prefereert boven die van de Marantz. Waarom dan eigenlijk toch weer marantz in de dedicated stereo?
nonono Wim, laat je niet gek maken! Dedicated (marantz)stereo is het hoogste goed in zijn segment. Dus... Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

CiteerZoals ik al zei: sceptici zijn welkom om het vergelijk met eigen oren te aanschouwen.

Ik ben dus niet meer sceptisch ,ik weet zeker wanneer de uitgangsniveau van beide versterkers gelijk staan binnen een marge van 0,5 db je dan geen enkel verschil meer hoort ,als de volume van de ene versterker meer dan 2db verschilt van de ander kan je nog wel verschil horen ......maar dat is logisch .

Dus ja functionaliteit heeft bij mij ook de doorslag gegeven  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Net binnen en nu in de 11..   Leo nog bedankt voor de tip  hello, en nu maar eens kijken hoe het hier behelpen is.  :-D



Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Is zeker behelpen Wim, sterkte.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Citaat van: WimPeu op maart 31, 2012, 21:59:45
Net binnen en nu in de 11..   Leo nog bedankt voor de tip  hello, en nu maar eens kijken hoe het hier behelpen is.  :-D





Hahaha...... veel plezier d'r van Wim, maar euhhhhhh........ ik weet niet hoe hard of je kunt draaien nu met dit uur? Je moet wel een beetje "gas" kunnen geven hè  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Aagghhh, wat een mooi plaatje!

JohnWx

Citaat van: WimPeu op maart 31, 2012, 21:59:45
Net binnen en nu in de 11..   Leo nog bedankt voor de tip  hello, en nu maar eens kijken hoe het hier behelpen is.  :-D





doelloos zo een set  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Mooi hoor  notworthy

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Zeker mooi, en die CD schijnt ook mooi te zijn, ik krijg hem binnenkort

jrm

Zo tijdloos en mooi....

Marantz 81

Citaat van: jrm op april 04, 2012, 22:25:51
Zo tijdloos en mooi....

Idd  notworthy je zou wel gek zijn  shutup om zo,n 11 set van hand te doen  :no: