De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Bestelde spullen binnen van speaker&co

5 meter VHD THE BAY C5  :yes:

en 8 rca pluggen  :-)

worden 2 interlinks 1 voor de Sub en 1 voor tussen CD en AMP  :lol:

Gisteren even gebeld over de sub ,maar hij is nog niet binnen  :no: hopelijk deze week nog anders zou het begin volgende week worden misschien weten ze bij Dynaudio wel dat ik de 52SE heb en bouwen ze een SUB250 SE  clown1

WimPeu

Citaat van: Marantz 81 op januari 27, 2011, 17:18:34
Bestelde spullen binnen van speaker&co

misschien weten ze bij Dynaudio wel dat ik de 52SE heb en bouwen ze een SUB250 SE  clown1

Moet haast wel. Je bent al bijna een Dynaudio vertegenwoordiger geworden.... clown1

Wachten duurt altijd lang zolang je er maar niet ziek van wordt is het nog niet zo erg als bij Rob... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op januari 27, 2011, 17:23:33
Moet haast wel. Je bent al bijna een Dynaudio vertegenwoordiger geworden.... clown1

Wachten duurt altijd lang zolang je er maar niet ziek van wordt is het nog niet zo erg als bij Rob... :-D

Zal vast bellen met de Arboarts
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 :schater:

Maarrrrr....... euhhhhhhh........ Arjan, Denemarken is toch niet zo heel ver weg. Moeten ze dat ding van jou nog maken of zo... :-o
Ze mogen er wel een hele mooie strik om doen en een presentje om het goed te maken, bijv. een factory tour :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

begin me inmiddels wel een beetje zwakjes te voel  nopompom   :-P

Mag het merk graag promoten ja   :yes: maar ja wat wil je als je het gehoord heb kun je niet meer zonder en ben je gelijk verslaafd  :schater:  :-D

Het duurt wel een beetje lang ja  HLP nog even doorbijten  HB

Stadium III

Heb geduld ook bij jou zal het beloond worden
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

Heb de sub gisteren opgehaald  :-)  alleen is het een beetje jammer dat ik hem weer terug ga brengen  nopompom had heel de manual doorgelezen van men versterker ,er zitten 2 RCA uitgangen op maar deze lopen niet via de voorversterker maar worden direct doorgeleid vanaf een input  :x  dus kun je het niveau niet regelen via de versterker ,high input zit er niet op  :no:

lo

Man.....man......man, nu heb je er zolang op zitten wachten en brengt het niet wat je gehoopt had.  nopompom Da's mooi klote voor je. En nu? Andere speakers? Misschien andere versterker?............ ?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Dat is jammer...maarrrr had je niet beter eerst de manual goed door kunnen lezen of zeg ik nou wat doms?

Ik zou me verder niet blind staren op Dynaudio maar eens een mooie BK XXLS400 op de kop tikken en die High Level aansturen. Kun je ook wel in een custom kleur laten maken zodat ie ook mooi bij je fronts past.

Sterkte...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Het was een eneverende dag vandaag zullen we maar zeggen  :yes:

Ben vanochtend terug gegaan naar hobo en het probleem voorgelegd e.e.a doorgesproken met de man hij wilde me wel tegemoet komen of de sub terug nemen omruilen voor een Rel T1 high met input of zuil luidsprekers of d.m.v een convertor de speaker uitgangen benutten die er dan een rca uitgang van maakt naar de sub 250 dit zag ik ook niet zitten i.v.m kwaliteits verlies ,de Rel subwoofer zag ik sowieso niet zitten omdat ik specifiek een Dynaudio sub wilden hebben i.v.m met de klank ,toen ben ik gaan luisteren naar zuil luidsprekers eerst de dynaudio excite x32 en vergleken met audience 52 maar weinig verschil beetje meer diepgang

daarna naar de andere luister ruimte dynaudio excite x36 en Focus 220 II  beluisterd ,had ook men eigen cd,s meegnomen en ruim een uur zitten luisteren en geswicht tussen de speakers was voor mij al snel duidelijk dat ik die Focus 220 II er met kop en schouders bovenuit vondt steken zeer audiofiele speaker maar toen prijskaartje van 1550 per stuk  :? en groot vermoeden dat men versterker het niet aan kan en klinken niet beter als men dynaudio monitoren die ik nu heb

toen ben ik weer naar huis gegaan en goed over het geheel nagedacht van moet ik nou doen   HLP nopompom

Na heel lang wikken en wegen denken en nog eens denken ben ik terug gegaan naar hobo en heb ik een  :-D

Marantz PM15S1   Gekocht   :-o


Deze heeft wel een Pre Out  pompom

Eerste een indrukken zijn zeeeeeeer goed wat een verschil klinkt zo mooi  :kwijl:  morgen de interlinks maken en de Sub 250 aanlsuiten

Foto,s volgen  byebye

lo

 notworthy notworthy notworthy notworthy notworthy notworthy notworthy notworthy notworthy notworthy

:-o :-o :-o :-o :-o :-o

Man, ik kan je maar amper meer bij houden............ HB

Maarrrrrrrr........ euhhhhhhhhh.......... je weet zeker dat je niet te overhaast te werk bent gegaan hè? clown1

Dan kun je binnen kort ook terug om die focus speakers te gaan halen. Ik wil je niet sturen maar die krengen zijn erugggggg goed. :yes:
Nee hoor Arjan laat je niet gek maken. Eerst dit maar eens een tijdje laten staan en op je in laten werken voor dat je weer iets anders gaat doen. Wat nu waarschijnlijk toch weer de kop op gaat steken zal waarschijnlijk weer je akoestiek zijn. Maar eerst eens een maandje luisteren, eventueel met je "dempings middelen" en dan weer verder.

Maar euhhhhhh...... respect hoor. :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

#476
Ow ja je veranderd eens wat he  clown1  :-D

ja ze zijn echt goed die focus speakers ,heb ze besluiterd op een denon sacd en amp t.w.v  5 k 

maar in het mid en hoog was er klanktechnisch niet zo veel verschil met de speakers die ik nu heb het zijn ook dezelfde drivers ( zijn alleen weer iets verbeterd  :wink: )

men tandarts is trouwens ook een audiofiel en heeft de Compound 4   byebye


WimPeu

#477
 pompom pompom

Wist wel dat er een 15 zou komen...Gefeliciteerd met deze mooie versterker. Goed te lezen dat ie zo goed bevalt. :yes: Nou, wanneer komt de SA erbij.... :-D

Have fun Arjan.  HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Gefeliciteerd !

We houden marantz weer levend ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4