Externe harde schijf/SR7005/UD5005

Gestart door Benno, maart 22, 2011, 11:33:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benno

Beste marantzleden,

Ik heb een aantal vragen die ik graag aan jullie wil voorleggen en ik hoop dat jullie mij hier mee willen helpen

Voor de beeldvorming:
Ik heb sinds korte tijd de Sr 7005 en de blu ray ud 5005 in huis en deze via hdmi verbonden. De Sr en Ud zijn met een ethernetkabel verbonden aan een  time capsule( voor onder ander firmware update,s en internetradio)  Mijn tv signaal gaat via mijn humax 5050c via de Sr 7005 naar mijn tv.

Nu mijn vragen. ik wil via mijn computer films downloaden en foto's en dergelijke op een nog te kopen externe arde schijf zetten en afspelen op mijn tv.

1.Nu zit er zowel in de ud5005 als de Sr 7005 een mediaplayer dus welke zal ik gebruiken?
2.Hoe sluit ik de exerne hd aan en waar moet ik opletten?
3.De externe hd aansluiten via usb of kan ik volstaan met het aansluiten op mijn netwerk( is dat dan DLNA?)
4.Welke hard disk kunnen jullie mij adviseren( min 1 gig ruimte)

Maw wat kunnen jullie mij het beste adviseren?
Alvast hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn vragen.Met vriendeljke groeten, Benno

18vti

Ik heb er gewoon een 1 Tb schijf van WD via de USB aan de UD5005 gehangen.
Dit zou niet moeten werken volgens de handleiding maar goed....werkt uitstekend.

Qua mediaplayer lijkt het mij niet dat er verschil zit tussen de 7005 en 5005...sommige bestanden/films wil ie niet spelen.