Vadshow 2010

Gestart door lo, juli 27, 2010, 23:53:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Tsja, je was op een gegeven moment wel heel vaak aanwezig :-D
Toch mis ik je kritische opmerkingen wel, en natuurlijk het of-topic geneuzel pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

#46
Vandaag naar de AV-NU beurs in Utrecht geweest. Man wat was het druk om daar te komen. In de jaarbeurs hallen werden ook twee beurzen gehouden, iets met fietsen en iets met camping. Uiteindelijk toch in de parkeer garage kunnen parkeren. Bij binnen komst in het beatrixgebouw op de begane grond natuurlijk ook de stand van STS digital aangedaan. Fritz kwam ik op kousevoeten tegen, echt waar! Leuk om hem weer even life te kunnen spreken en natuurlijk nog hartelijk bedankt voor de toegezonden vrijkaart. Nog even met Hans Kortenbach over zijn speakers en zijn passies gesproken. Achter de balie stond oa Cor Kleyn, member van het listening team van Fritz, en natuurlijk  weer een tas met CD's bij Fritz meegenomen. Zaterdag de 30e ga ik ook nog even bij hem langs.

Hoe vond ik het verder? Tsja, de begane grond was ingedeeld met diverse rijen met relatief kleine standjes. op 3 verdiepingen waren in diverse kamers van verschillende grootte ook exposanten gehuisvest. Samen met mijn zoon zijn we overal langs geweest. Bij dynaudio heb ik natuurlijk nog even wat langer staan luisteren. Persoonlijk vond ik de VAD-show in Veldhoven leuker, ik vond het gezelliger en daar waren ook meer exposanten. Of ik de volgende keer weer ga weet ik nog niet.

Ook nog even bij hotel Park Plaza binnen geweest. Daar was op de 7e etage ook een hifi show georganiseerd. Ook een rondje gemaakt. De exposanten stonden daar min of meer in "hotel kamers" of kleinere vergaderruimtes. Nog even een prettig gesprek met John van Gent gehad (kabel bouwer).

Op zich we een leuke dag gehad :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Vandaag samen met m'n vriendin naar de AV-NU beurs geweest. We zijn begonnen op de begane grond en werden bij STS vriendelijk ontvangen door Frits. Samen met m'n vriendin geluisterd naar de 13de editie van de High-End Audiophile Test Demo SACD en de CD van Lils Mackintosh. Bij Frits weggegaan met vier CD's (vanavond aan het beluisteren). Frits bedankt voor de gastvrije ontvangst.

Vervolgens door naar de 7de verdieping en daar de lezing over het opstellen van luidsprekers gevolgd door Hans Beekhuizen. Was een leuke lezeing met op het eind nog een paar ferme katten richting zogenaamde aukoestisch experts en klankschaaltjes  :-D. Echt iemand die met beide benen op de grond staat en die het occulte zo veel mogelijk uit het audio/video gebeuren probeert te houden  notworthy. Conclusie is dat er aan de opstelling bij mij thuis (bijna) niets mankeerd, mogelijk iets indraaien voor een nog beter resultaat.

Vervolgens bij de verschillende zalen langs om te kijken en te luisteren. Mijn vriendin vond de luidsprekers van Dynaudio in het wit erg mooi om te zien (zeer belangrijk de zogenaamde WAF) en te horen. Ze is nu eenmaal het geluid van Dynaudio gewond, zitten ook in mijn Xanadu's, vandaar :-)

Na bij Elac/Denon nog naar een opstelling te hebben geluisterd was haar conclusie dat ze nog niet echt iets beters had gehoord dan thuis, heerlijk zo'n pluim  pompom.

De opzet in Veldhoven vond ik zelf beter, alles gelijk vloers. Wel vond ik het net zo gezellig. jammer dat een aantal exposanten die normaal wel aanwezig waren nu in het Carlton hotel zaten.

Volgende keer ga ik er zeker weer heen, blijft een leuk jaarlijks uitje.


viceadmiraal61

ja mannen op een gegeven moment doen je voeten van al dat staan zo zeer...ik denk dat ziet toch
niemand...niet gerekend op de goede oortjes en ogen vam lo....dom natuurlijk lo het zegt het al
kijkt lo .........en ziet het dus gelijk..ha ha ha.

pg

maandag had je ze gewoon aan hoor toen ik er was.
ben alleen vergeten naar de cd's te kijken

xander32

Nog beter: luisteren  :wink:.


Sander.
Citaat van: pg op oktober 26, 2010, 20:35:21
maandag had je ze gewoon aan hoor toen ik er was.
ben alleen vergeten naar de cd's te kijken

pg


viceadmiraal61

beste pg...op 30 okt heb je nog een kans een paar leuke cd te bekomen....ik hou open huis

pg

Ja je zei het al.zou graag willen hoor maar te druk dan.erg jammer wat ik wel gedaan heb is geluisterd naar je en die koper hulzen geaard de rest van wat je vertelde doe ik als ik van het weekend de spullen gehaald  heb.