Source/pure direct?

Gestart door LeCram, juni 24, 2013, 17:22:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LeCram

Als ik het goed begrepen heb, schakelt de source/pure direct stand de vooraf ingestelde laag/midden/hoog uit en laat de muziek horen zoals die "gemaakt" is (in z'n pure vorm dus).

Wat gebeurt er dan in de volgende situaties:
1: UD5007 off - nr/pm off
2: UD5007 pure direct - nr/pm off
3: UD5007 pure direct - nr/pm source direct
4: UD5007 off - nr/pm source direct

En maakt het dan nog verschil of de UD5007 via hdmi danwel analoog op de nr/pm aangesloten is?
Ik hoor de verschillen wel, maar wil graag weten wat de verschillende standen precies doen.

B.v.d.
Accuphase E-280 | Eversolo DMP-A6 | Marantz UD5007 | Pro-ject  Debut Carbon EVO | Pro-ject Phono Box S3 b | Fyne audio F501sp | LG OLED55G1RLA | AppleTV | QNAP TS-251A

JohnWx

Citaat van: LeCram op juni 24, 2013, 17:22:56
Als ik het goed begrepen heb, schakelt de source/pure direct stand de vooraf ingestelde laag/midden/hoog uit en laat de muziek horen zoals die "gemaakt" is (in z'n pure vorm dus).

Wat gebeurt er dan in de volgende situaties:
1: UD5007 off - nr/pm off
2: UD5007 pure direct - nr/pm off
3: UD5007 pure direct - nr/pm source direct
4: UD5007 off - nr/pm source direct

En maakt het dan nog verschil of de UD5007 via hdmi danwel analoog op de nr/pm aangesloten is?
Ik hoor de verschillen wel, maar wil graag weten wat de verschillende standen precies doen.

B.v.d.


De verschillen die je constateert zijn denk ik volume verschillen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.