Marantz PM250 gespot.

Gestart door carbest, december 04, 2009, 20:42:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

carbest

Een goede avond!

Ik struin nog wel eens wat kringloopwinkels af. Veelal rommel maar zo af en toe kom je nog wel eens wat tegen. Zo stuitte ik vandaag op een Marantz PM250. Lekker Vintage, en ziet er op het eerste oog nog redelijk uit. Maar ik kan er zo weinig over vinden!
Dus wie kan mij meer over dit ding vertellen? Voornamelijk wat specificaties, bouwjaren, klankbeeld en eventueel zwakke punten (al heeft marantz die toch niet)  :wink: En wat een schappelijke prijs is mits hij het naar behoren functioneert. Ze vragen er € 79,- voor. Voor mij gevoel geen geld. Maar gevoel is niet altijd een goede raadgever.

Hij staat in Doetinchem te koop, aan de Fabrieksstraat. Nummer weet ik ff niet. Ik gun hem ook ieder ander. Maar als het een koopje blijkt te zijn dan hap ik zeker toe.

Groeten,
Ernst-Jan   
Life is what happens tot you while your bust making other plans.

jrm

Kan leuk zijn, maar kijk ook eens op marktplaats, daar zie je nog veul meer leuk spul voorbij komen.

2285B

Op MP koop je ze ook voor € 20,-
Word vrij veel aangeboden .

carbest

Mooi, weer wat wijzer! Thanks!
Life is what happens tot you while your bust making other plans.

mars

Citaat van: carbest op december 04, 2009, 20:42:56
Een goede avond!

Ik struin nog wel eens wat kringloopwinkels af. Veelal rommel maar zo af en toe kom je nog wel eens wat tegen. Zo stuitte ik vandaag op een Marantz PM250. Lekker Vintage, en ziet er op het eerste oog nog redelijk uit. Maar ik kan er zo weinig over vinden!
Dus wie kan mij meer over dit ding vertellen? Voornamelijk wat specificaties, bouwjaren, klankbeeld en eventueel zwakke punten (al heeft marantz die toch niet)  :wink: En wat een schappelijke prijs is mits hij het naar behoren functioneert. Ze vragen er € 79,- voor. Voor mij gevoel geen geld. Maar gevoel is niet altijd een goede raadgever.

Hij staat in Doetinchem te koop, aan de Fabrieksstraat. Nummer weet ik ff niet. Ik gun hem ook ieder ander. Maar als het een koopje blijkt te zijn dan hap ik zeker toe.

Groeten,
Ernst-Jan   


oi niet doehoen nonono veel te duur.

Ik had een keer een pm8000 voor 65 euro kijk als je zoiets ziet moet je het juist weer we; doen :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun