Learn-functie rc 1400

Gestart door Rob G, mei 27, 2007, 15:58:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob G

Sinds korte tijd heb ik een Marantz sr7400, en ik heb wat problemen met het instellen van de afstandbediening. De voorgeprogrammeerde codes werken prima, maar als ik andere functies wil leren loop ik vast. De stappen M - Learn - DVD gaan goed, maar als ik vervolgens de in te programmeren toets selecteer geeft hij een error. Het maakt hierbij niet uit welke toets ik gebruik. De afstandsbediening is ook al gereset, maar dit levert ook niks op. Wat doe ik verkeerd.



Stadium III

ik heb hier een rc 5400
Als ik die iets wil laten leren moet ik ze op een bepaalde afstand van elkaar leggen anders doet hij het ook niet

Bepaalde afstand vanelkaar leggen en zorgen dat de ogen op juiste hoogte liggen dat kan wel een helpen

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Rob G

Zo ver kom ik niet eens. Na de selectie van de learn-functie via M - Learn (d2) kom ik in de tv-modus terecht i.p.v. het 'select source button' scherm. Als ik vervolgens op een willekeurige toets druk geeft hij een error.

Stadium III

MMM de werking van de remote zelf ken ik niet
Heb ik heb te kort voor gehad
Staat er nog iets in de handleiding daarover ?
Anders terug naar marantz

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Rob G

In de handleiding staat niks over een 'error' in dit stadium van programmeren. Navraag bij Marantz leverde ook niet veel op, maar een oplossing is gevonden; Nieuwe batterijen. De remote gaf wel aan dat de batterijen vrij leeg waren, maar werkte verder wel prima. Maar met de nieuwe batterijen werkt de learn-functie perfect  :wav:

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4