[ontwerpwedstrijd] Logo van het forum

Gestart door Maurice, oktober 13, 2005, 23:04:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maurice

Mijn waarde leden  8)

Links boven staat momenteel een heel simpel logootje van marantz icm mijn domein.
Ik ben geen held in logo's maken, ben niet handig met grafisch ontwerpen.

Dus mijn verzoek aan jullie: wees creatief en ontwerp een nieuw logo!

Post jullie creaties hier en dan zullen we stemmen over wie de mooiste heeft gemaakt. Deze zal dan voortaan linksboven het forum pronken!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Niemand die creatief is met een pc?  :cry:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Ik kan toch aardig een potje Unreal spelen :twisted:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Nicolas

Ik kan wel wat (nuja stelt niks voor) maar ik heb echt geen tijd...
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Chris de Boden

Hey die Maurice,

Je kent mij wel van AV(audiovrienden) en AF en ik heb op AV het logo en de menu knoppen ontworpen.

Deze week heb ik het echter nog wat druk, maar in de loop van volgende week wil ik wel een poging wagen om een nieuw logo te ontwerpen :)

Maurice

Citaat van: Chris de BodenHey die Maurice,

Je kent mij wel van AV(audiovrienden) en AF en ik heb op AV het logo en de menu knoppen ontworpen.

Deze week heb ik het echter nog wat druk, maar in de loop van volgende week wil ik wel een poging wagen om een nieuw logo te ontwerpen :)

Cool!  :D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Chris de Boden

Jaja, we zijn toch een grote familie, een grote webring zeg maar :)

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Zelf toch net ff wat zitten Gimpen (nog nooit mee gewerkt, met zo'n foto bewerkings programmaatje.

Moet er wel bij vermelden dat ik het plaatje van Marantvintage heb gejat, dus ik hoop wel dat hij het goed vindt  :oops:

Resultaat:


Kwaliteit is wel minder, maar zal wel sneller inladen. Anders krijgen we het volgende:


Of iets kleiner:


Reacties welkom!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)