de set van casperzijden

Gestart door casperzijden, augustus 08, 2010, 18:43:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

casperzijden

Citaat van: Tigger op augustus 10, 2010, 22:34:39
Zeer strak alles!!! Hou ik wel van! Trouwens, een bewuste keuze om zonder een subwoofer te spelen??

Kun je iets meer vertellen over het geluid zoals je het ervaart?


PS: Elac heb ik altijd een zwak voor gehad...

Hallo Tigger,

Dank je!

Ik heb deze set ongeveer 2 maanden geleden gekocht en wilde eerst proberen of het te doen is zonder sub en center. Als ik precies in het midden van de speakers zit is de bass wel iets minder dan als ik door de kamer loop of ergens anders zit maar dat vind ik wel prettig omdat mijn front speakers behoorlijk laag gaan. De center speaker mis ik wel een beetje bij spraak in films, verder mis ik 'm niet. Bij sommige films vind ik een center soms zelfs storend (bovendien krijg ik mijn vriendin dus echt niet zo ver om op ons tv-meubel een dikke center te leggen nopompom).

Toen ik in de winkel ging luister naar veel verschillende speakers vond ik de Elac speakers het meest neutraal overkomen, iedere muziek soort kwam heel natuurlijk over. De meeste speakers vond ik te heftig in de middentonen.

Whisper.nl

Erg mooie set hoor. Veel luister plezier gewenst.

gr Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Martin

Hoi,

Netjes hoor  :yes:

Mijn vriendin wilde ook witte speakers maar daar heb ik ze vanaf kunnen praten, de keuze wordt dan zo beperkt.

Veel plezier,

Martin
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok