Vadshow 2010

Gestart door lo, juli 27, 2010, 23:53:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eddy

Citaat van: HiFi gek op september 18, 2010, 17:55:45
Weet misschien iemand of je daar in de omgeving van de jaarbeurs ook gratis kan parkeren i.v.m. het belachelijk hoge parkeer tarief van de jaarbeurs zelf ?



Groeten  EDWIN  B

Gewoon parkeren op de te betalen parkeerplek.
En hier een tip hoe je er gratis afkomt meteen met de auto voor je meerijden :wink:
Is iets wat ik altijd en overal doe werkt perfect die boom komt dan echt niet naar beneden.

Groeten eddy.
sony kdl 46w4000 full hd.
marantz av 8003.
marantz mm 8003.
marantz ud 8004.
b&w htm1.
b&w 803 m2.
silverstone cw02.
x box elite.
sony ps3 120g.

Sander



Citaat van: eddy op september 18, 2010, 18:46:22
Gewoon parkeren op de te betalen parkeerplek.
En hier een tip hoe je er gratis afkomt meteen met de auto voor je meerijden :wink:
Is iets wat ik altijd en overal doe werkt perfect die boom komt dan echt niet naar beneden.

Groeten eddy.


Hahaha bandiet!  :evil:


Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

WimPeu

Dikke dure stereo's thuis maar te krenterig voor een paar parkeercenten... nonono
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

RonaldW

hey......... als het ff kan wil ik wel gaan ja.
Als het over parkeren gaat heb je mogelijk 2 opties.
Voorheen was er, aan de linker achterzijde van het Jaarbeurs gebouw gezien, vanaf het station,
een straatje langs het kanaal waar je gratis kunt ( kon) parkeren.
Optie 2 maak ik zelf gebruik van :
Kies 1 van de laatste trein stations uit voor Utrecht, voor mij is dat Maarssen, daar kun je gratis parkeren en voor een eurootje of 4 ben je er ook, anders ben je die tijd kwijt om het centrum in te komen.
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

Mexicaanse Hond

Je kunt ook parkeren in de P+R Westraven. Dat kost 4 euro inclusief met max. 5 personen met de sneltram naar de Jaarbeurs.

http://www.slimutrechtin.nl/pagina/3/p-r-locaties/3/p-r-westraven-parkeren-en-gemakkelijk-utrecht-in-vanaf-de-a12//

HiFi gek

Ik heb een enorme sch..ft hekel aan betaald parkeren  shutup , wie niet trouwens .

Betaald parkeren gaat tegen mijn princiepe in , de parkeer mafia  violent1 verdiend al genoeg aan ons automobilisten , als die idioten van de jaarbeurs dan ook nog eens 10 euro deurven te vragen dan ga ik vuur spuwen .


Bij de VAD show in Veldhoven werd het gelukkig wel fatsoenlijk geregeld , daar kon je gratis parkeren



Groeten  EDWIN  B

viceadmiraal61

ik sta er natuurlijk wel   met de 13 edition in expohal...lid van het forum ligt er een kado....tje klaar,
tot al daar.

Totofan

Citaat van: HiFi gek op september 20, 2010, 15:14:36
Ik heb een enorme sch..ft hekel aan betaald parkeren  shutup , wie niet trouwens .

Betaald parkeren gaat tegen mijn princiepe in , de parkeer mafia  violent1 verdiend al genoeg aan ons automobilisten , als die idioten van de jaarbeurs dan ook nog eens 10 euro deurven te vragen dan ga ik vuur spuwen .


Bij de VAD show in Veldhoven werd het gelukkig wel fatsoenlijk geregeld , daar kon je gratis parkeren



Groeten  EDWIN  B

Dat is inmiddels €12,00 puke
Ik zelf zet de auto op westraven, ideaal met de sneltram, ongeveer 10 minuten.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

viny

Citaat van: WimPeu op september 18, 2010, 23:49:26
Dikke dure stereo's thuis maar te krenterig voor een paar parkeercenten... nonono

Je moet ergens geld aan over houden :evil:
een goed voorbeeld doet goed volgen vooral doorgaan Edje ha ha pompom pompom

viny

O ja en ik ga met Eddy wij parkeren toch gratis hahaha :angel: :angel:
nog plaats voor anderen in de auto Eddy ??

cheese

ik denk ook wel dat ik even ga kijken..................


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

lo

Net de website van av-nu nog effe gecheckt. Marantz staat niet in de deelnemers lijst. nopompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Ach, nog zat te zien en meestal heeft Marantz alleen een statische opstelling, kan ik net zo goed naar de winkel gaan.
Ik vind de demo's altijd wel leuk, ondanks dat ze niet altijd onder optimale omstandigheden worden gedaan. Maar ja, bij mij thuis zijn de omstandigheden ook niet optimaal wat betreft de akoustiek :-)

Maak er een combidag van met de Bikemotion Benelux, meestal ben ik wel binnen een paar uur door die beurs heen (eind van het jaar andere racefiets, vandaar het bezoek) en dan lekker relaxen op de AV-NU beurs  8-).

JoWa

dmeerpa

#28
Citaat van: lo op september 26, 2010, 14:16:26
Net de website van av-nu nog effe gecheckt. Marantz staat niet in de deelnemers lijst. nopompom

groet,

lo

Ze wilden niet komen want de parking was hen te duur  :evil:
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

HiFi gek

Citaat van: dmeerpa op oktober 14, 2010, 18:02:21
Ze wilden niet komen wou, de parking was hen te duur  :evil:


:schater:    Dit slaat vast en zeker op mij .

Maar toch ga ik er heen hoor .




Groeten  EDWIN  B