bezoek van de H H heren van het marantz forum

Gestart door viceadmiraal61, februari 24, 2010, 20:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: HiFi gek op februari 25, 2010, 19:34:24


FRITZ , IK WIL JE DAN OOK BIJ DEZE MIJN WELGEMEENDE GOEDKEURING GEVEN OM METAL TE GAAN UITBRENGEN .
stupid    HLP    shutup



   

Ik sluit mij hierbij aan en ik vermoed dat de metal die Fritz gaat uitbrengen bekend zal worden als copper.  :-D

drees62

Citaat van: Dennis E36 op februari 24, 2010, 20:56:16

@WimPeu: Heb de cd ook, maar ben er nog nooit echt helemaal voor gaan zitten.
Noem eens wat nummers waar er geluid achter de luisteraar te horen moet zijn aub...

Dennis, kijk hier maar eens:

http://www.positive-feedback.com/Issue18/waters.htm

Met name track 3 is beroemd. De stem over je linkerschouder, de onweersdonder in het midden (en achter en over je heen) en dan de invallende piano over je rechterschouder. Je moet wel precies in het midden zitten.
Met deze track kun je ook goed expirimenteren met het indraaien van je speakers. Hoe ruimtelijker het beeld hoe beter je boxen staan ingedraaid.
Heb je weer wat te doen in het weekend  :-D

Maurice

Citaat van: HiFi gek op februari 25, 2010, 19:15:47
Maurice , jij bent dan flink variabel in jouw muziek genre .

Je houd dus ook van Patricia Barber , gezien wij met Paul samen naar het concert in Rotterdam zijn geweest .



Groeten  EDWIN  B
Mwah, ik draai Bob Marley, Motown, Avantgarde Jazz, maar ook (prog en gothic) Metal, zwaar klassiek (voorliefde voor requiems), indie / alternative, singer-songwriter, wereldmuziek, rap, house.
Net waar ik zin in heb. Muziek is te mooi en te veelzijdig om je tot één of enkele genres te beperken ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: HiFi gek op februari 25, 2010, 19:34:24
Dus eindelijk op hifi shows niet voornamelijk Jazz en klassiek meer .
De laatste keer dat ik en Marco op de VAD waren hebben de nodige standhouders Dreamtheater moeten slikken  :angel:
En menig set verslikte zich in het nummer Repentence op de cd Systematic Chaos.  :yes:
Vraag maar aan Paul, die was er ook bij.

Citeer
FRITZ , IK WIL JE DAN OOK BIJ DEZE MIJN WELGEMEENDE GOEDKEURING GEVEN OM METAL TE GAAN UITBRENGEN .
Mag hij beginnen met Ayreon, is namelijk een Nederlander.  pompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

MadVillain

Citaat van: Maurice op februari 25, 2010, 22:27:02
Mwah, ik draai Bob Marley, Motown, Avantgarde Jazz, maar ook (prog en gothic) Metal, zwaar klassiek (voorliefde voor requiems), indie / alternative, singer-songwriter, wereldmuziek, rap, house.
Net waar ik zin in heb. Muziek is te mooi en te veelzijdig om je tot één of enkele genres te beperken ;)

notworthy notworthy notworthy

Ben ik het helemaal mee eens!

WimPeu

 stupid

Luister van Jannes (Emmen's trots  :-D) tot Slayer.

Daarom snap ik die audiofielen ook niet zo goed. Hebben een top set en toevallig ook net de muziek smaak die uitgebreid op SACD uit komt. :| De set is een middel nooit een doel.  Maar ja wie ben ik??
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

Citaat van: WimPeu op februari 25, 2010, 23:22:28
Daarom snap ik die audiofielen ook niet zo goed..... De set is een middel nooit een doel. 

:schater:  grappig dat jij dit zegt  :-D  :wink:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

WimPeu

Citaat van: gerard op februari 25, 2010, 23:48:20
:schater:  grappig dat jij dit zegt  :-D  :wink:


Dat had ik wel verwacht :-D.

Je set wordt een doel als je alleen maar audiofiele opnames wil gaan luisteren. Ik wil gewoon een mooie en up-to-date HT set hebben. Daar draai ik 90% niet audiofiel geneuzel op. (VAD muziek). Juist dan mnoet je een niet te goede set hebben...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Ja, als je Jannes draait, dan moet je een niet al te goede set nemen. (het liefst met een ingebouwde voice-killer  shutup:wink:

WimPeu

Kids vinden Jannes geweldig...wat kan ik doen....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

We leven allemaal met je mee hier op het Marantz-forum.

gerard

Citaat van: WimPeu op februari 26, 2010, 07:42:26
Dat had ik wel verwacht :-D.

Je set wordt een doel als je alleen maar audiofiele opnames wil gaan luisteren. Ik wil gewoon een mooie en up-to-date HT set hebben. Daar draai ik 90% niet audiofiel geneuzel op. (VAD muziek). Juist dan moet je een niet te goede set hebben...

Je maakt het jezelf wel lastig, gezien je huidige "setje"  :roll:  :-)
Maar het is en blijft een leuke hobby, al ben jij wel erg onrustig bij het niet zoeken naar een perfecte set  :angel:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Dennis E36

Citaat van: gerard op februari 26, 2010, 12:17:22
Je maakt het jezelf wel lastig, gezien je huidige "setje"  :roll:  :-)
Maar het is en blijft een leuke hobby, al ben jij wel erg onrustig bij het niet zoeken naar een perfecte set  :angel:

Wim stond er vroeg naast vanmorgen.......dat kan 2 redenen hebben:

-werk
-CD14 hello
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Marvin


WimPeu

Citaat van: Dennis E36 op februari 26, 2010, 12:20:26
Wim stond er vroeg naast vanmorgen.......dat kan 2 redenen hebben:

-werk
-CD14 hello

Wat dacht je van 2 kleine kinderen.... nopompom

Ga vanavond pas de 14 ophalen. :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES