Summer Sale bij Hobo HiFi

Gestart door Paul, juni 25, 2009, 16:44:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Dat heet versnellen
Voordat die brief bij de Consumentenbond is etc.etc.etc.
Gewoon recht in eigen hand

Wat ik niet snap is dat ze het personeel afvallen ? dat doe je niet , draai er dan om heen dat hij in een moelijke periode zit en excuses bla bla bla

oftewel intern een kutbedrijf
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Eip

Citaat van: Dennis E36 op juni 26, 2009, 18:21:52
Ik heb juist weer hele positieve ervaringen met Hobo Hifi (Amersfoort). Ik heb daar mijn PM16 en CD14 vandaan.
Ik heb hier toen mijn PM7001 en SA7001 op ingeruild. Perfect geholpen daar, boekjes netjes nagezonden en eveneens het batterijklepje van de afstandsbediening van de CD14, die was kapot toen ik de speler kocht.


Ik deel geheel deze mening, ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de hobo in amersfoort. byebye

Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

HAL9000

#17
Welke sales??? whaha

moet je deze zien topmodel PM11S1 van marantz bij hobo 2750.00 van 3500,-
http://www.hobo.nl/default.aspx?page=product&id=5860&title=PM%2011s1

Moet je zien wat dezelfde Pm11s1 kost bij waar ik werk correct.

1000,- euro goedkoper!
http://www.correct.nl/artikel.php?SUBMENU=Assortiment&DIVISIE=consumer&KLASSE=2&KLASSEOMS=Hi-Fi&SOORTOMS=Versterkers&VOORRAADSOORT=A&SOORT=9980&ARTNR=288706


Mijn favoriet bijft deze.
De marantz Pm15s1 mag wel een minder vermogende zijn 140Watt ipv 200 power kanaal.
Echter is deze veel netter afgewerkt en persoonlijk had ik hier een beter gevoel bij.

http://www.correct.nl/artikel.php?SUBMENU=Assortiment&DIVISIE=consumer&KLASSE=2&KLASSEOMS=Hi-Fi&SOORTOMS=Versterkers&VOORRAADSOORT=A&SOORT=9980&ARTNR=294043
1499,--> 1199,- heel misschien gaat deze naar 999,-


Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

TurboMarco

Ik ben ook nog naar Hobo geweest om de4 sales te bekijken ,het lijkt er niet op  nopompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

BernHardN


HiFi gek

Zo zie ik net op de Hobo hoofdsite tot mijn grote verbazing dat de Marantz SA7-S1 bij Hobo hifi maar liefst 8000 euro kost .
Een paar dagen terug was ik bij Correct in Rotterdam , daar was hij op dat moment niet in de aanbieding en moest hij kosten 7000 euro wat tevens de standaard catalogus prijs is .

Ik heb hem destijds bij Correct gekocht voor 6000 euro , helaas een paar maanden later koste hij daar 5500 euro en nog een paar maanden later tot mijn grote balen 5000 euro .

Ik wil hiermee zeggen , ga voor serieuze aanbiedingen naar Correct en niet naar Hobo hifi .
Gemiddeld genomen zijn alle Marantz Premium apparaten bij Correct zo'n 1000 euro goedkoper dan de standaard catalogus prijs .



Groeten  EDWIN  B

BernHardN