Wie hebben er problemen met inloggen?

Gestart door Maurice, oktober 05, 2005, 19:36:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nicolas

Ik werk met IE6.

Ik zit op TUnet, hoe het netwerk is opgebouwd weet ik niet.
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Nicolas

Ook nu het forum terug online is moet ik me nog steeds iedere keer aanmelden.  Gewoon even ter info :)

Van het moment dat ik het IE venster waarin het forum geopend was heb gesloten onthoudt hij mijn logingegevens voor dit forum niet meer.

Zolang als ik het venster niet sluit is alles OK, ook al ga ik tussendoor naar andere sites.
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasOok nu het forum terug online is moet ik me nog steeds iedere keer aanmelden.  Gewoon even ter info :)

Van het moment dat ik het IE venster waarin het forum geopend was heb gesloten onthoudt hij mijn logingegevens voor dit forum niet meer.

Zolang als ik het venster niet sluit is alles OK, ook al ga ik tussendoor naar andere sites.
](*,)

Ik snap echt niet meer waar het aan kan liggen, behalve cookies bij jou...
Probeer het nog eens door de volgende cookies te verwijderen:
    euvesite_phpbb_sid
    euvesite_phpbb_date
    euvesite_phpbb_t[/list:u]
    Indien mogelijk alle alle cookies van domein
heuveling.biz

Ik denk dat er hiet iets mis gaat, ik kan het zelf helaas niet reproduceren vanaf mijn eigen pc (IE6 en Firefox) en niet vanaf mijn werk (IE6 en Firefox)....
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ik heb nu een compleet andere server configuratie, waarmee hopelijk ook het inlogprobleem is opgelost.

Indien iemand nog problemen hiermee heeft, gelieve weer te melden!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Voor mij lijken de problemen nu opgelost!  :)
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasVoor mij lijken de problemen nu opgelost!  :)
:-({|=  Dat klinkt als muziek in de oren!
Mooi dat dit nu zo opgelost is (al zouden de wijzigingen die ik gedaan heb geen verschil mogen uitmaken ;) ).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Het is nog steeds in orde.  Ik heb de PC nog niet afgesloten, maar wel al al mijn IExplore vensters.  Ik denk dus dat je het in orde hebt.  Mooi zo!!  :D

Dat de wijzigingen in theorie niks zou mogen uitmaken is een klassieker onder de opgeloste problemen he  8)  :)
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer