Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijnmarantz

hallo

wat mag een av 8801 met een mm7055 kosten

gr martijn

JohnWx

Citaat van: Martijnmarantz op april 26, 2021, 23:28:08
hallo

wat mag een av 8801 met een mm7055 kosten

gr martijn

Op Marktplaats een 7055 voor 899 euro en de 8801 voor 800 euro maar ben jezelf denk ik  :-D

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Martijnmarantz

Nee dat ben ik niet zelf ik had het gezien vroeg mij af wat dit mag kosten,maar het is een wazig figuur  rare mails terug, is er Mischien iemand die dit ongeveer te koop heeft mag ook een mm8003 zijn,ik heb nu sr 6004 ik heb ook voor Anthem mrx gekeken en arcam maar denk dat marantz in deze combi toch beter geluid geeft

JohnWx

Citaat van: Martijnmarantz op april 30, 2021, 21:25:50
Nee dat ben ik niet zelf ik had het gezien vroeg mij af wat dit mag kosten,maar het is een wazig figuur  rare mails terug, is er Mischien iemand die dit ongeveer te koop heeft mag ook een mm8003 zijn,ik heb nu sr 6004 ik heb ook voor Anthem mrx gekeken en arcam maar denk dat marantz in deze combi toch beter geluid geeft

Denk zelf dat het geen verschil zal uitmaken een eindversterker welk merk ook mits hij fatsoenlijk gebouwd is hij moet alleen versterken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

WireWorld USB Belden cinch Procab cinch IXOS coax VLS cinch Pana Opti

Wat mag dit nog opbrengen of ruilen tegen ?

Div. kabels WireWorld IXOS Belden Procab VLS /USB/DIGI/CINCH

WireWorld CHROMA 7 USB 30 cm perfect voor USB DAC
VLS interlink 1 meter, goede degelijke kabel
Procab Devine 30 cm kabel interlink, degelijke interlink soepel
Procab Devine 100 cm kabel interlink, degelijke interlink soepel
Panasonic optical kabel 30 cm perfect voor Chrocast audio
IXOS 1 meter coax kabel digitaal XFA07
Belden 1 meter interlink mooi afgewerkt vanaf de fabriek


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mickey750

#845
Wat mag een zeer nette 170 DC eindversterker kosten ? Echt in nieuw staat en helemaal origineel.
Marantz PM14 KI / CD15 / B&W 802 S3 / Thorens TD125
Van Den Hul  THE MAGNUM
Nordost Heimdall  XLR

Mickey750

Marantz 170 DC in nieuw staat ,geen krasje op. Met de originele handvaten erbij .Wat mag ik daar voor vragen ?
Marantz PM14 KI / CD15 / B&W 802 S3 / Thorens TD125
Van Den Hul  THE MAGNUM
Nordost Heimdall  XLR

Gentleman

Citaat van: Gentleman op april 06, 2021, 11:33:18
dank
en als je de pm15s1 dan vergelijkt met de pm15s2? Weet inmiddels dat het een nieuwere versie is. geen hoger model.

Vraag nog altijd actueel. Wie o wie helpt mij.

Sander.s

Goedendag,


Ben al enige tijd opzoek naar een Marantz 2440. Heeft u er eentje in u bezit, waar u afstand van zou willen doen, dan houd ik mij  aanbevolen.XFCNKP

Groetjes,

Sander Schaefers.

Dforce

Ik ben benieuwd hoeveel ik nog kan vragen voor mijn Marantz receiver SR7009 en een blurayspeler UD7007. Moet er helaas afstand van doen. Het thuisfront wilde liever een kast zonder audioapparatuur en een soundbar :)

Gentleman

een PM pearl lite. wat zou jullie maximumprijs hiervoor zijn?

JohnWx

Citaat van: Gentleman op april 05, 2023, 10:10:54een PM pearl lite. wat zou jullie maximumprijs hiervoor zijn?

Tussen de 300 en 500 euro ligt van de staat af
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Gentleman

#852
inmiddels de trotse eigenaar van een exemplaar

Audiophylia Nervosa

Citaat van: Gentleman op april 05, 2023, 13:27:28inmiddels de trotse eigenaar van een exemplaar

Nou, laat dat dan maar zien hier op het forum :-P
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Ron_Marantz

Wat mag een PM11-S3 (nieuw gekocht in 2015) in het zwart eigenlijk nog kosten? Ik wil die van mij verkopen, inclusief AB, handleiding en doos.
Marantz | B&W