Marantz PM7000n zit volledig vast

Gestart door arten, december 24, 2022, 21:59:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arten

Hallo,

ik heb al een paar jaren een Marantz pm7000n en ik heb er altijd al wat problemen mee gehad maar nu zit hij helemaal vast.

Vroeger vergat hij telkens het netwerk en moest ik ofwel een netwerk reset doen via power+back of netwerk en bluetooth aan en uit zetten en dan werkte het weer voor even.

Nu krijg ik het netwerk niet meer gereset, enable/disable doet ook niks en zelfs een factory reset werkt niet meer (blijft hier op please wait... na start quick setup).

Als ik netwerk enable/ disable krijgt ik bij de netwerk settings gewoon een draaiend cirkeltje en kan ik geen enkel instelling doen of zien.

Iemand een idee hoe ik hem toch gereset krijg of ga ik hem ergens (en waar dan, ik woon in Leuven Belgie) binnen moeten doen.


Jozef

Dat je nog steeds geen reactie hebt gehad van forum leden, jeetje zeg!
Ik ben zelf redelijk nieuw hier.
Mijn advies ga terug naar de winkel waar je het product hebt aangekocht, de wettelijke garantie zal denk ik 2 jaar zijn maar een dergelijk product hoort langer mee te gaan dan 2 jaar. Dus op basis van een coulance regeling moet men jou hier toch tegenmoet kunnen komen.
Of leg je het probleem eens voor direct bij de bron, Marantz zelf. Geen idee of die in België een vestiging hebben en anders marantz.nl

Groetjes, Jozef

Privé: iMac M1 / FRITZ!Box 7530 / Marantz NA7004 / Marantz PM-12SE / RCA AudioQuest Evergreen / Monitor Audio Gold 300 5e generatie op spikes met NorStone Spike protectors / Van den Hul D-352 Hybrid (2x +/- 2 meter) / 8x WBT-0610 + 8x WBT-0444.

robstuart

Stroomloos zetten en 10 minuten wachten.
Data buffers worden dan echt geneutraliseerd. Werkt bij mijn Marantz streamer nadat reset en opnieuw opstarten niet de oplossing bleken.
Succes.
Rob
Marantz PM8005, NA6005, UD7007, Thorens 115 MKII, Ortofon 2M Blue, X3-MCP, VMS-30MKII, KEF IQ90, AppleTV3, JKE luidsprekerkabel en interlinks