Forum is traag?

Gestart door i2Paq, april 24, 2019, 09:24:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Jullie zitten ook aan het laatste stukje van het lijntje, in zo'n uithoek 😛

Citaat van: lo op april 25, 2019, 10:49:17
Ook hier zo traag als stroop.

TurboMarco

CiteerConnection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

violent1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

jowa

Forum snelheid wisselt heel sterk.
Ene moment opent een topic vlot, volgend topic is dan weer heel traag.
Als er ook nog eens veel foto's in staan, zoals bij de reparatie topics, is het helemaal niet meer vooruit te branden.

Maakt niet uit of het via tapatalk gaat of via de browser.

i2Paq

Citaat van: jowa op april 25, 2019, 11:30:31
Forum snelheid wisselt heel sterk.
Ene moment opent een topic vlot, volgend topic is dan weer heel traag.
Als er ook nog eens veel foto's in staan, zoals bij de reparatie topics, is het helemaal niet meer vooruit te branden.

Maakt niet uit of het via tapatalk gaat of via de browser.

stupid
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maurice

Ik ben dingen aan het uitproberen, kunnen jullie aangeven of er verandering optreedt?
Tapatalk staat voor nu even uit!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Vinyl_Fuchs

Ik wou net schrijven: is weer zoef de haas. Maar bij downloaden van deze topic toch weer langzaam. Gebeurd op pure willekeur. Dus ik kan je niet verder helpen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Maurice

Tapatalk staat weer aan...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: Vinyl_Fuchs op april 25, 2019, 21:38:56
Ik wou net schrijven: is weer zoef de haas. Maar bij downloaden van deze topic toch weer langzaam. Gebeurd op pure willekeur. Dus ik kan je niet verder helpen.
TOCH WEL, deze melding hielp mij uitsluiten dat het aan tapatalk plugin ligt.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Vinyl_Fuchs

Lijkt erop dat het bij reeds eerder gedownloade topics wel snel gaat en bij de andere niet.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vinyl_Fuchs

Ben nu snel tussen topics aan het switchen: wel verbetering echter 1 op 10-15 geeft trage reactie en 2x 400 bad request.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Maurice

Ik heb op de achtergrond een aanpassing gedaan, hopelijk werkt deze.
Vermoed namelijk een probleem met de database compatibiliteit. Tot een maand geleden werkte het forum nog met mysql 5.4. De hoster dwong om veiligheidsredenen over te gaan op versie 7.2, iets wat door de forumsoftware niet geaccepteerd werd (en tot veel errors leidden op de achtergrond). Vond daar wel weer een patch voor, maar vermoedelijk werkt die niet afdoende. Zag net dat de hoster de gelegenheid geeft om inmiddels experimenteel over te gaan op versie 7.3, mogelijk lost die wat problemen op. Verder wachten op de stable versie voor de nieuwe forumsoftware, die is volledig compatibel.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Maurice op april 25, 2019, 21:56:10
Ik heb op de achtergrond een aanpassing gedaan, hopelijk werkt deze.
Vermoed namelijk een probleem met de database compatibiliteit. Tot een maand geleden werkte het forum nog met mysql 5.4. De hoster dwong om veiligheidsredenen over te gaan op versie 7.2, iets wat door de forumsoftware niet geaccepteerd werd (en tot veel errors leidden op de achtergrond). Vond daar wel weer een patch voor, maar vermoedelijk werkt die niet afdoende. Zag net dat de hoster de gelegenheid geeft om inmiddels experimenteel over te gaan op versie 7.3, mogelijk lost die wat problemen op. Verder wachten op de stable versie voor de nieuwe forumsoftware, die is volledig compatibel.
Is in ieder geval wel al verbeterd. Thnx.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Maurice

Citaat van: Vinyl_Fuchs op april 25, 2019, 21:57:12
Is in ieder geval wel al verbeterd. Thnx.
te vroeg gejuigd  nopompom
Was bij mij weer traag...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.