De set van KoenSUA, 6 jaar later

Gestart door KoenSUA, oktober 09, 2016, 10:46:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KoenSUA

Laat ik mij eerst even voor stellen.
Ik ben Koen, ben zeventien jaren oud en kom uit Almelo.
Sinds twee weken ben ik bezig om een klein vintage setje op te bouwen van Marantz modellen.

Ik heb op dit moment:
Een Marantz 104
Een Marantz 5220 cassettedeck die wat liefde nodig heeft.

Krijg volgende week binnen:
Een Marantz 1040 waarvoor ik nog pootjes moet zoeken...
En een Marantz 2238 Black!

En als speakers heb ik een paar van B&W DM4 speakers.
Zal eventueel als er interesse is vanavond wat foto's posten.

xander32

#1
Welkom Koen byebye.

Wij zijn hier idd. dol op foto's! Ik ben voorts erg benieuwd van welke muziek jij geniet, wat zijn de genres of bands/artiesten waar je naar luistert? Heb je nog tips?

Citaat van: KoenSUA op oktober 09, 2016, 10:46:44
Laat ik mij eerst even voor stellen.
Ik ben Koen, ben zeventien jaren oud en kom uit Almelo.
Sinds twee weken ben ik bezig om een klein vintage setje op te bouwen van Marantz modellen.

Ik heb op dit moment:
Een Marantz 104
Een Marantz 5220 cassettedeck die wat liefde nodig heeft.

Krijg volgende week binnen:
Een Marantz 1040 waarvoor ik nog pootjes moet zoeken...
En een Marantz 2238 Black!

En als speakers heb ik een paar van B&W DM4 speakers.
Zal eventueel als er interesse is vanavond wat foto's posten.

Zep

Hallo Koen, ik sluit me bij Xander aan: welkom en foto's kan ik ook zeer waarderen  :-)

Veel plezier gewenst op dit forum  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

KoenSUA

Bedankt voor het welkom.

Ik luister zelf naar veel verschillende genre's.
Ene keer luister ik rock en dan bands zoals Iron maiden, Metallica, Guns 'N Rose etc etc. Andere keer weer pop of iets anders. Luister geen hardcore, hardstyle, rap en meer van dat soort muziek.

Ik ben nu niet thuis, maar zal vanavond eens wat foto's maken.
Heb niet echt een perfecte inrichting want ik heb niet een super grote kamer...

sjoek

Ik sluit me volledig aan bij de andere heren. Van harte welkom op dit mooie forum. Zo te lezen goede muzieksmaak.

Ook van plan platenspeler toe te voegen?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

pameijer

Welkom Koen!
Snelle start, binnen een week heb je dan opeens 3 versterkers als ik de modellen een beetje denk te kennen. Mooi spul, nog mooier met een woodcase er omheen  :roll:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

KoenSUA

Ik wil er uiteindelijk nog wel een platenspeler aan toevoegen.
Eerst nog maar even wachten tot de 1040 en 2238 binnen zijn en even genieten.
Heb trouwens geen idee naar wat voor platenspeler ik moet kijken. Geen idee wat, welke goed is.

:-P 104 is alleen tuner. Tja, wil overal nog graag een woodcase omheen ja. Die zal ik wel zelf moeten maken denk ik...

Paul

Leuk spul dat vintage, veel plezier er mee.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

KoenSUA

Dankje Paul.

Helaas nog niet gelukt om foto's te uploaden. Gaat niet zo makkelijk via de telefoon... morgen maar even de schoolcomputer daarvoor lenen...

WilliamB

Welkom Koen, veel luisterplezier  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cornelis1921

Koenemans, van harte welkom hier. En je weet het: Voor Marantz ben je nooit te jong (of te oud). ;-) Groetjes van Cor. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Tapatalk installeren op de telefoon. Dan gaat het opeens heel makkelijk met die foto's. Reageren overigens ook. Succes. Leuke set zo.

Paul

Citaat van: marvin op oktober 10, 2016, 15:27:54
Tapatalk installeren op de telefoon. Dan gaat het opeens heel makkelijk met die foto's. Reageren overigens ook. Succes. Leuke set zo.
+1

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

KoenSUA

Geïnstalleerd.

Hierbij enkele foto's. Geen top kwaliteit, maar zal van de week even foto's met de DSLR maken.






En waarschijnlijk nog iets gekocht via Marktplaats, maar dat blijft nog even een verrassing...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


xander32

... 17 jaar en dan zo'n set  HB, daar waar veel leeftijdsgenoten niet verder komen dan Spotify via oortjes vanaf hun smartphone ...