Heeft dit forum een toekomst?

Gestart door Maurice, april 19, 2006, 20:26:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heeft dit forum een toekomst?

Ja, door laten gaan!
4 (100%)
Nee, sluiten!
0 (0%)
Ik heb interesse om het forum over te nemen!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 1

Stemmen gesloten: april 19, 2006, 20:26:04

Maurice

De laatste tijd is het erg rustig op dit forum, wat duidt op een lage interesse voor dit forum.

Aangezien het onderhouden van een forum nogal wat tijd kost, wil ik jullie als bezoeker vragen of het Marantz Forum wel een toekomst heeft.

Indien ja, dan laat ik hem bestaan.

Indien nee, dan sluit ik het forum (registratie en post stop). De data blijft (voorlopig) bewaard.

Indien iemand het forum wilt overnemen (denk oa aan hosting!), dan is dit ook bespreekbaar. Helpen met het inrichten is geen probleem.

Laat jullie stem horen!!!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ook niet-geregistreerden kunnen stemmen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

tifosi

Beetje vreemd allemaal, op AF, wordt je ongeveer dood gegooid over Marantz, en hier is het stil :shock: , je zou toch denken dat dit dan de plek bij uitstek moet zijn, toch?

Ik heb niet gestemd, dat laat ik liever aan de Marantz fans over :wink:

Maurice

Citaat van: tifosiBeetje vreemd allemaal, op AF, wordt je ongeveer dood gegooid over Marantz, en hier is het stil :shock: , je zou toch denken dat dit dan de plek bij uitstek moet zijn, toch?

Ik heb niet gestemd, dat laat ik liever aan de Marantz fans over :wink:
Hahaha, ja!

Ach, dit forum heeft natuurlijk niet de exposure van audiofreaks (zal het ook nooit krijgen), dus de drempel om hier lid te worden en actief te posten kan te hoog zijn.
Buiten dat is het natuurlijk wel een heel specifiek gericht forum. Maar van algemene forums zijn er al genoeg (schieten ook als paddestoelen uit de lucht).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Ik heb werkelijk geen idee !

De animo is niet bijster groot om over Marantz op een zinnige manier te lullen,blijkbaar laten lieden zich gemakkelijker uit over hun ervaring met Marantz op de wat neutralere forums .

Kijjk zinloos tijdverdrijf schieten we niets mee op dus zou ik zeggen kap er mee,aan de andere kant zeg ik kijk eerst de kat uit de boom.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: PM95Ik heb werkelijk geen idee !

De animo is niet bijster groot om over Marantz op een zinnige manier te lullen,blijkbaar laten lieden zich gemakkelijker uit over hun ervaring met Marantz op de wat neutralere forums .

Kijjk zinloos tijdverdrijf schieten we niets mee op dus zou ik zeggen kap er mee,aan de andere kant zeg ik kijk eerst de kat uit de boom.

Ach, op die neutrale forums zijn ook geen neutrale discussies ;D

Maar ik wil dit forum best voort laten bestaan, maar dan moeten we met zijn allen er wel voor zorgen dat er iets meer bezoekers komen. Indien dit toeneemt, dan kunnen we ook eventueel een profesionele hosting met eigen domeinnaam nemen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

We hadden het (maurice en ik) vandaag nog over over het voortbestaan van het forum,en we zijn het over eens dat het forum wel een toekomst heeft,er zit groei in al gaat dat niet echt supersnel maar toch 8-)

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

er komen zo nu en dan toch wel weer leden bij!

meschien een ad zetten op andere forum's iets???

stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Citaat van: Stadium III op augustus 08, 2006, 08:44:56
er komen zo nu en dan toch wel weer leden bij!

meschien een ad zetten op andere forum's iets???

stadium III
Ik heb dat al eens gedaan, maar het is natuurlijk altijd beter als anderen de site promoten!  :mrgreen:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ach, zo denk je er nog over na om het forum te sluiten, en zo zit er plots volop leven in  pompom

Als dit aanhoudt, dan is het misschien wel wat om een eigen domein-naam te nemen en het forum professioneel te laten hosten! (kost wel geld, maar daar komen we later wel op).

Dus misschien maar vast wat brainstormen over een domeinnaam?

Voorzet: marantzofielen.nl, marantzophiles.org (kunnen we internationaal gaan, er blijken namelijk ook een hoop buitenlanders op dit forum te komen).

Dus:  HLP
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4