Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bert50

Volgens mij waren dat van die zilveren schijfjes 🤪🤪🤪


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

cz79

Ik herinner me het vaag, was dat niet een medium tijdens de Spaanse bezetting? Straks gaan ze nog komen met vinyl 😁😁😁

xander32

Doe maar flauw over cd's, over vervlogen tijden,




... de bandrecorder rules 💪🏻.

cz79

Helemaal een giller, terug naar het Devoon

cz79

Laat je dat aan je gasten zien en vertel je dat je een nieuw iets heb gekocht wat helemaal in de mode is....denk dat je een witte jas krijgt met hele lange mouwen en wordt meegenomen een heel groot gebouw met kamers bekleed met kussens aan de binnenkant

Whisper.nl

Ik zie jullie wel bij Cor  gaan we een visje doen
En een pilsje drinken
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Hoi Chris oej nog e405 accuohasse wil je eens rond kijken voor mij rhx
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Sinds vrijdag even een paar andere speakertjes opgehaald. De Scanspeak A4 MKII SE.....

Ik heb deze ooit samen met wen forumgenoten gehoord op de X-Fi en was toen zwaar onder de indruk van het geluid wat er uit zulke luidsprekertjes kwam, er moest wel een aub actief zijn....of niet?
Dat was dus niet het geval, vol en ruimtelijk en zelfs behoorlijk laag.

Nu staan ze aangesloten op de Krell en ik moet zeggen dat dit lang niet gek is, transparant, dynamisch en ruimtelijk zijn de indrukken en ze staan nog niet 100% opgesteld en ook is de TaCT nog niet geconfigureerd voor metingen met deze scanspeaks dus dat belooft wat?

Een waardige tegenhanger voor de Avalon? is de vraag, maar tot nu toe flink onder de indruk van deze kleine dingetjes

cz79

Foto kan ik niet plaatsen van mijn iPhone want die zijn te groot

cz79

Gaat toch lukken vanaf de PC, let even niet op de kleur van de speakers maar dat zal tzt worden aagepast wanneer mijn keuze om ze te houden is gemaakt

jrm

Fraai, maar wel klein  :-D

cz79

Yep, totdat je het geluid hoort. Er is werkelijk niets (behalve het sublaag) dat verraad dat er monitors staan te spelen, echt bizar

Cornelis1921

Monitoren worden vaak qua bereik en weergave erg onderschat en dat geheel onterecht. Fraai spul, Chris, en... dat wordt genieten! notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op januari 06, 2018, 18:16:41
Monitoren worden vaak qua bereik en weergave erg onderschat en dat geheel onterecht. Fraai spul, Chris, en... dat wordt genieten! notworthy

:gp: veel audio plezier.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Rob46

Ook ik heb diverse monitoren in huis gehad, en met de huidige is het een waar muzikaal feest. Ook ik ben nog steeds zeer verrast wat een monitor kan weergeven. Echter is de plaatsing erg bepalend Chris. Indraaien, afstand tussen de speakers en van de achterwand zijn super belangrijke parameters om uiteindelijk het maximale uit een monitor te kunnen halen. Dit geldt natuurlijk ook voor vloerstaanders, maar voor monitoren is dit in mijn optiek en ervaringen ernstig van belang. Eenmaal goed ingeregeld, dan is kan een monitor voor een vloerstaander concurrerend zijn.